Featuredٹیکنالوجیدہلیموبائل ،لیپ ٹاپ، فیچرس

بازار میں دھوم مچانے آ رہی ہے ماروتی سوزوکی کی پہلی الیکٹرک کار ، جانیے اس کی قیمت اور خصوصیات

سی این جی سمیت مسافر کاروں پر راج کرنے والی کمپنی ماروتی سوزوکی اب ایک الیکٹرک گاڑی لانے کی تیاری کر رہی ہے۔ ملک میں الیکٹرک گاڑیوں کی بڑھتی ہوئی مقبولیت کے ساتھ صارفین ماروتی سوزوکی کی ای کار کا طویل عرصے سے انتظار کر رہے ہیں۔

تاہم اب یہ انتظار بہت جلد ختم ہونے والا ہے۔ جلد ہی کمپنی ایک درمیانے سائز کی الیکٹرک SUV لانچ کرنے جا رہی ہے۔ ماروتی سوزوکی نے اپنی پہلی الیکٹرک کار لانچ کرنے کے لیے ٹویوٹا کے ساتھ معاہدہ کیا ہے۔

کہا جا رہا ہے کہ ماروتی اور ٹویوٹا جس الیکٹرک SUV کو ایک ساتھ لانے کی تیاری کر رہے ہیں، وہ مارکیٹ میں Tata Nexon MG ZS EV اور Hyundai Kona سے مقابلہ کرنے جا رہی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

رپورٹس کے مطابق ماروتی سوزوکی الیکٹرک کار سیگمنٹ میں ایک درمیانے سائز کی SUV کے ساتھ اپنا آغاز کرنے جا رہی ہے۔ جس کی وجہ سے ویگن آر کے الیکٹرک ورژن کے اجراء میں معمولی تاخیر ہو سکتی ہے۔ ایک رپورٹ کے مطابق، ماروتی اور ٹویوٹا کی اس مجوزہ الیکٹرک SUV کا نام Maruti Suzuki YY8 ہونے کی امید ہے۔

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

ایئرٹیل Airtel User دیں توجہ، فون میں چاہتے ہیں تیز رفتار 4G انٹرنیٹ ، تو فوراً تبدیل کریں فون کی سیٹنگ

بتایا جا رہا ہے کہ اس میں 48kWh یا 59kWh کا بیٹری پیک ہو سکتا ہے، جو ایک بار چارج کرنے پر 400 سے 500 کلومیٹر کی رینج دے سکتا ہے۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو ماروتی سوزوکی کی پہلی الیکٹرک کار Tata Nexon سے بڑی ہونے والی ہے۔

ٹویوٹا گلانزا اور ٹویوٹا اربن کروزر ماروتی سوزوکی اور ٹویوٹا کے ٹائی اپ کے بعد پہلے ہی لانچ ہو چکے ہیں۔ اور اب آنے والی الیکٹرک کار کے بارے میں کہا جا رہا ہے کہ اس کی قیمت 13 سے 15 لاکھ روپے ہو سکتی ہے۔ مارکیٹ میں اس سیگمنٹ میں پہلے سے موجود کاروں کے بارے میں بات کرتے ہوئے، سب سے زیادہ فروخت ہونے والی Tata Naxon کی قیمت 14.29 سے 16.70 لاکھ روپے تک ہے۔ اسی طرح، MG ZS EV کی قیمت 21.49 روپے سے 25.18 لاکھ روپے تک ہے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button