اہم خبریںفلمی دنیا

عامر خان کی ‘لال سنگھ چڈھا’ کی ریلیز کی تاریخ میں توسیع، اگست میں ہو سکتی ہے ریلیز

بالی ووڈ کے مسٹر پرفیکشنسٹ عامر خان سال میں صرف ایک دو فلمیں ہی کرتے ہیں لیکن ان کے مداح ان کی فلموں کا انتظار کرتے ہیں۔ عامر کی فلم ‘لال سنگھ چڈھا’ اس سال کی سب سے زیادہ انتظار کی جانے والی فلموں میں سے ایک ہے۔ یہ فلم پہلے 14 اپریل کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے والی تھی۔ لیکن اب اس کی ریلیز کی تاریخ 11 اگست تک بڑھا دی گئی ہے۔ پروڈکشن ہاؤس نے آج اپنے سوشل میڈیا ہینڈل پر یہ اعلان کیا ہے۔ لال سنگھ چڈھا کی ریلیز کی تاریخ کو آگے بڑھانے کے لیے آدی پورش کے پروڈیوسروں اور کاسٹ کا بھی شکریہ ادا کیا۔

بیان میں لکھا گیا، "یہ اعلان کیا جاتا ہے کہ ہماری فلم، لال سنگھ چڈھا 14 اپریل کو منصوبہ بندی کے مطابق ریلیز نہیں ہوگی۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ فلم ابھی مکمل ہونا باقی ہے۔ فلم اب 11 اگست 2022 کو دنیا بھر میں ریلیز ہوگی۔ ہم جناب بھوشن کمار، T-Series، Om Raut اور Adipurush کی پوری ٹیم کا تہہ دل سے شکریہ ادا کرنا چاہیں گے۔

اس میں مزید کہا گیا ہے کہ پربھاس اسٹارر آدی پورش جو 11 اگست کو ریلیز ہونی تھی، لیکن اب اس کی ریلیز کی تاریخ بھی تبدیل کردی گئی ہے۔ پربھاس، کریتی سینن اور سیف علی خان کی بہت سے انتظار کی جانے والی فلم آدی پورش ریلیز کی تاریخ تبدیل کرنے کے لیے آپ کا شکریہ ادا کرنا چاہتے ہیں ۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ اس فلم کی شوٹنگ ملک بھر میں 100 سے زائد مقامات پر کی گئی ہے۔ یہ ایک پریم کہانی ہے، جو مرکزی کردار کے سفر کے مختلف ادوار میں پھیلی ہوئی ہے۔ خیال کیا جاتا ہے کہ عامر خان کی یہ فلم 1994 میں ریلیز ہونے والی امریکی فلم فارسٹ گمپ کا ریمیک ہے جب کہ اس فلم میں آپریشن بلیو اسٹار اور بابری مسجد کے انہدام کو بھی دکھایا گیا ہے ۔ فلم میں عامر ایک سکھ نوجوان کے کردار میں ہیں اور ان کے مقابل کرینہ کپور ہیں۔

سورس :این ڈی ٹی وی

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button