اہم خبریںتازہ تریندہلی

این ڈی ٹی وی کے سینئر صحافی کمال خان کا انتقال ، پورا ملک سوگوار

این ڈی ٹی وی کے سینئر صحافی کمال خان کا انتقال ، پورا ملک سوگوار

کمال خان : ملک میں شاید ہی کوئی ٹی وی دیکھنے والا ایسا شخص ہو گا جس نے یہ آواز نہ سنی ہو گی۔ کمال خان ایک شاندار رپورٹر تھے۔ جب وہ میٹھی آواز میں رپورٹنگ کرتے تھے تو لگتا تھا جیسے سنتے رہیں ۔ صحافت کی تعلیم حاصل کرنے والے تمام طلباء سے کہا گیا کہ وہ کمال خان کی رپورٹنگ دیکھیں اور سنیں۔

ملک کے سینئر صحافی کمال خان لکھنؤ سے رپورٹنگ کرتے تھے لیکن ان کی بازگشت دہلی تک پہنچتی تھی۔ کمال خان کیا کمال کے انداز سے مالا مال تھے؟ 14 جنوری بروز جمعہ این ڈی ٹی وی کی صحافت سے پچھلی تین دہائیوں سے وابستہ صحافی کمال خان کے اچانک انتقال سے پورا این ڈی ٹی وی فیملی اور صحافتی دنیا غم میں ہے۔سوشل میڈیا پر لوگ انہیں اپنے انداز میں یاد کر رہے ہیں۔

وہ گزشتہ 30 سالوں سے NDTV سے منسلک تھے اور اپنی مخصوص صحافت کے لیے جانے جاتے تھے۔ وہ چینل کے لکھنؤ بیورو کے سربراہ تھے۔ ابھی جمعرات کو ہی چینل پر اتر پردیش اسمبلی انتخابات پر ان کی رپورٹنگ دیکھی گئی۔ جمعہ کی صبح دل کا دورہ پڑنے سے ان کا انتقال ہوگیا۔

کمال خان کی یہ منصفانہ صحافت ہے کہ وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ سے لے کر اکھلیش یادو اور مایاوتی نے بھی ان کی موت پر غم کا اظہار کیا ہے۔ کمال خان کی موت کے بعد ٹوئٹر پر آر آئی پی سر ٹرینڈ کر رہا ہے جس پر لوگ کمال خان کو اپنے اپنے انداز میں یاد کر رہے ہیں۔

کمال خان کی اہلیہ روچی کمار بھی صحافی ہیں۔ بی ایس پی سپریمو مایاوتی نے ٹویٹ کیا "این ڈی ٹی وی سے وابستہ معروف اور معروف ٹی وی صحافی کمال خان کے اچانک انتقال کی خبر صحافت کی دنیا کے لیے انتہائی افسوسناک اور ناقابل تلافی نقصان ہے۔” ان کے خاندان اور ان کے تمام چاہنے والوں کے ساتھ میری گہری تعزیت۔ قدرت سب کو اس دکھ کو برداشت کرنے کی طاقت دے، ایسی قدرت سے دعا ہے۔

ملک بھر کے صحافیوں نے کمال خان کو خراج تحسین پیش کیا۔

این ڈی ٹی وی فیملی اس نقصان پر بہت افسردہ ہے اور دعا ہے کہ کمال خان کے اہل خانہ اور ان کے چاہنے والوں کو یہ نقصان برداشت کرنے کی ہمت دے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button