اتر پردیشاہم خبریںبین ریاستی خبریں

ایس پی کے ساتھ 10 لاکھ خواجہ سراؤں کی دعائیں: 2022 میں بی جے پی اقتدار سے باہر ہو جائے گی

وارانسی (قومی ترجمان) وارانسی کے پراڈکر بھون میں اتوار کو کنر سماج کے لیڈر سلمان کنر نے کہا کہ یہ بھگوان شیو کے شہر کاشی سے ہمارے سماج کی مہربانی ہے کہ 2022 میں اتر پردیش میں ایس پی صدر اکھلیش کی حکومت بن رہی ہے۔ اتر پردیش میں 10 لاکھ خواجہ سرا ہیں اور یہ سب اکھلیش یادو کی حمایت کرتے ہیں۔ ہمیں رام جی کی مہربانی ہے اور ہماری دعا ہے کہ اکھلیش یادو دوبارہ اتر پردیش کے وزیر اعلیٰ بنیں۔

بی جے پی حکومت میں عوام کو چوبیس گھنٹے دھوکہ دیا جا رہا ہے۔

سلمان کنر نے بی جے پی حکومت میں چوبیس گھنٹے عوام کو دھوکہ دیا ہے۔ کسان، نوجوان، غریب اور تاجر سبھی پریشان ہیں۔ جرائم پیشہ افراد کو کھلی چھٹی ہے اور انتظامی مشینری امن و امان کے معاملے پر مفلوج ثابت ہو رہی ہے۔ خواتین کی زندگی سب سے زیادہ غیر محفوظ ہے۔ بی جے پی نے ریاست کو بربادی اور تہمت میں دھکیل دیا ہے، لوگ اب اس سے نجات چاہتے ہیں۔ بی جے پی کو 2022 کے اسمبلی انتخابات میں اقتدار سے باہر ہونا ہے۔

آج مرکز اور اتر پردیش میں بی جے پی کی حکومت کی ترجیح غریب خاندانوں کی بنیادی سہولتیں چھیننا ہے۔ اشیائے خوردونوش کی قیمتیں عوام کی پہنچ سے باہر ہیں اور گیس مہنگی ہو رہی ہے۔ بجلی کے نرخ بھی بڑھ گئے ہیں اور سپلائی بدستور متاثر ہے۔ ڈبل انجن والی حکومت کے باوجود مہنگائی قابو میں نہیں آ رہی۔

صحافیوں سے بات چیت کرتے ہوئے سلمان کنر اور کنر سماج کے دیگر لوگ۔

ذات پات اور مذہب کو دیکھ کر مجرموں کے ساتھ سلوک کیا جاتا ہے۔

سلمان کنر نے کہا کہ اتر پردیش میں مجرموں کے ساتھ ذات پات اور مذہب کو دیکھ کر سلوک کیا جاتا ہے۔ پولیس امن و امان کو بہتر بنانے کے بجائے خود جعلی مقدمات بنانے اور فرضی مقابلے کرنے میں بدنام ہے۔ سیدھی سی بات ہے کہ بی جے پی حکومت صرف اقتدار کی لالچی ہے۔

انتخابات سر پر ہیں، افتتاح، سنگ بنیاد رکھنے اور افتتاح کی رسومات شروع ہو گئی ہیں۔ لوگوں نے فیصلہ کر لیا ہے کہ اب وہ بی جے پی کے کسی دھوکے میں نہیں آئیں گی۔ وہ بی جے پی کو شکست دے کر سماج وادی پارٹی کو اقتدار میں لائے گی۔ اس دوران کنر سماج سے شہناز کنر، سونالی کنر، روشنی کنر، چھوٹی کنر، موہنی کنر، دیپک کنر، آشا کنر، آدرش کنر، سکسمینا کنر، کتریکا کنر اور دیگر موجود تھے۔

ایس پی کے ساتھ 10 لاکھ خواجہ سراؤں کی دعائیں: وارانسی میں خواجہ سرا لیڈر نے کہا- اکھلیش یادو کو شیوا کے شہر سے مل رہے ہیں آشیرواد، 2022 میں بی جے پی اقتدار سے باہر ہو جائے گی

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button