اہم خبریںبین ریاستی خبریں

مشہور کامیڈین منور فاروقی نے کہا کہ "میرا کام ہو گیا، الوداع…” 2 ماہ میں 12 شوز ہوئے منسوخ

کامیڈین منور فاروقی نے آج عندیہ دیا ہے کہ دائیں بازو کے گروپوں کی دھمکیوں کی وجہ سے گزشتہ دو ماہ میں کم از کم 12 شوز منسوخ کیے جانے کے بعد وہ مزید شو نہیں کر سکتے۔ آج بھی بنگلورو میں ان کا ایک طے شدہ شو بنگلور پولیس کی مداخلت کے بعد منسوخ کر دیا گیا۔ پولیس نے شو کے منتظمین سے امن و امان کے مسائل کا حوالہ دیتے ہوئے شو کو منسوخ کرنے کو کہا تھا۔

یہی نہیں، پولیس نے منتظمین کو لکھے خط میں فاروقی کو ایک ‘متنازعہ شخص’ بھی کہا۔ اس سال کے شروع میں، فاروقی کو مدھیہ پردیش میں ایک شو میں ہندو دیوتاؤں کے بارے میں ان کے مبینہ ریمارکس کے لیے تقریباً ایک ماہ کے لیے جیل بھیج دیا گیا تھا۔ بعد میں انہیں ہائی کورٹ سے ضمانت ملنے کے بعد رہا کر دیا گیا۔

شو کی منسوخی کے بعد آج سہ پہر ایک انسٹاگرام پوسٹ میں منور فاروقی نے کہا، "نفرت جیت گئی، فنکار ہار گئے۔ میرا کام ہو گیا، الوداع… ناانصافی۔”

تاہم، ان کے کچھ مداحوں نے ان سے شو کو بند نہ کرنے کی درخواست کی۔ میوزک کمپوزر میور جمانی نے پوسٹ کیا، "نہیں آپ نہیں چھوڑ رہے ہیں۔ ہم آپ کو ایسا کرنے نہیں دیں گے۔”

آرگنائزر، گڈ شیفرڈ آڈیٹوریم کو لکھے ایک خط میں، بنگلورو پولیس نے فاروقی کے شو "ڈونگری سے کہیں نہیں” کا حوالہ دیا اور کہا کہ وہ ایک "متنازعہ شخص” ہیں۔ بنگلورو میں ہندو جاگرن سمیتی کے موہن گوڑا نے بھی کہا کہ وہ شو منعقد نہیں ہونے دیں گے۔

اس کے بعد، ایک انسٹاگرام پوسٹ میں، فاروقی نے کہا کہ اس نے بنگلورو ایونٹ کے 600 سے زیادہ ٹکٹ فروخت کیے ہیں، لیکن "توڑ پھوڑ کی دھمکیوں” کی وجہ سے شو کو منسوخ کر دیا گیا ہے۔

فاروقی نے لکھا، "آج بنگلور کا شو منسوخ ہو گیا (مقام پر توڑ پھوڑ کی دھمکی کے تحت)۔ ہم نے 600+ ٹکٹ فروخت کیے تھے۔ مہینوں پہلے میری ٹیم نے آنجہانی پونیت راجکمار صاحب کی تنظیم کو چیریٹی کے لیے بلایا، جسے ہم اس شو میں دکھانے جا رہے ہیں۔ ہم نے اس بات پر اتفاق کیا تھا کہ عظیم تنظیم کی طرف سے تجویز کردہ چیریٹی کے نام پر شو کے ٹکٹ فروخت نہیں کیے جائیں گے۔”

کامیڈین نے ایک طویل انسٹاگرام پوسٹ میں کہا، "مجھے مذاق کرنے پر جیل بھیج دیا گیا تھا لیکن میں نے کبھی اپنا شو منسوخ نہیں کیا، اس میں کوئی غلط بات نہیں ہے، یہ غیر منصفانہ ہے، اس شو کو بھی ہندوستان میں مذہب اور لوگوں سے آگے جانا ہے۔” پیار ملا ہے۔ کیا یہ ناانصافی ہے۔ ہمارے پاس شو کا سنسر سرٹیفکیٹ بھی ہے اور واضح طور پر شو میں کوئی مسئلہ نہیں تھا۔ ہم نے پنڈال اور ناظرین کی دھمکیوں کی وجہ سے پچھلے دو ماہ میں 12 شوز منسوخ کیے ہیں۔”

انہوں نے لکھا، "… میرا اندازہ ہے کہ یہ اختتام ہے۔ میرا نام منور فاروقی ہے اور یہ میری ٹائمنگ ہے۔ آپ لوگ حیرت انگیز سامعین رہے ہیں۔ الوداع، میرا کام ہو گیا۔”

اس مہینے کے شروع میں، فاروقی نے این ڈی ٹی وی کو بتایا کہ ان کے مواد میں کچھ بھی غلط نہیں ہے۔ انہوں نے کہا تھا کہ ایک شو سے ڈرائیور، رضاکار اور گارڈ سمیت 80 لوگ روزی کماتے ہیں۔ انھوں نے کہا، ‘کبھی کبھی میں سوچتا تھا کہ شاید میں غلط ہوں، لیکن جو ہوا اس کے بعد میں سمجھ گیا کہ کچھ لوگ اس کا سیاسی فائدہ اٹھانے کی کوشش کر رہے ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button