اہم خبریںبین ریاستی خبریںدہلیعالمی خبریں

آج کی اہم خبریں / 01/01/2020 / ٢٧ جمادی الاول ١٤٤٣ھ

نئی دہلی (قومی ترجمان) ماتا ویشنو دیوی مندر میں بھگدڑ، 12 ہلاک، 14 زخمی: جموں و کشمیر پولیس

نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق جموں و کشمیر میں ماتا ویشنو دیوی مندر میں بھگدڑ مچنے سے 12 یاتریوں کی موت ہو گئی ہے اور 14 یاتری زخمی ہو گئے ہیں۔ حکام نے بتایا کہ بھگدڑ عقیدت مندوں کی بڑی بھیڑ کی وجہ سے ہوئی۔ یہ واقعہ تریکوٹہ پہاڑیوں پر واقع مندر  کے باہر پیش آیا۔عہدیداروں نے بتایا کہ بھگدڑ اس وقت ہوئی جب نئے سال کے آغاز کے موقع پر عقیدت مندوں کی ایک بڑی بھیڑ ویشنو دیوی بھون میں جمع ہوگئی۔ شرائن بورڈ کے سینئر افسران اور نمائندے موقع پر پہنچ گئے ہیں ،سینئر حکام نے تصدیق کی ہے کہ بھگدڑ میں 12 زائرین ہلاک اور کم از کم 14 دیگر زخمی ہو گئے۔ انہوں نے کہا کہ تمام زخمیوں کو قریبی اسپتال لے جایا گیا ہے۔ اہلکار نے بتایا کہ زخمیوں میں سے کئی کی حالت تشویشناک بتائی گئی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


2022:نئے سال کے موقع پر صدر جمہوریہ رام ناتھ کوند کا عوام کو مبارک باد

نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق صدر رام ناتھ کووند  نے جمعہ کو نئے سال سے قبل کی شام اہل وطن کو نیک خواہشات دی ہیں کل یہاں جاری پیغام میں صدر نے کہاکہ نئے سال 2022 کے موقع پر میں ملک اور بیرون ملک رہنے والے تمام بھارتیوں کو دلی مبارکباد اور نیک خواہشات دیتا ہوں۔نئے سال کی نئی صبح ہماری زندگی میں امن، خوشحالی اور بھائی چارہ کے جذبہ میں اضافہ کرے۔ آئیے ہم اپنے معاشرہ اور ملک کی ترقی کے نئے عزم کے ساتھ آگے بڑھیں۔نیا سال 2022 آپ کی زندگی میں بہت ساری خوشیاں اور اچھی صحت کے ساتھ ساتھ کامیابی اور خوشحالی لائے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

کپڑا تاجروں کو فوری راحت،نہیں بڑھے گی جی ایس ٹی

مرکزی حکومت نے نئے سال پر ٹیکسٹائل کے تاجروں کو راحت دی ہے لیکن گڈز اینڈ سروس ٹیکس (جی ایس ٹی) کی بڑھتی ہوئی شرحیں جوتے کے کاروبار پر لاگو ہوں گی حکومت کے اس فیصلے کے بعد کپڑے مہنگے نہیں ہوں گے لیکن جوتے اور چپل مہنگے ہو سکتے ہیں تاہم کئی ریاستوں نے جوتے پر جی ایس ٹی میں اضافے کی مخالفت کی تھی جی ایس ٹی کونسل کی 46ویں میٹنگ جمعہ کو دہلی کے وگیان بھون میں ہوئی تقریباً دو گھنٹے تک جاری رہنے والی میٹنگ کے بعد جب ریاستوں کے وزراء باہر آئے تو ان کے پاس تاجروں اور عوام کو راحت دینے کی خبر تھی راجستھان کے کابینہ وزیر سبھاش گرگ نے کہا دیکھیں فی الحال کپڑوں پر جی ایس ٹی نہیں بڑھے گا اس پر اگلی میٹنگ میں غور کیا جائے گا لیکن جوتے پر جی ایس ٹی ایک تاریخ سے لگنا شروع ہو جائے گا اگرچہ مرکزی وزیر خزانہ نرملا سیتارمن نے واضح کیا کہ اس میٹنگ میں کپڑوں پر جی ایس ٹی بڑھانے کے معاملے پر بات ہوئی، لیکن جوتے پر جی ایس ٹی بڑھانے کے معاملے پر کوئی بات نہیں ہوئی انہوں نے کہا کہ کپڑوں پر جی ایس ٹی بڑھانے کا معاملہ چھوٹے تاجروں سے لے کر صارفین تک متاثر ہونے والا ہے اس لیے جی ایس ٹی کو لے کر ریاستوں کے ساتھ بہت تفصیل سے بات کی جا رہی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○




