تازہ ترینتعلیم و روزگارقومی خبریں

نوکریاں 2022 : پنجاب اسکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ میں 4,754 آسامیوں پر ہونے جا رہی ہے بحالی ، اس طرح کریں اپلائی


پنجاب سکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ کی جانب سے بمپر بھرتیاں نکالی گئی ہیں۔ یہ ان لوگوں کے لیے ایک اچھا موقع ہے جو ٹیچنگ جاب 2022 کی تلاش میں ہیں۔جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق کل 4754 آسامیوں پر بھرتی ہونی ہے۔ جو لوگ سرکاری ٹیچر کی نوکری (سرکاری نوکری) کی تلاش میں ہیں وہ فوری طور پر اپلائی کر سکتے ہیں ۔


درخواست دینے کا عمل 08 جنوری 2022 سے شروع ہو چکا ہے جو جنوری 30 جنوری 2022 تک جاری رہے گا


آپ پنجاب سکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ کی آفیشل ویب سائٹ پر جا کر درخواست دے سکتے ہیں۔


خالی آسامیوں کے بارے میں معلومات


محکمہ سکول ایجوکیشن پنجاب کے جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق 4754 آسامیوں پر بھرتی کی جانی ہے۔ ماسٹر کیڈر ریکروٹمنٹ پنجاب 2021، کرافٹ ٹیچر اور لیکچرر کی آسامیوں کے لیے بھرتی کی جانی ہے۔ ماسٹر کیڈر کی کل 4,161 آسامیاں، کرافٹ اساتذہ کی 250 آسامیاں اور لیکچرار کی 343 آسامیوں پر بھرتی کی جانی ہے


اساتذہ کی آسامیوں کے لیے درخواست دینے کے لیے امیدواروں کو سرکاری ویب سائٹ http://Educationrecruitmentboard.com پر جانا چاہیے۔

یہاں اپلائی کرنے کا لنک ہوم پیج پر دیا گیا ہوگا۔ اس لنک پر کلک کرکے درخواست فارم کو صحیح طریقے سے پُر کریں اور درخواست کی فیس ادا کریں۔ درخواست کی فیس ادا کرنے کے بعد درخواست فارم سبمٹ کریں اور اس کا پرنٹ آؤٹ نکال لیں ۔


اہلیت کا معیار اور تعلیمی لیاقت


وہ امیدوار ماسٹر کیڈر کے عہدے کے لیے درخواست دے سکتے ہیں، جن کے پاس بی ایڈ کے ساتھ بیچلر کی ڈگری ہے۔


آرٹ ٹیچر کے عہدہ کے لیے وہ امیدوار درخواست دے سکتے ہیں جنہوں نے کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی یا تعلیمی ادارے سے فائن آرٹس میں کم از کم 55 فیصد نمبروں کے ساتھ ڈگری حاصل کی ہو یا یو جی سی کے رہنما خطوط کے تحت تسلیم شدہ تعلیمی ادارے اور یونیورسٹی سے بی ایڈ پاس کیا ہو۔


وہ امیدوار لیکچرر کیڈر کے عہدے کے لیے درخواست دے سکتے ہیں، جن کے پاس بی ایڈ ہے۔ ڈگری ہو گی۔جبکہ درخواست دینے والے امیدواروں کی عمر کی حد 18 سے 37 سال کے درمیان ہونی چاہیے۔


آن لائن درخواست شروع ہونے کی تاریخ: 8 جنوری 2022
آن لائن درخواست دینے کی آخری تاریخ: 30 جنوری 2022

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button