اتر پردیشافسانہاہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبین الاقوامی خبریںتازہ تریندہلیقومی خبریں

آج کی اہم خبریں / 04/ 01/ 2022 / 30 جمادہ الاولی 1443ھ



وزیر داخلہ امت شاہ نے سیکورٹی افسران کی بلائی ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ

نئی دہلی (قومی ترجمان) وزیر داخلہ امت شاہ نے سیکورٹی حکام کے ساتھ اعلیٰ سطحی میٹنگ کی ہے۔اس بارے میں معلومات شیئر کرتے ہوئے وزارت داخلہ نے کہا ہے کہ پیر کو ہونے والی یہ میٹنگ موجودہ خطرے کے منظر نامے اور ملک میں ابھرتے ہوئے سیکیورٹی چیلنجز کا جائزہ لینے کے لیے بلائی گئی تھی۔فورسز کے انٹیلی جنس ونگ، ریونیو اور مالیاتی انٹیلی جنس ایجنسیوں کے سربراہان نے شرکت کی۔ریاستوں/ مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے ڈی جی پیز نے بھی ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے میٹنگ میں شرکت کی۔وزیر داخلہ نے دہشت گردی اور عالمی دہشت گرد گروہوں کے مسلسل خطرات، منشیات، دہشت گردی، منظم جرائم دہشت گرد گٹھ جوڑ، سائبر اسپیس کے غیر قانونی استعمال، سیکورٹی کی ضرورت پر زور دیا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

تکونیا تشدد: ایس آئی ٹی نے 5000 صفحات کی چارج شیٹ داخل کی، مرکزی وزیر کے بیٹے آشیش کو بنایا اہم ملزم

اترپردیش : اترپردیش کے لکھیم پور کھیری ضلع میں  تین اکتوبر کو ہوئے تکونیا تشدد سانحہ عاملے میں پیر کو ایس آئی ٹی  نے سی جے ایم کورٹ میں چارج شیٹ دائر کی ہے۔ ایس آئی ٹی نے 5000 صفحات میں مرکزی وزیر مملکت اجے مشرا کے بیٹے آشیش مشرا کو اہم ملزم بتایا ہے۔ جانچ کے دوران ایس آئی ٹی نے مرکزی وزیر کے قریبی ویریندر شکلا کا نام چارج شیٹ میں بڑھایا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ ویریندر شکلا پر دفعہ 201 لگائی گئی ہے۔ پولیس کے مطابق، ویریندر شکلا پر ثبوت چھپانے کے الزام لگے ہیں۔ یہ جانکاری استغاثہ فریق کے وکیل ایس پی یادو نے دی۔ لکھیم پور کھیری تشدد معاملے میں پہلے 13 افراد ملزم بنائے گئے تھے، جو بڑھ کر 14 ہوگئے ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

تیسری لہر کی دستک، بڑے شہروں میں 75% کیسز اومیکرون سے تعلق رکھتے ہیں: کووڈ ٹاسک فورس چیف

نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ہندوستان میں کورونا کی تیسری لہر نے دستک دی ہے اور بڑے شہروں میں کورونا کے کل کیسز میں سے 75 فیصد اومیکرون سے آرہے ہیں۔  کووڈ ٹاسک فورس کے سربراہ این کے اروڑہ کہا کہ کوویڈ 19 کی تیسری لہر واضح طور پر ہندوستان میں آچکی ہے۔  کووڈ ٹاسک فورس کے سربراہ اروڑہ نے یہ بھی کہا کہ یہ ویکسین 15 سے 18 سال کی عمر کے بچوں کے لیے مکمل طور پر محفوظ ہے، ہندوستان میں اومیکرون کے کیسز کی بڑی تعداد رپورٹ ہو رہی ہے، ان میں سے زیادہ تر بڑے شہروں سے دستیاب ہیں۔  ملک میں اومیکرون کے کل معاملات میں سے 75 فیصد دہلی، ممبئی اور کولکتہ میں پائے گئے ہیں۔  این کے اروڑہ ملک میں کووڈ ویکسینیشن کے آغاز کے بعد سے اس پروگرام سے وابستہ ہیں
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

شادی کی عمر پر پارلیمانی کمیٹی میں خواتین ارکان کی تعداد بڑھائی جائے: شیوسینا ایم پی

