تازہ ترین

بہار کے ان اسٹیشنوں پر نئے سال سے ملے گا میٹرو طرز پر کارڈ، ٹکٹ کی لمبی لائنوں سے ملے گی چھٹکارا

بہار : 3 /دسمبر (قومی ترجمان) پٹنہ جنکشن سے سفر کرنے والے ریل مسافروں کو اب ٹکٹ کے لیے لمبی قطاروں میں کھڑے ہونے سے راحت ملے گی۔ مسافروں کی سہولت کے لیے اب ریلوے کی جانب سے میٹرو کارڈ کی طرز پر کارڈ جاری کیا جائے گا۔ جس کارڈ کے ذریعے مسافر آٹومیٹک ٹکٹ وینڈنگ مشین سے ٹکٹ لے سکیں گے۔

نئے سال میں سب سے پہلے پٹنہ جنکشن پر یہ سہولت ملے گی۔اس کے علاوہ دانا پور ڈویژن کے تین دیگر اسٹیشنوں پر بھی یہ سہولت شروع کی جائے گی۔بتایا جا رہا ہے کہ پٹنہ جنکشن پر نئے سال کے پہلے یا دوسرے مہینے سے مشین سے ٹکٹوں کا حصول شروع ہو جائے گا۔جنکشن کے علاوہ یہ سہولت راجندر نگر ٹرمینل، پاٹلی پترا جنکشن اور دانا پور اسٹیشن پر بھی دستیاب ہوگی۔

ذرائع کے مطابق ریلوے اس کے لیے اے ٹی ایم کارڈ جیسا کارڈ جاری کرے گا، جسے ری چارج کرنا ہوگا۔ مشین میں ہی کارڈ کو سوائپ کرنے سے آپ کو سفر کے آغاز اور منزل کے اسٹیشن کے درمیان ٹکٹ کا آپشن مل جائے گا۔مسافر صرف 1 سے 2 کلک میں نارمل ٹکٹ لے سکتے ہیں۔ یہ سہولت پٹنہ سمیت چار اسٹیشنوں سے شروع کی جائے گی۔

اس سہولت کے متعارف ہونے سے اب مسافروں کو ٹکٹ کاؤنٹرز پر قطاروں میں نہیں کھڑا ہونا پڑے گا۔ اس کے ساتھ خودرہ رقم نہ ہونے اور ٹکٹ حاصل کرنے میں زیادہ وقت لگنے کی پریشانی سے بھی نجات مل جائے گی۔ دانا پور کے ڈی آر ایم پربھات کمار نے کہا کہ اس طرح کی سہولت سے لوگوں کا ریلوے پر اعتماد بڑھے گا۔ پٹنہ، راجندر نگر، دانا پور اور پاٹلی پترا جیسے اسٹیشنوں سے سفر کرنے والے لاکھوں لوگوں کو تہوار کے دوران زیادہ بھیڑ سے راحت ملے گی اور وہ آرام سے ٹکٹ لے سکیں گے۔

پٹنہ جنکشن پر کل 6 مشینیں لگائی جائیں گی۔ جبکہ دانا پور ڈویژن کے باقی تین اسٹیشنوں پر 9 مشینیں لگائی جائیں گی۔ پٹنہ جنکشن پر مشینیں پہنچ چکی ہیں۔ کیلیبریشن اور پلیٹ فارم کی تعمیر کا کام زیر التوا ہے۔ جلد ہی اسے کنکشن دے کر ریلوے سرور سے منسلک کر دیا جائے گا۔ جنکشن کے AEN کو مشین کو انسٹال کرنے اور شروع کرنے کے لیے کہا گیا ہے۔ فروری تک جنکشن پر مشین سے ٹکٹ لینے کی سہولت شروع ہو جائے گی۔

اگر یہ سہولت پائلٹ پروجیکٹ میں کامیاب ہوتی ہے تو اسے دانا پور ڈویژن کے بڑے اسٹیشنوں پر بھی نصب کیا جائے گا۔ ریلوے کے ایک اہلکار نے کہا کہ اگر سب کچھ ٹھیک رہا تو یہ آرا، بکسر، پٹنہ صاحب، موکاما، راجگیر، نالندہ سمیت دیگر بڑے اسٹیشنوں پر شروع ہوگا۔ یہ مشین ان اسٹیشنوں پر لگائی جائے گی۔ جہاں جنرل ٹکٹوں کی زیادہ تعداد فروخت ہوتی ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button