اہم خبریںجرائم و حادثاتکشن گنج

کشن گنج : نرسنگ ہوم میں بچی کو جنم دینے کے بعد ماں کی موت، آپریٹر پریوار سے بچ کر فرار

کشن گنج کے امن نرسنگ ہوم میں بچے کی پیدائش کے دوران ایک خاتون کی موت ہو گئی۔ اس کے بعد رشتہ داروں نے نرسنگ ہوم میں کافی ہنگامہ کھڑا کیا اور اس میں زبردست توڑ پھوڑ بھی کی۔ واقعہ کے بعد نرسنگ ہوم کا آپریٹر موقع سے فرار ہوگیا۔

کشن گنج : بہار کے کشن گنج میں ٹاؤن تھانہ علاقے کے تحت امن نرسنگ ہوم میں سیزرین ڈلیوری کے بعد ایک خاتون کی اچانک طبیعت خراب ہونے سے موت ہو گئی۔ نرسنگ ہوم کے ڈاکٹروں نے گھر والوں کو موت کے بارے میں نہیں بتایا اور نرسنگ ہوم کا آپریٹر علاج کے بہانے مردہ خاتون کو پورنیہ لے گیا۔ لیکن درمیان میں وہ گھر والوں اور عورت کو چھوڑ کر بھاگ گیا۔

واقعہ کے بعد گھر والے نرسنگ ہوم پہنچے اور کافی ہنگامہ کیا۔ پولیس نے موقع پر پہنچ کر معاملہ رفع دفع کرایا۔

خاتون کی سیزرین ڈیلیوری ہوئی : کہا جاتا ہے کہ ٹھاکر گنج کے دوراگھاٹی پنچایت کے تات پوا گاؤں کی رہنے والی پیاری بیگم کو درد زہ کی تکلیف کے بعد کشن گنج سنگھیا چوک کے امن نرسنگ ہوم میں داخل کرایا گیا تھا۔ جہاں ڈاکٹر نے معائنے کے بعد سیزرین آپریشن کیا اور جمعرات کی صبح بچے کو جنم دیا۔ اس کے بعد شام کو اچانک طبیعت بگڑنے سے خاتون کی موت ہوگئی۔ تاہم خاتون کی نومولود بچی پیدائش کے بعد صحت مند تھی۔

لواحقین کو خاتون کی موت کی خبر نہیں تھی : ساتھ ہی نرسنگ ہوم کے ڈاکٹروں نے خاتون کی موت کی اطلاع اہل خانہ کو نہیں دی۔ اس کے بعد نرسنگ ہوم کا آپریٹر خاتون اور اس کے اہل خانہ کو علاج کے بہانے پورنیہ لے گیا۔ لیکن آپریٹر انہیں درمیان میں چھوڑ کر بھاگ گیا۔ لواحقین کو جب معلوم ہوا کہ خاتون کی موت ہو گئی ہے تو وہ نرسنگ ہوم میں واپس آئے اور ہنگامہ کرنے لگے۔ اس دوران غصے میں گھر والوں نے توڑ پھوڑ بھی کی۔

کشن گنج کے امن نرسنگ ہوم میں بچے کی پیدائش کے دوران ایک خاتون کی موت ہو گئی۔ اس کے بعد رشتہ داروں نے نرسنگ ہوم میں کافی ہنگامہ کھڑا کیا اور اس میں زبردست توڑ پھوڑ بھی کی۔ واقعہ کے بعد نرسنگ ہوم کا آپریٹر موقع سے فرار ہوگیا۔

تحریری شکایت موصول ہونے پر کارروائی کی جائے گی:
واقعہ کی اطلاع ملتے ہی ٹاؤن تھانہ صدر امر پرساد سنگھ پولس ٹیم کے ساتھ موقع پر پہنچے اور معاملے کی جانکاری حاصل کی۔ ساتھ ہی لوگوں کو سمجھانے کے بعد معاملہ رفع دفع ہوا۔ جس کے بعد لواحقین خاتون کی لاش اپنے ساتھ لے گئے۔ ساتھ ہی ایس ایچ او نے کہا کہ تحریری شکایت ملنے پر کارروائی کی جائے گی۔

شہر میں غیر قانونی نرسنگ ہوم کی بہتات :
آپ کو بتاتے چلیں کہ ان دنوں کشن گنج میں بہت زیادہ غیر قانونی نرسنگ ہوم ہیں۔ پچھلے کچھ دنوں میں تین نرسنگ ہوم سے مختلف کیس سامنے آئے ہیں۔ پولیس نے ٹیوسا کیلاش چوک کے قریب نرسنگ ہوم کے کمرے سے شراب کی ایک کھیپ برآمد کی جبکہ گاچھپاڑا ٹاور چوک کے قریب نرسنگ ہوم میں نرسنگ ہوم کے آپریٹر کے بھائی نے ایک نابالغ نرس کی عصمت دری کی۔ وہیں واقعہ گزشتہ منگل کا ہے جب شہر کے سبھاش پلی میں واقع ایک نرسنگ ہوم کے کمرے سے مشتبہ حالات میں نرس کی لاش برآمد ہوئی تھی۔ ان تینوں کیس کی تفتیش ابھی جاری ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button