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق راجیہ سبھا میں شیو سینا کی رکن پرینکا چترویدی نے پیر کو کہا کہ خواتین کی شادی کے لیے کم از کم عمر 21 سال کرنے کے بل پر بحث کے لیے قائم کردہ پارلیمانی کمیٹی میں خواتین اراکین کی تعداد زیادہ ہونی چاہیے۔  راجیہ سبھا کے چیئرمین ایم وینکیا نائیڈو کو لکھے ایک خط میں چترویدی نے کہا ہے کہ پارلیمنٹ کی قائمہ کمیٹی برائے تعلیم، خواتین، بچوں، نوجوانوں اور کھیلوں میں صرف ایک خاتون رکن اسمبلی ہیں۔پارلیمنٹ کی اسٹینڈنگ کمیٹی کی دستیاب فہرست کے مطابق، 31 رکنی کمیٹی جس کی سربراہی سینئر بی جے پی لیڈر ونے سہسر بدھے کر رہے ہیں، میں صرف ایک خاتون رکن ہیں – ترنمول کانگریس کی رکن پارلیمنٹ سشمیتا دیو۔چترویدی نے کہا، ’’کمیٹی میں صرف ایک خاتون رکن رکن پارلیمنٹ ہیں۔ یہ دیکھ کر بہت افسوس ہوا کہ خواتین اور ہندوستانی سماج کے لیے اتنے اہم بل پر بحث کے لیے بنائی گئی کمیٹی میں نمائندگی کا اتنا تفاوت ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

کوویشیلڈ  بچوں کے لیے منظور ہی نہیں لیکن بہار میں 2 بھائیوں کو بھی یہی ویکسین دی گئی

واضح ہوکہ نیوز ادارہ این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق بہار کے محکمہ صحت کی لاپرواہی کا خمیازہ دو نوعمر بھائیوں کو بھگتنا پڑ سکتا ہے۔ جہاں پورے ملک میں نوعمروں اور نوعمر لڑکیوں کو کووڈ سے بچاؤ کے ٹیکے لگائے جا رہے ہیں، وہیں نالندہ میں دو نوعمر بھائیوں کو کوویکسین کے بجائے کوویشیلڈ کے ٹیکے لگائے گئے ہیں۔ دونوں بہار شریف میں پروفیسر کالونی کا رہنے والا ہے۔ایک نوجوان نے بتایا کہ وہ آج صبح 10 بجے کے قریب نالندہ کے محکمہ صحت کے زیر انتظام آئی ایم اے ہال میں ویکسین کے لیے ایک سلاٹ بک کروانے گیا تھا۔ وہاں ساری کارروائی مکمل ہونے کے بعد اسے ویکسین لگ گئی۔ اس کے بعد معلوم ہوا کہ اسے اور ان کے بھائی کو کوویکسین کے بجائے کوویشیلڈ کا ٹیکہ لگایا گیا ہے۔ اس کے بعد جب اس بارے میں پوچھا گیا تو آپریٹر کی طرف سے بتایا گیا کہ Covishield لینے سے کوئی مسئلہ نہیں ہوگا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

حکومت سوریہ نمسکار کے مجوزہ پروگرام سے باز آئے

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مولانا خالد سیف اللہ رحمانی نے کہا کہ مسلمان بچوں کے لیے سوریہ نمسکار  جیسے پروگرام میں شرکت قطعاً جائز نہیں، دستور ہمیں اس بات کی اجازت نہیں دیتا ہے کہ سرکاری تعلیمی اداروں میں کسی خاص مذہب کی تعلیم دی جائے، یا کسی خاص گروہ کے عقیدہ پر مبنی تقریبات منعقد کی جائیں، مگر بڑے افسوس کی بات ہے کہ موجودہ حکومت اس اصول سے ہٹتی جارہی ہے، اور وہ ملک کے تمام طبقات پر اکثریتی فرقہ کی سوچ اور روایت کو مبینہ طور پر مسلط کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔ملک کے تمام طبقات پر اکثریتی فرقہ کی سوچ اور روایت کو مسلط کرنے کی کوشش کا الزام عائد کرتے ہوئے آل انڈیا مسلم پرسنل لا بورڈ کے جنرل سکریٹری مولانا خالد سیف اللہ رحمانی نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ بھارت ایک سیکولر، کثیر مذہبی اور کثیر ثقافتی ملک ہے، اسی اصول پر ہمارے ملک کا دستور مرتب ہوا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