کالی چرن مہاراج عدالت میں پیش ہوئے، انہیں 13 جنوری تک عدالتی حراست میں بھیج دیا گیا

نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ایک مقامی عدالت نے جمعہ کو ہندو مذہبی رہنما کالی چرن مہاراج کو، جنہیں چھتیس گڑھ پولیس نے مہاتما گاندھی کے خلاف توہین آمیز تبصرے کے لیے گرفتار کیا تھا، کو عدالتی حراست میں بھیج دیا۔ ضلع رائے پور کی ڈسٹرکٹ پراسیکیوشن آفیسر حنا یاسمین خان نے جمعہ کو بتایا کہ فرسٹ کلاس جوڈیشل مجسٹریٹ چیتنا ٹھاکر کی عدالت نے جمعہ کو کالی چرن مہاراج کو 13 جنوری تک عدالتی تحویل میں بھیج دیا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بی جے پی سرکاری ایجنسیوں کے ساتھ مل کر الیکشن لڑ رہی ہے’: سماجوادی ایم ایل سی کے چھاپے پر اکھلیش یادو



واضح ہوکہ سماج وادی پارٹی کے صدر اکھلیش یادو نے ان کی پارٹی کے ایم ایل سی پشپراج جین عرف پمپی جین کے گھر پر محکمہ انکم ٹیکس کی طرف سے کئے گئے چھاپوں پر سخت ردعمل ظاہر کیا ہے۔  محکمہ انکم ٹیکس نے قنوج سمیت کئی اضلاع میں سماج وادی پارٹی کے ایم ایل سی پشپراج جین عرف پمپی جین کے گھروں اور دفاتر پر چھاپے مارے۔  اکھلیش نے کل قنوج میں ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ بی جے پی ان سرکاری ایجنسیوں کے ساتھ مل کر یوپی کے اسمبلی انتخابات لڑ رہی ہے، اس سے پہلے وہ مغربی بنگال، کرناٹک، تمل ناڈو میں انتخابات سے پہلے ایسا کر چکی ہے۔  اکھلیش نے کہا، ‘ہم نے انتخابات میں چھوٹی پارٹیوں کے ساتھ گٹھ جوڑ کیا ہے، بی جے پی نے ایجنسیوں کے ساتھ گٹھ جوڑ کیا ہے۔’ جب تمل ناڈو میں الیکشن ہوئے تو وہاں چھاپے مارے گئے، مہاراشٹر میں ایسا ہوا، اب وہاں الیکشن ختم ہو گئے تو اب وہاں کیوں نہیں چھاپہ مار رہے؟
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


ہریدوار میں نفرت انگیز تقریر: مسلح افواج کے 5 سابق سربراہوں نے پی ایم مودی اور صدر کو لکھا خط



واضح ہوکہ مسلح افواج کے پانچ سابق سربراہان اور سو سے زیادہ سرکردہ لوگوں نے، بشمول بیوروکریٹس، معززین، نے حال ہی میں منعقدہ ‘دھرم سنسد’ میں نفرت انگیز تقاریر پر صدر رام ناتھ کووند اور وزیر اعظم نریندر مودی کو خط لکھا ہے۔  حال ہی میں ہریدوار اور کچھ دیگر مقامات پر منعقد ہونے والی اس طرح کی تقریبات میں مسلمانوں کی نسل کشی کا مطالبہ کیا گیا تھا۔خط میں عیسائیوں، دلتوں اور سکھوں جیسی دیگر اقلیتوں کو نشانہ بنانے کا بھی ذکر کیا گیا ہے۔ اس میں ہندو قوم کے قیام کی مسلسل پکار تھی اور اس کے لیے یہ بھی کہا گیا تھا کہ ضرورت پڑنے پر ہتھیار اٹھاؤ اور ہندو مذہب کی حفاظت کے لیے ہندوستان کے مسلمانوں کو قتل کرو۔غور طلب ہے کہ ہریدوار میں ایک مذہبی اجلاس میں مقررین کی ‘تلخ کلامی’ کو لے کر ناراضگی ظاہر کی گئی تھی۔  مذاہب کے اس اجلاس میں مقررین نے مبینہ طور پر مسلمانوں کے خلاف تشدد کی وکالت کی اور ‘ہندو راشٹرا’ کے لیے جدوجہد کرنے پر زور دیا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○



بخار اور گلے کی خراش کے معاملے میں ریاست کرے گی کوویڈ ٹیسٹ، اومیکرون کے بڑھتے ہوئے خطرے کے درمیان مرکز کی ہدایت



