ارریہاہم خبریںبہارعجیب و غریبکشن گنج

کشن گنج میں ‘ٹوکے گیکو’ نسل کی نایاب چھپکلی ضبط : ایس ایس بی کے جوانوں نے ہند – نیپال سرحد پر چھپکلی کے ساتھ دو اسمگلروں کو کیا گرفتار

کشن گنج : ایس ایس بی کے جوانوں نے کشن گنج میں ہند-نیپال سرحد کے قریب قیمتی ‘ٹوکے گیکو’ قسم کی چھپکلی کے ساتھ دو اسمگلروں کو گرفتار کیا۔ خفیہ اطلاع کی بنیاد پر ایس ایس بی 19ویں بٹالین ٹھاکر گنج کے جوانوں نے ضلع کے سکھانی تھانہ علاقے کے سبو ڈانگی چوک کے قریب چھاپہ مار کر ٹاٹا سومو گاڑی سے چھپکلی سمیت دو سمگلروں کو گرفتار کر لیا۔ چھپکلی کی معدوم ہونے والی ٹوک گیکو نسل کی تخمینہ مارکیٹ قیمت لاکھوں روپے بتائی جا رہی ہے۔

ایس ایس بی کو خفیہ اطلاع ملی تھی کہ کچھ لوگ چھپکلی کو گاڑی میں چھپا کر نیپال لے جانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ اطلاع ملنے پر ایس ایس بی آمباڑی بی او پی کے جوان الرٹ موڈ میں آگئے اور گاڑی کا انتظار کرنے لگے۔اسی دوران اتوار کی رات سابوڈانگی چوک کے قریب جوانوں نے گاڑی کو روک کر تلاشی کے دوران گاڑی کے اندر سے ایک ڈولچی برآمد کی جس میں ایک چھپکلی دیکھی گئی ۔ جس کے بعد گاڑی میں سوار دونوں سمگلروں کو پکڑ کر پوچھ گچھ کے لیے بی او پی کیمپ لایا گیا۔

ایس ایس بی نے اس کی اطلاع 2 محکمہ جنگلات اور سکھانی پولیس اسٹیشن کو دی۔ اس کے ساتھ ہی پوچھ گچھ کے بعد چھپکلی کو ایس ایس بی نے دونوں سمگلروں کے ساتھ محکمہ جنگلات کے حوالے کر دیا گیا۔ گرفتار کیے گئے دونوں اسمگلر محمد اسلام طیب پور پوٹھیا باشندہ اور نور امین حق دھوبری آسام کے رہنے والے ہیں ۔

نایاب چھپکلی

دونوں پابندی شدہ چھپکلی لے کر نیپال کی طرف جارہے تھے لیکن اسمگلنگ سے پہلے ہی دونوں ایس ایس بی کے ہتھے چڑھ گئے ۔ تاہم گرفتار کیے گئے دونوں سمگلر اتنے چالاک ہیں کہ انہوں نے تفتیش کے دوران یہ نہیں بتایا کہ انہیں کہاں سے کہاں لے جایا جا رہا تھا ۔

کشن گنج محکمہ جنگلات کے رینجر یو ایس دوبے نے بتایا کہ ایک چھپکلی اور دو اسمگلروں کو ایس ایس بی کے ذریعے ان کے حوالے کیا گیا ہے، ایک ایسی چھپکلی جس پر پابندی ہے۔

دونوں پابندی شدہ چھپکلی لے کر نیپال کی طرف جارہے تھے لیکن اسمگلنگ سے پہلے ہی دونوں ایس ایس بی کے ہتھے چڑھ گئے ۔ تاہم گرفتار کیے گئے دونوں سمگلر اتنے چالاک ہیں کہ انہوں نے تفتیش کے دوران یہ نہیں بتایا کہ انہیں کہاں سے کہاں لے جایا جا رہا تھا

انہوں نے بتایا کہ دونوں گرفتار اسمگلروں کے خلاف مقدمہ درج کر کے انہیں جیل بھیجا جا رہا ہے۔ یہ چھپکلی دوائیوں کی تیاری میں استعمال ہوتی ہے جو مردانگی کو بڑھاتی ہیں۔ اس چھپکلی کا نام ‘گیکو’ یا ‘ٹوکو’ ہے۔ برآمد ہونے والی چھپکلی ٹوکو ایک نایاب چھپکلی ہے جسے ‘ٹاک کے’ جیسی آواز کی وجہ سے ‘ٹوکو’ کہا جاتا ہے۔ اس کے گوشت سے نامردی، ذیابیطس، ایڈز اور کینسر کی روایتی ادویات تیار کی جاتی ہیں۔

دونوں پابندی شدہ چھپکلی لے کر نیپال کی طرف جارہے تھے لیکن اسمگلنگ سے پہلے ہی دونوں ایس ایس بی کے ہتھے چڑھ گئے ۔ تاہم گرفتار کیے گئے دونوں سمگلر اتنے چالاک ہیں کہ انہوں نے تفتیش کے دوران یہ نہیں بتایا کہ انہیں کہاں سے کہاں لے جایا جا رہا تھا

حوالہ :روزنامہ بھاسکر

قومی ترجمان
قومی ترجمان
Qaumi Tarjuman
قومی ترجمان

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button