عام آدمی پارٹی کا ریٹائرمنٹ کے بعد ہر فوجی کو نوکری دینے کا وعدہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق عام آدمی پارٹی  کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال  نے کل دہرادون کے پریڈ گراؤنڈ میں ایک جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اگر عام آدمی پارٹی کی حکومت بنتی ہے تو فوج سے ریٹائر ہونے والے ہر فوجی کو اتراکھنڈ گورنمنٹ میں نوکری دیں گے۔ ہماری حکومت ہر نوجوان کو نوکری دے گی اور جب تک نوکری نہیں ملتی ہم ہر ماہ پانچ ہزار روپے بے روزگاری الاؤنس دیں گے۔ اس کے علاوہ سرحد پر یا کسی آپریشن میں شہید ہونے والے ہر فوجی کے اہل خانہ کو ایک کروڑ روپے کا اعزازیہ دیا جائے گا۔ میں اتراکھنڈ کے تمام فوجیوں سے کہتا ہوں کہ وہ اتراکھنڈ کی تعمیر نو کے لیے عام آدمی پارٹی کے ساتھ مل کر آئیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بہار میں وزیراعلیٰ کی عوامی عدالت میں کورونا کی دستک 11 کووڈ پازیٹو پائے گئے

واضح ہو کہ بہار میں وزیر اعلی کے جنتا دربار میں بھی کورونا وائرس نے دستک دی ہے۔  جنتا دربار میں 11 لوگ کورونا پازیٹیو پائے گئے ہیں۔  بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار ہر پیر کو اپنے رہائشی دفتر میں جنتا دربار منعقد کرتے ہیں۔  جنتا دربار میں محکمہ کے مطابق عوام کی شکایات سننے کے بعد ان کو نمٹانے کا حکم دیتے ہیں لیکن پیر کو پہلی بار اس دربار میں کورونا کا اثر دیکھا گیا، جہاں چھ شکایت کنندگان اور پانچ کیٹرنگ ملازمین پائے گئے۔ مثبت  وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے خود جنتا دربار کے بعد کئی صحافیوں سے بات چیت میں اس خبر کی تصدیق کی انہوں نے تسلیم کیا کہ صورتحال سنگین ہے اور اس میں کوئی شک نہیں کہ تیسرا دور آچکا ہے۔  اس سے قبل عوامی عدالت میں آنے سے پہلے ہر شکایت کنندہ کا پہلا اینٹیجن ٹیسٹ کیا جاتا تھا۔  اس میں چھ لوگوں کے مثبت پائے جانے کی تصدیق ہوئی ہے۔  تاہم عدالت میں آنے والے تمام لوگوں کا آر ٹی پی سی آر ٹیسٹ بھی ضلعی انتظامیہ اپنے ضلع میں کرتی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار کورونا کے بڑھتے ہوئے معاملات کے درمیان سماجی اصلاحات کا سفر جاری رکھیں گے

واضح ہو کہ کورونا کے بڑھتے ہوئے کیسز کے بعد بھی بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے سماجی اصلاحات کا سفر جاری رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔  نتیش کمار نے پٹنہ میں 15 سے 18 سال کے نوجوانوں کے لیے ٹیکہ کاری پروگرام کا افتتاح کرنے کے بعد صحافیوں کے سوال کا جواب دیتے ہوئے یہ بات کہی۔  نتیش کمار کے سماجی اصلاحات کے سفر میں بڑی تعداد میں لوگ آتے ہیں اور وہ ان سے ملاقات بھی کرتے ہیں۔جب نتیش کمار سے پوچھا گیا کہ کیا وہ کورونا کے بڑھتے ہوئے کیسز کو دیکھتے ہوئے اپنا سماجی اصلاحات کا سفر ملتوی کریں گے تو انہوں نے کہا کہ ہمارا سفر صرف کل کا ہے۔  یہ سب دیکھ کر جو بھی فیصلہ ہونا ہے وہ کریں گے۔ایسی صورتحال ابھی نہیں آئی ہے نتیش نے کہا کہ آپ کو یہ بھی نہیں معلوم کہ ہم کس میٹنگ کرتے ہیں۔  اب لوگ محفوظ رکھے ہوئے ہیں، کبھی جا کر دیکھ لیں، روزی روٹی گروپ کی بہنیں ہیں۔  ان لوگوں کو دیکھو، کتنی سیکورٹی کے ساتھ آتے ہیں، بیٹھ جاتے ہیں اور سب باتیں ہو جاتی ہیں۔  لیکن انہوں نے اعتراف کیا کہ ان کے دورے کے پیش نظر بہت سے لوگ اپنی درخواست لے کر آتے ہیں۔  انہوں نے کہا کہ آپ جانتے ہیں کہ جب ہم جاتے ہیں تو بہت ہجوم ہوتا ہے۔  آپ کو سب سے بات کرنی ہوگی۔  ہم ان کی بات سنتے ہیں اور پھر ایک جائزہ اجلاس بھی ہوتا ہے۔  یہ سب کچھ ہو رہا ہے، دیکھا جائے گا کہ آگے کیا کرنا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