واضح ہوکہ مرکزی حکومت نے ریاستوں کو ہدایت کی ہے کہ وہ ملک میں اومیکرون ویرینٹ کے بڑھتے ہوئے کیسوں کے درمیان کووڈ ٹیسٹنگ میں تیزی لائیں، تاکہ زیادہ سے زیادہ لوگوں میں انفیکشن پھیلنے سے پہلے ان کی شناخت کی جا سکے۔  مرکزی حکومت نے اپنے نئے رہنما خطوط میں ریاستی حکومتوں سے کہا ہے کہ جن لوگوں کو بخار یا گلے میں خراش کی شکایت ہے ان کا کورونا ٹیسٹ کرایا جائے۔  ایسی شکایات والوں کو کورونا کے مشتبہ افراد کے طور پر دیکھا جانا چاہیے۔  وزارت صحت نے کہا ہے کہ اگر کسی شخص کو بخار، گلے میں خراش، سر درد، سانس لینے میں دشواری، جسم میں درد، ذائقہ میں کمی اور تھکاوٹ ہو، جب تک کہ اس کی رپورٹ منفی نہیں آتی، اسے کووڈ 19 کا معاملہ سمجھا جائے گا۔رپورٹ آنے تک ایسے افراد کو آئسولیشن میں جانا چاہیے۔  ایسے تمام افراد کا کورونا ٹیسٹ ہونا چاہیے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○



فیس بک نے بھارت میں ایک ماہ میں 162 کروڑ سے زائد مواد ہٹا دیا، گوگل نے بھی کارروائی کی



واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق سوشل میڈیا کمپنی میٹا (فیس بک) نے نومبر کے مہینے میں ہندوستان میں فیس بک پر 162 کروڑ سے زیادہ مواد پر کارروائی کی ہے۔ فیس بک نے یہ کارروائی خلاف ورزیوں کی 13 کیٹیگریز میں کی۔ کمپنی کی ماہانہ تعمیل رپورٹ کے مطابق، فیس بک کے فوٹو شیئرنگ پلیٹ فارم انسٹاگرام نے نومبر کے دوران 12 زمروں میں 3.2 ملین سے زیادہ مواد پر کارروائی کی۔ اس سال کے شروع میں نافذ ہونے والے آئی ٹی قوانین کے تحت، بڑے ڈیجیٹل پلیٹ فارمز (50 لاکھ سے زیادہ صارفین کے ساتھ) کو ہر ماہ تعمیل کی رپورٹ شائع کرنے کی ضرورت ہے ، اس رپورٹ میں شکایات اور ان پر کی گئی کارروائی کی تفصیلات شامل ہیں۔ گوگل کو نومبر میں صارفین کی جانب سے 26,087 شکایات موصول ہوئیں جن کی بنیاد پر 61,114 مواد کو ہٹا دیا گیا۔ کمپنی نے جمعہ کو جاری ہونے والی اپنی ماہانہ شفافیت کی رپورٹ میں یہ معلومات دی
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○




ممبئی کے رہائشیوں کے%37 نمونے جن کی کوئی سفری تاریخ نہیں تھی وہ  اومیکرون ویرینٹ سے متاثر تھے

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق 21 دسمبر اور 22 دسمبر کے درمیان، ممبئی کے 37 فیصد لوگ جن کے کوویڈ 19 کے مثبت نمونے بغیر سفری تاریخ کے لیے گئے تھے، ان کا تعلق اومیکرون سے تھا۔  یہ معلومات برہان ممبئی میونسپل کارپوریشن (بی ایم سی) نے دی ہے۔  جمعرات کو بی ایم سی کی طرف سے کہا گیا ہے کہ اکٹھے کیے گئے 375 نمونوں میں سے، ممبئی کے 141 رہائشی جنہوں نے حالیہ غیر ملکی سفر نہیں کیا تھا، وہ بھی اومیکرون قسم سے متاثر پائے گئے ہیں۔  بی ایم سی کے مطابق اومیکرون قسم سے متاثر پائے گئے شہر میں 153 افراد میں سے صرف 12 کی بین الاقوامی سفری تاریخ تھی۔  اس سے قبل شام کو، تاہم، مہاراشٹر حکومت کے جاری کردہ ایک بیان کے مطابق، ریاست میں درج 198 اومیکرون کیسوں میں سے، 190 ممبئی سے تھے۔  ریاست اور بی ایم سی کے اعداد و شمار کے درمیان فرق نہیں مل سکا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


