بہارپٹنہطب و صحت

عجیب و غریب : ٹرک ڈرائیور کے پیار میں لڑکی چھتیس گڑھ سے پہنچی بہار، انوکھا واقعہ


چھتیس گڑھ کی ایک لڑکی نے محبت میں جنون کی تمام حدیں پار کر دیں۔  چھتیس گڑھ میں بستر ضلع کے بودھ گھاٹ سے بھاگی ہوئی لڑکی لاریہ تھانہ علاقے کے ٹھاکر ٹولا گاؤں میں پائی گئی۔ چھتیس گڑھ کی پولیس نے لوریہ پولیس کی مدد سے ٹھاکر ٹولا گاؤں کے رہنے والے دھرمیندر ٹھاکر کے گھر پر چھاپہ مارا۔  جہاں سے لڑکی ملی اور ملزم منجے ٹھاکر کو گرفتار کر لیا گیا۔ چھتیس گڑھ کے بودھ گھاٹ کے انسپکٹر پریم کمار نے بتایا کہ چھتیس گڑھ کے پرما ناکہ نیم گاؤں کے رہنے والے لڑکی کے شوہر نے اغوا کی ایف آئی آر درج کرائی ہے۔



بتادیں کہ اغوا شدہ لڑکی کے والد کی چھتیس گڑھ کے جگدل پور میں سبزی کی دکان ہے۔ لڑکی بھی دکان چلاتی تھی ۔  ملزم منجے ٹھاکر ٹرک ڈرائیور ہے۔  وہ چھتیس گڑھ میں ٹرک چلاتا تھا۔  اس دوران وہ اس دکان پر سبزی لینے آیا کرتا تھا۔  دونوں کی قربتیں بڑھ گئیں اور لڑکی کو لے کر فرار ہو گیا ۔ دونوں دوسرے کے قریب آئے اور بھاگ کر شادی کر لی۔

کچھ دن پہلے چھتیس گڑھ کی پولس نے پریا کشواہا کو لوریہ کے ٹھاکر ٹولہ گاؤں سے گرفتار کیا تھا۔ لیکن کچھ دنوں کے بعد وہ دونوں چھتیس گڑھ سے بھاگ کر ٹھاکر ٹولہ گاؤں چلے گئے۔  ملزمان کے لواحقین کا کہنا ہے کہ دونوں کی شادی ہو چکی ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button