پی ایم مودی کب چین سے سرخ آنکھوں سے بات کریں گے جس نے گلوان میں اپنا جھنڈا لہرایا: کانگریس

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق چین کے ساتھ سرحد پر جاری تعطل کو لے کر کانگریس پارٹی نے ایک بار پھر وزیر اعظم نریندر مودی کو نشانہ بنایا ہے۔  کانگریس نے چینی فوج کے مبینہ طور پر وادی گلوان میں اپنا قومی پرچم لہرانے کا معاملہ اٹھایا ہے۔  کانگریس کے ترجمان رندیپ سرجے والا نے پیر کو ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ نریندر مودی ایک کمزور وزیر اعظم ہیں۔  چین نے وادی گالوان میں اپنا جھنڈا لہرا کر ہمت کی ہے۔  وہاں صرف ترنگا لہرایا جائے۔  چین نے ہماری زمینوں پر قبضہ کر لیا ہے، اروناچل پردیش کے علاقوں کا نام بدل دیا ہے۔  وزیراعظم خاموش کیوں؟  کب چین سے سرخ آنکھیں کر کے بات کرو گے؟  آگے آکر جواب دیں اور انہیں ہماری سرزمین سے باہر نکال دیں ستیہ پال ملک کے وائرل ہونے والے ویڈیو پر رندیپ سرجے والا نے کہا کہ وزیر اعظم کے تکبر اور کسان مخالف ذہنیت کی اس سے بہتر مثال نہیں ہو سکتی۔  پی ایم مودی کو یہ واضح کرنا چاہئے کہ کیا انہوں نے ملک صاحب سے کہا تھا کہ اگر کسان مر گیا تو کیا وہ اس کے لئے مریں؟  وزیر اعظم نریندر مودی اور امت شاہ کسانوں سے معافی مانگیں اور بتائیں کہ وہ کب تک شہید ہوئے کسانوں کو معاوضہ، نوکریاں دیں گے مقدمے کب واپس ہوں گے ایم ایس پی پر کمیٹی کب بنے گی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ممبئی میں کلاس 1 سے 9 اور 11 کے لیے اسکول 31 جنوری تک بند رہیں گے


واضح ہو کہ مہاراشٹر ایک بار پھر کورونا انفیکشن سے بری طرح متاثر دکھائی دے رہا ہے اور ملک کی مالیاتی راجدھانی ممبئی کووڈ-19 کے کیسز میں تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے جس میں ‘اومیکرون’ ویرینٹ بھی شامل ہے۔  صورت حال کو دیکھتے ہوئے، پیر کو، بی ایم سی نے 31 جنوری تک 1 سے 9 اور 11 کی کلاسوں کے لیے تمام اسکول بند رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔  ایک اہلکار نے یہ اطلاع دی۔  برہان ممبئی میونسپل کارپوریشن (بی ایم سی) نے کہا کہ کلاس 10 اور 12 کے طلباء کو اس فیصلے کے دائرے سے باہر رکھا گیا ہے اور اس کا مطلب ہے کہ وہ اسکول جا سکتے ہیں۔  پہلے کی ہدایات کے مطابق، کلاس 1 سے 9 اور 11 کے طلباء کے لیے آن لائن لرننگ جاری رہے گی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

مہاتما گاندھی پر توہین آمیز تبصرہ کرنے پر کالی چرن کی ضمانت کی درخواست مسترد کر دی گئی

