اہم خبریںدہلیسنڈے اسپیشل

ای پی ایف اپڈیٹ / EPF NEW UPDATE :  اگر نوکری بدلی ہے تو EPFO اکاؤنٹ کو خود ہی کر سکتے ہیں ٹرانسفر، جانیں طریقہ

ای پی ایف او نے آن لائن عمل کو بنایا آسان

نئی سہولت سے ملازمین کو اکاؤنٹ ٹرانسفر کی پریشانی سے ملے گی نجات

نئی دہلی 2 /دسمبر (قومی ترجمان) EPFO (ایمپلائز پراویڈنٹ فنڈ آرگنائزیشن) کے کھاتہ دار نوکری بدلنے کے ساتھ ساتھ اپنا اکاؤنٹ خود بھی منتقل کر سکیں گے۔ تمام EPFO ممبران اس سہولت کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ کھاتہ داروں کی سہولت کے لیے EPFO نے آن لائن عمل کو آسان بنایا ہے۔اس عمل کو مکمل کرنے کے لیے ضروری ہے کہ آپ کا پی ایف اکاؤنٹ آدھار نمبر اور موبائل نمبر سے منسلک ہو اور دیگر اہم معلومات کو لازمی طور پر اپ ڈیٹ کئے گئے ہوں ۔ اس سے ملازم کو پرانے نیوکتا یا موجودہ کمپنی کے پاس نہیں جانا پڑے گا۔اس طرح اکاؤنٹ ملازم کے پروویڈنٹ فنڈ آرگنائزیشن کی ویب سائٹ پر منتقل ہو جائے گا۔

ایسے ٹرانسفر ہوگا اکاؤنٹ

سب سے پہلے کھاتہ دار کو epfindia.gov.in پر جانا ہوگا۔یہاں یونیفائیڈ ممبر پورٹل کھل جائے گا جیسے ہی آپ سروسز سیکشن میں دیے گئے ‘ملازمین کے لیے’ لنک پر کلک کریں گے۔ یہاں ملازم کو یونیورسل اکاؤنٹ نمبر (UAN) اور پاس ورڈ کے ساتھ لاگ ان کرنا ہوگا۔ اس سے متعلقہ ملازم کا پروفائل صفحہ کھل جائے گا۔ یہاں آپ کو آن لائن سروس کے لنک پر جانا ہوگا اور One Member One Account کے آپشن پر کلک کرنا ہوگا۔ یہاں موجودہ اپوائنٹمنٹ اور پی ایف اکاؤنٹ سے متعلق معلومات کی تصدیق کرنی ہوگی۔ اس کے بعد Get Details کے آپشن پر کلک کریں اور بس آپ کا کام مکمل ہو جائے گا ۔

یہ بھی پڑھیں

پراویڈنٹ فنڈ (EPF) اکاؤنٹ ٹرانسفر کیسے کریں؟ جانیں EPF اکاؤنٹ کو آن لائن ٹرانسفر کرنے کا آسان طریقہ

اب ایک EPFO ممبر 6 آسان مراحل میں آن لائن EPF اکاؤنٹ کو ٹرانسفر کر سکتا ہے ۔نہایت آسانی سے آن لائن سروس کا استعمال کرتے ہوئے اپنا پروویڈنٹ فنڈ منتقل کر سکتا ہے۔

ای پی ایف او یا ایمپلائز پراویڈنٹ فنڈ آرگنائزیشن (ای پی ایف او) اپنی مختلف خدمات کو آسان بنانے کے لیے مختلف اقدامات کر رہی ہے۔  اس ڈیجیٹل دور میں EPFO ​​اپنی زیادہ تر خدمات کو ڈیجیٹل پلیٹ فارم پر لانے کی کوشش کر رہا ہے جہاں ایک EPFO ​​رکن صرف EPFO ​​پورٹل یا EPFO ​​ممبر پورٹل پر لاگ ان کرکے یہ خدمات حاصل کرسکتا ہے۔  اب، کوئی بھی ممبر 6 آسان مراحل میں آن لائن EPF ٹرانسفر سروس کا استعمال کرتے ہوئے اپنا پروویڈنٹ فنڈ منتقل کر سکتا ہے۔

لہذا کسی کی نوکری تبدیل ہونے کے بعد ایک EPFO سبسکرائبرز EPFO ممبر پورٹل — unifiedportal-mem.epfindia.gov.in/memberinterface/ پر لاگ ان کرکے اپنے EPF اکاؤنٹ کو آن لائن منتقل کرسکتے ہیں

۔ EPFO ​​کے ذریعہ حال ہی میں ٹویٹ کیے گئے 6 آسان مراحل پر عمل کریں۔ یہ آن لائن کرنے کے بعد کوئی شخص اپنے پراویڈنٹ فنڈ اکاؤنٹ کو منتقل کر سکے گا اور EPF اکاؤنٹ ہولڈر کسی کے ریٹائرمنٹ پر مبنی فنڈ میں سرمایہ کاری جاری رکھ سکے گا۔

ای پی ایف اکاؤنٹ کو آن لائن منتقل کرنے کا طریقہ

ای پی ایف او نے حال ہی میں آن لائن ای پی ایف اکاؤنٹ ٹرانسفر کے بارے میں ٹویٹ کیا ہے جس میں ای پی ایف ممبران کو مندرجہ ذیل 6 آسان اقدامات پر عمل کرنے کے لیے کہا گیا ہے۔

1] یونیفائیڈ ممبر پورٹل پر جائیں — unifiedportal-mem.epfindia.gov.in/memberinterface/ — اور UAN اور پاس ورڈ کے ساتھ لاگ ان کریں۔

2] ‘آن لائن سروس’ پر جائیں اور ‘ایک ممبر ایک اکاؤنٹ (ٹرانسفر کی درخواست)’ پر کلک کریں۔

3] موجودہ ملازمت کے لیے ‘ذاتی معلومات’ اور ‘پی ایف اکاؤنٹ’ کی تصدیق کریں۔

4] ‘تفصیلات حاصل کریں’ پر کلک کریں، سابقہ ملازمت کے پی ایف اکاؤنٹ کی تفصیلات ظاہر ہوں گی۔

5] فارم کی تصدیق کے لیے ‘سابقہ employer ‘ یا ‘موجودہ employer ‘ کا انتخاب کریں۔

6] اپنے UAN رجسٹرڈ موبائل نمبر پر OTP حاصل کرنے کے لیے ‘Get OTP’ پر کلک کریں۔  OTP درج کریں اور ‘جمع کروائیں’ بٹن پر کلک کریں۔

آپ کے منتخب کردہ بھرتی کرنے والے کی تصدیق کے بعد، EPFO آپ کے EPF اکاؤنٹ کو آن لائن منتقل کر دے گا جس سے آپ اور آپ کے نئے بھرتی کنندہ آپ کے EPF اکاؤنٹ میں ماہانہ EPF شراکت جاری رکھنے کے قابل ہو جائے گا ۔

یہ بھی پڑھ سکتے

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button