اہم خبریںسائنس / کلائمیٹعالمی خبریں

سری لنکا میں دنیا کا سب سے بڑا نیلم دکھایا گیا، جس کا وزن 300 کلوگرام سے زیادہ ہے

اس قیمتی جواہر کو سری لنکا کی نیشنل جیمز اینڈ جیولری اتھارٹی نے بھی سند دی ہے۔ اب اسے بین الاقوامی مارکیٹ میں فروخت کرنے کی منصوبہ بندی جاری ہے۔ نیشنل جیم اینڈ جیولری اتھارٹی کے چیئرمین تلک ویراسنگھے نے کہا کہ جواہر پر مزید ٹیسٹ کیے جانے ہیں۔

جھلکیاں

• سری لنکا میں دنیا کا سب سے بڑا نیلم پتھر ملا

• اس نیلم کا وزن 310 کلوگرام سے زیادہ ہے۔

بین الاقوامی مارکیٹ میں فروخت کی تیاری، سرٹیفکیٹ کے لیے کوششیں تیز

دنیا کا سب سے بڑا قدرتی کورنڈم نیلم پہلی بار سری لنکا میں نمائش کے لیے رکھا گیا ہے۔ اس نیلم کا وزن 310 کلو گرام بتایا جا رہا ہے۔ یہ نیلم تین ماہ قبل دارالحکومت کولمبو سے 85 کلومیٹر کے فاصلے پر واقع رتنا پورہ کی ایک کان سے ملا تھا جو رتنا نگری کے نام سے مشہور ہے۔ اسے گزشتہ اتوار کو کان کے مالک کے گھر پر دکھایا گیا تھا۔

بین الاقوامی مارکیٹ میں فروخت کی تیاری

اس قیمتی جواہر کو سری لنکا کی نیشنل جیمز اینڈ جیولری اتھارٹی نے بھی سند دی ہے۔ اب اسے بین الاقوامی مارکیٹ میں فروخت کرنے کی منصوبہ بندی جاری ہے۔ نیشنل جیم اینڈ جیولری اتھارٹی کے چیئرمین تلک ویراسنگھے نے کہا کہ جواہر پر مزید ٹیسٹ کیے جانے ہیں۔ اس نے یہ بھی بتایا کہ اس کے اندر مزید صاف ستھرے پتھر ہو سکتے ہیں اور ایک یا دو صاف پتھر پہلے سے موجود ہیں جو باہر سے دیکھے جا سکتے ہیں۔

بین الاقوامی جواہرات کی تنظیموں نے تسلیم نہیں کیا۔

تاہم بین الاقوامی جواہر تنظیموں نے ابھی تک اس قیمتی پتھر کی تصدیق نہیں کی ہے۔ ایسے میں سری لنکا کے اس پتھر کو بیچنے کی کوشش اس وقت تک کامیاب نہیں ہو سکتی جب تک اسے بین الاقوامی سطح پر پذیرائی نہیں مل جاتی۔ سری لنکا کی اتھارٹی اس پتھر کی جانچ پر مسلسل کام کر رہی ہے۔ ان کا دعویٰ ہے کہ جلد ہی بین الاقوامی ادارے بھی اس پتھر کو تسلیم کر لیں گے۔

ملک کا خزانہ بھرنے کے لیے نیلام کیا جائے گا۔

جواہرات کی ماہر چمیلا سورنگا نے بتایا کہ اس قیمتی پتھر کی خاصیت یہ ہے کہ یہ جواہر ایلومینیم آکسائیڈ، ٹائٹینیم، آئرن اور نکل سے بنا ہے۔ ملک کی موجودہ معاشی حالت کو دیکھتے ہوئے اس جواہر کو دنیا کے سامنے پیش کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ اسے بین الاقوامی مارکیٹ میں سب سے زیادہ قیمت پر فروخت کرنے کے منصوبے جاری ہیں۔

کان سے پہلے بھی کئی قیمتی نیلم ملے ہیں۔

جولائی میں رتنا پورہ سے دنیا کا سب سے بڑا ستارہ سیفائر کلسٹر بھی ملا تھا۔ سیرینڈیپیٹی نیلم نامی جھرمٹ، جس کا وزن تقریباً 510 کلو گرام ہے، پانی کے کنویں کی کھدائی کے دوران حادثاتی طور پر پایا گیا۔ سری لنکا کے ماہرین کا دعویٰ ہے کہ اس کان میں کئی دوسرے نیلم بھی دبے ہوئے ہیں۔ ان کی تلاش کے لیے وسیع پیمانے پر کام جاری ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button