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق رائے پور کورٹ نے مہاتما گاندھی کے بارے میں توہین آمیز تبصرہ کرنے والے کالی چرن کی درخواست ضمانت مسترد کر دی ہے۔  کالی چرن کو چھتیس گڑھ پولیس نے مبینہ طور پر اس معاملے میں مدھیہ پردیش کے کھجوراہو سے گرفتار کیا تھا رائے پور پولیس نے 30 دسمبر کو کالی چرن مہاراج کو مہاتما گاندھی کے خلاف توہین آمیز الفاظ استعمال کرنے اور بابائے قوم کے قتل کے لیے ناتھورام گوڈسے کی تعریف کرنے پر گرفتار کیا تھا رائے پور کے سابق میئر پرمود دوبے کی شکایت پر کالی چرن مہاراج کے خلاف رائے پور کے ٹکراپارہ پولیس اسٹیشن میں ایف آئی آر درج کی گئی تھی۔  اس پر IPC کی دفعہ 505(2) (طبقوں کے درمیان دشمنی، نفرت یا بد نیتی کا باعث بننے یا اسے فروغ دینے والا بیان) اور دفعہ 294 [کسی بھی عوامی جگہ پر فحش حرکت] کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ایم پی پنچایت انتخابات میں او بی سی ریزرویشن کیس کی سماعت سپریم کورٹ نے 17 جنوری تک کی ملتوی

واضح ہوکہ سپریم کورٹ نے مدھیہ پردیش میں پنچایت انتخابات میں او بی سی ریزرویشن کیس کی سماعت 17 جنوری تک ملتوی کر دی ہے۔  سپریم کورٹ نے کہا کہ اس معاملے کی سماعت مہاراشٹر میں او بی سی ریزرویشن کے معاملے کے ساتھ ہوگی۔  کیس کی سماعت کے دوران سپریم کورٹ نے سالیسٹر جنرل تشار مہتا سے کہا کہ وہ او بی سی ریزرویشن کے حوالے سے تمام ریاستوں کو ایڈوائزری جاری کریں۔  ایس جی تشار مہتا نے کہا کہ او بی سی ریزرویشن سے متعلق ایڈوائزری تمام ریاستوں کو بھیج دی گئی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بی جے پی لیڈر شبھیندو ادھیکاری کو گرفتاری سے تحفظ جاری رہے گا، ممتا سرکار کی عرضی پر سنوائی نہیں کرےگی سپریم کورٹ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق  بنگال کے بی جے پی لیڈر شوبھیندو ادھیکاری کو گرفتاری سے تحفظ جاری رہے گا۔  سپریم کورٹ نے پیر کو مغربی بنگال حکومت کی عرضی پر سماعت کرنے سے انکار کر دیا۔  سپریم کورٹ نے کل کلکتہ ہائی کورٹ کے فیصلے میں مداخلت کرنے سے انکار کردیا۔  جسٹس ڈی وائی چندر چوڑ نے کہا کہ عدالت پہلے ہی 13 دسمبر کو ہی اس معاملے کی گہرائی سے سماعت کر چکی ہے۔  اب ہم اس معاملے میں ڈویژن بنچ کا فیصلہ نہیں سنیں گے اور سپریم کورٹ کا 13 دسمبر کا فیصلہ نافذ رہے گا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اگر وقت پر پروازوں پر پابندی لگا دی جاتی تو صورتحال کو کافی حد تک کنٹرول کیا جا سکتا تھا۔

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق دہلی کے وزیر صحت ستیندر جین نے پیر کو دہلی قانون ساز اسمبلی کے اجلاس سے خطاب کیا اور کورونا وبا اور نئے کووڈ ویرینٹ اومیکرون کے بارے میں تفصیلی جانکاری دی۔ وزیر صحت نے کہا کہ Omicron ویرینٹ بیرون ملک سے آیا تھا اور اگر وقت پر پروازوں پر پابندی لگا دی جاتی تو صورتحال کو کافی حد تک کنٹرول کیا جا سکتا تھا، لیکن مرکزی حکومت نے وزیر اعلی اروند کیجریوال کی بار بار درخواست کے باوجود کچھ نہیں کیا،کوئی کارروائی نہیں کی۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ چند دنوں میں جینوم سیکوینسنگ کی 187 رپورٹس سامنے آئی ہیں جن میں کل 152 افراد میں Omicron پازیٹو پایا گیا۔ Omicron کی قسم اب دہلی میں پھیل چکی ہے۔ تقریباً 81 فیصد کیسز Omicron ویرینٹ سے آرہے ہیں۔ دہلی کے ہوائی اڈے پر بیرون ملک سے آنے والے لوگوں کا کورونا ٹیسٹ کیا جا رہا ہے اور اگر وہ مثبت پائے جاتے ہیں تو انہیں آئسولیشن کے لیے بھیجا جا رہا ہے یا ان کا علاج کیا جا رہا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ملک میں کوویڈ-19 نے پکڑی رفتار، 6 دنوں میں 1 لاکھ 23 ہزار نئے کیسز، ان ریاستوں میں کیسز کی سب سے زیادہ تعداد

