اتر پردیش

یوپی: بھدوہی کے درگا پوجا پنڈال میں زبردست آگ لگ گئی، 3 افراد ہلاک، 50 سے زائد افراد جھلس گئے

اترپردیش کے بھدوہی میں درگا پوجا کے پنڈال میں آگ لگنے سے دو بچوں سمیت تین افراد کی موت اور 50 سے زائد افراد جھلس گئے۔ ڈی ایم گورانگ راٹھی نے بتایا کہ اس واقعہ میں 12 سال اور 10 سال کے دو بچے اور 45 سال کی ایک خاتون کی موت ہوئی ہے۔

اس واقعے میں زخمی ہونے والے افراد کو علاج کے لیے قریبی اسپتال بھیج دیا گیا ہے۔ جبکہ کچھ شدید زخمی مریضوں کو وارانسی ریفر کر دیا گیا ہے۔ موصولہ اطلاعات کے مطابق واقعہ کے وقت پنڈال میں تقریباً 200 لوگ موجود تھے۔ آرتی کا پروگرام چل رہا تھا کہ اس دوران شارٹ سرکٹ کی وجہ سے آگ بھڑک اٹھی۔ تاہم آگ لگنے کی وجہ کے بارے میں یقین سے کچھ نہیں کہا جا سکتا، تحقیقات مکمل ہونے کے بعد اس کا تعین ہو جائے گا۔

واقعے میں اب تک کی معلومات کے مطابق 50 سے زائد افراد جھلس چکے ہیں۔ ان میں سے 32 لوگوں کو وارانسی ریفر کیا گیا ہے۔ واقعے میں زخمی ہونے والی ایک خاتون نے بتایا کہ آگ بجلی کے تار سے نکلنے والی چنگاری سے لگی۔ اس پورے واقعہ کی تحقیقات بھی شروع کر دی گئی ہیں۔

واقعہ کے وقت تقریباً 200 لوگ پنڈال میں موجود تھے۔

بھدوہی کے ضلع مجسٹریٹ گورانگ راٹھی نے بتایا کہ واقعہ اورائی شہر میں واقع درگا پنڈال کا ہے۔ واقعہ کے وقت تقریباً 200 لوگ پنڈال میں موجود تھے۔ آرتی کا پروگرام چل رہا تھا، اسی دوران شارٹ سرکٹ کی وجہ سے آگ لگنے کی اطلاع ہے۔ اس واقعے میں اب تک کی معلومات کے مطابق 52 افراد جھلس چکے ہیں۔ ان میں سے 32 سے زیادہ لوگوں کو وارانسی سمیت دیگر شہروں کے بڑے اسپتالوں میں ریفر کیا گیا ہے۔ اس واقعے میں اب تک ایک بچے کی ہلاکت کی اطلاع ہے۔ زخمیوں کو بھی مختلف اسپتالوں میں داخل کرایا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ واقعہ افسوسناک ہے کیونکہ ہم نے پہلے ہی تمام احتیاطی تدابیر اختیار کر رکھی تھیں۔ لیکن یہ جاننا ضروری ہے کہ یہ آگ کیسے لگی۔ ابتدائی تحقیقات میں یہ شارٹ سرکٹ کی وجہ سے واقعہ معلوم ہوتا ہے تاہم ہم معاملے کی تحقیقات کر رہے ہیں۔ جلد ہی آگ لگنے کی اصل وجہ کا بھی پتہ چل جائے گا۔ اس واقعہ کے پیچھے جو بھی ذمہ دار ہوگا اس کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button