Tech

5 دن کی بیٹری بیک اپ کے ساتھ فائر بولٹ الٹران اسمارٹ گھڑی ہندوستان میں لانچ، جانیے قیمت

گھڑی میں کئی ہیلتھ فیچرز بھی فراہم کیے گئے ہیں جس میں SpO2 مانیٹرنگ بھی ہے۔

گھڑی کو ایک بار چارج کرنے پر 5 دن کا بیٹری بیک اپ ملتا ہے۔

گھڑی پر SMS اور کالز بھی موصول کی جا سکتی ہیں۔

فائر بولٹ Fire Bolt نے ایک نیا پہننے کے قابل Fire Bolt Ultron لانچ کیا ہے۔ یہ کمپنی کی نئی سمارٹ واچ ہے، جس میں کئی پریمیم فیچرز دیے گئے ہیں۔ صارفین کو واچ میں بہت سے ہیلتھ فیچرز اور اسپورٹس موڈ بھی ملیں گے۔ فائر بولٹ الٹرون سمارٹ واچ ہمیشہ آن ڈسپلے اور SPO2 مانیٹرنگ جیسی خصوصیات کے ساتھ بھی آتی ہے جو ہمیں اعلیٰ رینج کی سمارٹ واچز میں دیکھنے کو ملتی ہے۔ Firebolt Ultron کو زبردست فیچرز کے ساتھ سستی قیمت پر لانچ کیا گیا ہے جس کی قیمت 4,000 روپے سے کم ہے۔

ہندوستان میں فائر بولٹ الٹران کی قیمت

ایک سمارٹ واچ ہونے کے ناطے، یہ صحت کی متعدد خصوصیات کے ساتھ بھی آتا ہے، بشمول بلڈ پریشر کی نگرانی، بلڈ آکسیجن لیول سیچوریشن (SpO2) اور دل کی شرح کی نگرانی کی خصوصیات۔ اس پہننے کے قابل نیند سے باخبر رہنے کا فیچر بھی ہے جو فی الحال تقریباً ہر سمارٹ واچ میں پایا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ صارفین کو کھیلوں کے 14 موڈز بھی پیش کرتا ہے جس میں دوڑنا، پیدل چلنا، سائیکل چلانا، اسکیپنگ، تیراکی وغیرہ شامل ہیں۔ پسینے اور ہلکے پانی کی وجہ سے ڈیوائس کو خراب نہ کرنے کے لیے کمپنی نے اس میں 3ATM واٹر ریزسٹنس ریٹنگ دی ہے۔

ا

Shop Now

س کے بیٹری بیک اپ کے بارے میں بات کریں تو گھڑی کو ایک بار چارج کرنے پر 5 دن کا بیٹری بیک اپ ملتا ہے۔ بجٹ سمارٹ واچ ہونے کے باوجود، اس میں کچھ اضافی خصوصیات ہیں جیسے موسم کی تازہ کاری، موسیقی اور کیمرہ کنٹرول، سمارٹ اطلاعات، بلٹ ان گیمز، بلوٹوتھ v5.0 وغیرہ۔ گھڑی پر SMS اور کالز بھی موصول کی جا سکتی ہیں۔ اس کی خصوصیات اور خصوصیات کو دیکھتے ہوئے یہ سمارٹ واچ کافی سستی ثابت ہوتی ہے۔ حال ہی میں، کمپنی نے ہندوستان میں Fire-Bolt Ninja 2 لانچ کیا۔ Fire-Boltt Ninja 2 کی قیمت 1699 روپے ہے اور اسے Amazon سے خریدا جا سکتا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button