واضح ہوکہ بھارت میں کورونا وائرس کی رفتار بڑھ گئی ہے۔  گزشتہ چھ دنوں میں کورونا انفیکشن کے 1,23,191 نئے کیس درج ہوئے ہیں۔  28 دسمبر کو 9,195، 29 دسمبر کو 13,154، 30 دسمبر کو 16,764، 31 دسمبر کو 22,775، 1 جنوری کو 27,553 اور 2 جنوری کو 33,750 نئے معاملے درج کیے گئے ہیں۔ کورونا وائرس کے نئے ویرینٹ ‘اومیکرون’ کے کیسز بھی تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔  ملک بھر میں اب تک 1700 کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔  تاہم، ان میں سے 639 لوگ انفیکشن سے پاک بھی ہو چکے ہیں یا دوسری جگہوں پر ہجرت کر چکے ہیں۔  اومیکرون کے مہاراشٹر میں سب سے زیادہ 510 کیس رپورٹ ہوئے ہیں، اس کے بعد دہلی میں 351، کیرالہ میں 156، گجرات میں 136، تمل ناڈو میں 121 اور راجستھان میں 120 کیسز سامنے آئے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ممبئی میں کورونا کے 8082 نئے کیسز 90 فیصد مریضوں میں علامات نہیں ہیں

واضح ہو کہ ممبئی میں پیر کو کورونا کے 8082 معاملے سامنے آئے ہیں۔  یہ ایک دن پہلے کی تعداد کے قریب ہیں۔  برہان ممبئی میونسپل کانگریس (BMC) کی معلومات کے مطابق 7272 یعنی ان 8082 مریضوں میں سے 90 فیصد میں کوئی علامت نہیں پائی گئی ہے۔  ان میں سے صرف 71 مریضوں کو آکسیجن دینے کی ضرورت تھی۔  ممبئی میں کل 30565 بستر دستیاب ہیں جن میں سے 3735 بھرے ہوئے ہیں۔  یہ کل بستروں کا صرف 12 فیصد ہے۔  ممبئی میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 622 مریض صحت یاب ہوئے ہیں۔  گزشتہ 24 گھنٹوں میں 49,283 کووڈ ٹیسٹ کیے گئے ہیں۔  ہندوستان میں کووڈ ٹاسک فورس کے سربراہ ڈاکٹر این کے اروڑہ نے کہا ہے کہ کورونا کی تیسری لہر نے دستک دی ہے۔  دہلی، ممبئی اور کولکتہ جیسی میٹرو میں اومیکرون کے 75 فیصد کیسز مل رہے ہیں، جو اس قسم کے غلبہ کی نشاندہی کرتے ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

دہلی میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں کورونا کے تقریباً 4000 نئے معاملے، گھبرائیں نہیں، چوکنا رہیں: ستیندر جین

واضح ہوکہ گزشتہ 24 گھنٹوں میں دہلی میں کورونا وائرس کے تقریباً 4000 کیسز رپورٹ ہوئے ہیں اور مثبتیت 6.5 فیصد کے قریب ہے۔  دہلی کے وزیر صحت ستیندر جین نے یہ اطلاع دی۔  انہوں نے کہا کہ جتنے بھی کیسز آرہے ہیں ان میں ہسپتال کی بہت کم ضرورت ہے۔  پچھلی بار جب اتنے لوگ بیمار ہوئے تو بڑی تعداد میں لوگ ہسپتالوں میں داخل ہوئے۔  اس وقت دہلی کے صرف 202 لوگ دہلی کے کورونا اسپتالوں میں داخل ہیں۔ ساتھ ہی انہوں نے کہا کہ گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے بلکہ ہوشیار رہیں۔  2 سال کا تجربہ بتا رہا ہے کہ ماسک لگائیں تو اس سے بچ سکتے ہیں۔  جلد ہی دہلی کے لوگ مل کر اومکرون کو شکست دیں گے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button