اہم خبریںموبائل ،لیپ ٹاپ، فیچرس

84 دنوں کی میعاد کے ساتھ Jio کے اس پلان میں لامحدود کالنگ اور 6GB ڈیٹا، جانیں قیمت

اس پلان میں کسٹمر کو 1000 ایس ایم ایس بھی دیے جاتے ہیں۔

6 جی بی ڈیٹا ختم ہونے کے بعد بھی انٹرنیٹ 64kbps کی رفتار سے دستیاب ہوگا۔

۔Jio کا یہ پلان تقریباً تین ماہ کی میعاد کے ساتھ سب سے سستا پلان ہے۔

اس پلان میں کسٹمر کو 1000 ایس ایم ایس بھی دیے جاتے ہیں۔

ریلائنس جیو کے بہترین ریچارج پلان کے بارے میں بات کرتے ہوئے کمپنی بہت سارے پلان پیش کرتی ہے لیکن ٹیرف میں اضافے کے بعد اب صارفین کی جیب پر ماہانہ بوجھ بڑھنے لگا ہے۔ ایسی صورتحال میں صارفین ایسا پلان چاہتے ہیں جس میں انہیں کم قیمت پر زیادہ فوائد حاصل ہوں۔

آج ہم آپ کو Reliance Jio کے ایسے ہی ایک پلان کے بارے میں بتا رہے ہیں جو آپ کو کم قیمت پر تقریباً 3 ماہ کے لیے ریچارج سے آزادی دیتا ہے اور اس کے ساتھ لامحدود کالنگ کے علاوہ ڈیٹا کے فوائد بھی دستیاب ہیں۔ اس پلان کی قیمت 400 روپے سے کم ہے ۔

یہ بھی پڑھیں

۔Voter List میں اپنا نام کیسے چیک کریں؟ یہاں جانیں مکمل پروسیس، گھر بیٹھے بیٹھے موبائل پر ہی ہو جائے گا سارا کام

۔ Reliance Jio کا 395 روپے کا پلان: Jio اپنے صارفین کے لیے 395 روپے کا پلان پیش کرتا ہے جس میں لامحدود مقامی اور STD کالنگ دستیاب ہے۔

اس کے ساتھ صارفین کو ڈیٹا کا فائدہ بھی ملتا ہے۔ اس پلان کی خاص بات اس کی درستگی ہے۔

آپ کو Jio کا 395 روپے کا پلان 84 دنوں کی میعاد کے ساتھ ملتا ہے۔ یعنی 400 روپے سے کم میں آپ کو تقریباً 3 ماہ کی میعاد ملتی ہے اور ہر مہینے کے ریچارج سے چھٹکارا پاتے ہیں۔

اس پلان میں صارف کو 6GB ہائی سپیڈ انٹرنیٹ کا فائدہ بھی ملتا ہے جو پلان کی میعاد تک فعال رہتا ہے۔

آپ Jio کے 395 روپے والے پلان کے ساتھ 84 دنوں کے اندر کسی بھی وقت دستیاب 6 جی بی ہائی سپیڈ انٹرنیٹ ڈیٹا استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ 6 جی بی ڈیٹا استعمال کرنے کے بعد آپ انٹرنیٹ استعمال نہیں کر پائیں گے تو ایسا نہیں ہے۔ 6 جی بی ہائی اسپیڈ انٹرنیٹ ڈیٹا ختم ہونے کے بعد بھی اس پلان کی درستگی تک 64kbps کی رفتار سے انٹرنیٹ کا مزہ لے سکتے ہیں ۔

اس کے علاوہ جیو کا یہ پلان ایس ایم ایس کا فائدہ بھی دیتا ہے۔ اس پلان میں صارفین کو 1000 ایس ایم ایس دیے جاتے ہیں جن کی میعاد 84 دن تک رہتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

پین کارڈ کے لیے آن لائن اپلائی کیسے کریں؟ درخواست فارم کیسے بھریں؟ How to Apply for PAN Card Online

پلان کے اضافی فوائد میں آپ کو Jio TV، Jio Cinema، Jio Security، Jio Cloud جیسی ایپس کی سبسکرپشن بھی ملتی ہے جس کے ذریعے آپ اپنے موبائل فون پر تفریح سے بھی لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔

یہ منصوبہ ایسے صارفین کے لیے فائدہ مند ہے جو کم قیمت پر طویل مدتی میعاد کے فوائد چاہتے ہیں۔ Jio کا یہ پلان تقریباً تین ماہ کی میعاد کے ساتھ سب سے سستا پلان ہے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button