سرکاری ملازمت

ایف سی آئی میں 5043 پوسٹوں پر بھرتی، آج سے 5 اکتوبر تک درخواست کریں۔

بھارتی فوڈ کارپوریشن یانی فوڈ کارپوریشن آف انڈیا نے 5043 عہدوں پر بھرتی کے لیے درخواست کی عمل منگل سے شروع کی ہے۔ اگلے مہینے 5 اکتوبر تک درخواست کی جا سکتی ہے۔ جانیں کیا ہے خصوصیات

پٹنہ : بھارتی فوڈ کارپوریشن یانی فوڈ کارپوریشن آف انڈیا نے گریڈ 3 کے تحت 5043 خالی عہدوں پر تعیناتی کے لیے درخواست لینے کا عمل شروع کر دیا ہے (FCI کی 5043 آسامیوں پر بھرتی کی جائے گی)۔

درخواست کی کارروائی 1 ماہ تک چلے گی ۔

درخواست کی آخری تاریخ 5 اکتوبر 2022 ہے (FCI 5043 پوسٹوں پر آج سے 5 اکتوبر تک اپلائی کریں)۔

جونیئر انجینئر، سٹین گرافر، اسسٹنٹ گریڈ -3 کے خالی جگہوں کے لیے امیدواروں کو 28200 روپے سے 103400 روپے کے تنخواہ پر رکھا جائے گا ۔

بی ٹیک اور ڈپلومہ والے بھی درخواست دے سکتے ہیں : ایف سی آئی کے مطابق امیدواروں کے لیے قابلیت میں ریزرویشن ہے، اس کے ساتھ ہی بیٹیک اور بی کے الوے ٹیکنیکل ڈِپلوما ہولڈر بھی درخواست دے سکتے ہیں۔ امیدوار بھارتی خوراک کارپوریشن کی ویب سائٹ recruitmentfci.in پر جاکر اپلائی کر سکتے ہیں۔

درخواست کرنے کے لئے امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ ویب سائٹ پر کارپوریشن کے نوٹیفیکیشن کو بہتر طریقے سے پڑھ لیں

انتخاب تحریری امتحان اور انٹرویو کے ذریعے ہوگا: بھرتی کے لیے تحریری امتحان لیا جائے گا، اس کے بعد انٹرویو راؤنڈ، پھر میڈیکل تصدیق اور پھر بحالی ہوگی۔

امیدوار درخواست کی آخری تاریخ تک آن لائن اور آف لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ درخواست کے لیے جنرل زمرہ، او بی سی اور ای ڈبلیو ایس زمرہ کے امیدواروں کو 500 روپے کی درخواست فیس ادا کرنی ہوگی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button