اہم خبریںبہارپٹنہتعلیم و روزگار

بہار: اب سرکاری اسکول کے 13 لاکھ طلباء کو ملے گا ڈیجیٹل کلاس کا فائدہ

  • استاد کے ذریعہ متعلقہ مضمون کے کسی ایک باب کی 45 منٹ کی ویڈیو ہوگی۔
  • سرکاری سکول میں اپ گریڈیشن سکیم کے تحت سمارٹ کلاس شروع کی گئی تھی لیکن کورونا انفیکشن کے باعث سکول بند ہونے سے سمارٹ کلاس بھی بند ہو گئی

بہار، 12 فروری – سرکاری سکولوں کے طلباء کو اب ڈیجیٹل کلاس روم کی سہولت ملے گی۔ اس سے طلباء سکول کے علاوہ کسی بھی وقت استاد سے تعلیم حاصل کر سکتے ہیں۔ اس سے ریاست بھر میں کلاس نہم میں پڑھنے والے 13 لاکھ طلباء کو فائدہ ہوگا۔ اس کی تیاری بہار ایجوکیشن پروجیکٹ کونسل نے شروع کر دی ہے۔ اس کے لیے ریاست بھر سے 20 اساتذہ کی ٹیم تشکیل دی گئی ہے۔ ٹیم میں سبجیکٹ وائز اساتذہ کو رکھا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

جانیں ای-شرم کارڈ کے لیے کون-کون دے سکتا ہے درخواست ؟ اور کیا ہیں ای شرم کارڈ کے فائدے

استاد کے ذریعہ متعلقہ مضمون کے کسی ایک باب کی 45 منٹ کی ویڈیو ہوگی۔ یہ ویڈیو سکول کو بھیجی جائے گی۔ اس کے علاوہ بہار ایجوکیشن پروجیکٹ کونسل کے ساتھ مل کر دکشا پورٹل یوٹیوب چینل پر شامل کیا جائے گا تاکہ طلبہ اسے اپنی سہولت کے مطابق دیکھ سکیں۔

واضح رہے کہ بہار ایجوکیشن پروجیکٹ کونسل نے 2021 میں دسویں جماعت کے تمام مضامین کی ڈیجیٹل کلاس کی تیار کی تھی۔ اس سے میٹرک کے طلباء کو بہت فائدہ ہوا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

جانیں PAN کو ADAHAR CARD سے لنک کرنے کا سب سے آسان طریقہ، آن لائن (Online) اور (آف لائن) Offline دونوں

ابھی کورونا انفیکشن کی وجہ سے اسکول بند تھے تب بھی طلباء کی پڑھائی درمیان میں نہیں رکی۔ اب BEP کی طرف سے نویں کی ڈیجیٹل کلاس بھی تیار کی جا رہی ہے۔ اس سے ریاست بھر کے طلباء کو بہت مدد ملے گی۔

سرکاری سکول میں اپ گریڈیشن سکیم کے تحت سمارٹ کلاس شروع کی گئی تھی لیکن کورونا انفیکشن کے باعث سکول بند ہونے سے سمارٹ کلاس بھی بند ہو گئی۔ لیکن طلباء اپنے گھر پر رہ کر بھی ڈیجیٹل کلاس روم کا فائدہ اٹھا سکیں گے۔

ویڈیو چھ مضامین کے تمام ابواب پر بنائی جا رہی ہے۔

بہار ایجوکیشن پروجیکٹ کونسل کی طرف سے چھ مضامین کے تمام ابواب کی ویڈیوز بنائی جائیں گی۔ ایک کلاس ایک مضمون پر ہوگی۔ ہر موضوع کو پوری تفصیل سے بیان کیا جا رہا ہے۔ ابواب تجربات کی بنیاد پر تیار کیا جا رہا ہے۔ اس سے طلبہ کو سمجھنے میں مشکل نہیں ہوگی۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اس میں سائنس، سوشل سائنس، ریاضی، ہندی، انگریزی اور اردو کے مضامین شامل ہیں۔ ان تمام مضامین کے ہر باب کی ویڈیوز تیار کی جا رہی ہیں۔ سو سے زیادہ ویڈیوز ہوں گی۔

نئے سیشن سے طلباء مستفید ہوں گے۔

اساتذہ کی ویڈیوز کی تیاری شروع کر دی گئی ہے۔ نئے سیشن سے طلبہ کو اس کا فائدہ ملے گا۔ مارچ تک تمام مضامین کے تمام چیپٹرز کی ویڈیوز بنا کر تیار کر لی جائیں گی۔ اس کے بعد اپریل میں سیشن شروع ہونے پر ویڈیو کا فائدہ ملے گا۔

ریاستی پروگرام آفیسر کرن کماری نے کہا، "ڈیجیٹل کلاسز تیار کی جا رہی ہیں تاکہ طلباء گھر میں رہ کر اپنی تعلیم مکمل کر سکیں۔ اس کلاس کو مکمل طور پر سکول جیسا بنایا جا رہا ہے۔ اس میں استاد 45 منٹ کی ویڈیو میں ایک باب پڑھائے گا۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

سورس : ہندوستان

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button