ملک میں اومیکرون کی وجہ سے دوسری موت راجستھان کے ادے پور میں بزرگ کی موت

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق مہاراشٹر کے بعد راجستھان میں اومیکرون قسم کی وجہ سے دوسری موت کی اطلاع ملی ہے۔  یہاں 25 دسمبر کو ایک معمر شخص میں کورونا کے اومیکرون سٹرین کی تصدیق ہوئی، جس کا علاج کیا جا رہا تھا۔  ادے پور کے لکشمی نارائن نگر کے رہنے والے 73 سالہ شخص کی جمعہ کی صبح موت ہوگئی اومیکرون سے متاثر ہونے کے بعد یہ راجستھان میں پہلی اور ملک میں دوسری موت ہے۔  اس سے قبل جمعرات کو اومیکرون سے مہاراشٹر کے ایک شخص کی پہلی موت کی اطلاع ملی تھی۔  اس کی کوئی ٹریول ہسٹری نہیں تھی۔  اس کے ساتھ ہی وہ 21 دسمبر کو منفی اور 22 دسمبر کو دوگنا منفی آنے کے 8 دن بعد انتقال کر گئے۔  تاہم تحقیقات میں اس بات کی تصدیق ہوئی ہے کہ وہ اومیکرون ویریئنٹ کا شکار ہے وہیں راجستھان میں اب تک اومیکرون کے نئے ویرینٹ کے 69 مریض پائے گئے ہیں۔  اومیکرون سے متاثر ہونے کے معاملے میں راجستھان ملک میں چوتھے نمبر پر ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○



پشپراج جین کے گھر پر چھاپے پڑنے پر اکھلیش نے الیکشن کمیشن سے اپیل کی کہا انتخابات کے بعد چھاپے مارے جائیں



واضح ہوکہ سماج وادی پارٹی کے سربراہ اکھلیش یادو نے یوپی انتخابات سے عین قبل پرفیوم کے تاجر اور ایس پی کے ایم ایل سی پشپراج جین کے خلاف محکمہ انکم ٹیکس کی کارروائی پر سخت ردعمل کا اظہار کیا ہے آئی ٹی چھاپے پر اکھلیش یادو نے پشپراج جین کے گھروں اور دفاتر پر انکم ٹیکس ڈپارٹمنٹ کے چھاپے کو لے کر نہ صرف بھارتیہ جنتا پارٹی پر حملہ کیا بلکہ انہوں نے الیکشن کمیشن سے انتخابات کے بعد یہ چھاپے مارنے کی اپیل بھی کی اکھلیش یادو نے کہا کہ نفرت کی بو پھیلانے والے ہم آہنگی کی خوشبو کیسے پھیلائیں گے پشپراج جین آئی ٹی چھاپے پر کی گئی کارروائی کو لے کر قنوج میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے اکھلیش یادو نے کہا کہ چونکہ یوپی میں الیکشن ہیں چھاپے بڑھتے رہیں گے اس لیے میں الیکشن کمیشن سے اپیل کروں گا کہ انتخابات کے بعد یہ چھاپے مارے جائیں انہوں نے کہا کہ میں پشپراج جی کے گھر جا کر پرفیوم لانا چاہتا تھا لیکن اب جب کہ چھاپے پڑ رہے ہیں تو میں نہیں جا سکوں گا انہوں نے کہا کہ جیسے جیسے انتخابات قریب آئیں گے سارا کنٹرول دہلی کے پاس چلا جائے گا بابا وزیراعلیٰ کے پاس کچھ نہیں رہے گا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


لدھیانہ دھماکہ کیس کی تحقیقات این آئی اے کرے گی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق قومی تحقیقاتی ایجنسی (این آئی اے) حالیہ لدھیانہ کورٹ کمپلیکس دھماکہ کیس کی جانچ کرے گی۔ جس میں پنجاب اسمبلی کے انتخابات سے قبل سرحد پار سے امن خراب کرنے کی بڑی سازش کاخدشہ ظاہرکیاجارہا ہے۔ انٹیلی جنس ذرائع نے جمعہ کو یہ اطلاع دی۔ معاملہ درج کرنے کے بعد این آئی اے کی ٹیم جسوندر سنگھ ملتانی سے پوچھ گچھ کے لیے جرمنی جائے گی، جسے ہندوستان کی درخواست پر جرمنی کے افسران نے حال ہی میں حراست میں لیاتھا،ذرائع نے بتایا کہ ملتانی کو لدھیانہ کورٹ کمپلیکس دھماکہ کیس کا کلیدی ملزم سمجھا جارہاہے اور اس پر ہندوستان کے کئی میٹرو شہروں میں اسی طرح کی سرگرمیاں انجام دینے کی سازش کا بھی الزام ہے۔ این آئی اےغیر ملکی سرزمین سے جاری خالصتان کی حامی تنظیم ایس ایف جے اورآئی ایس آئی سے متعلق معاملات کی تحقیقات کرے گی، جنہیں اسمبلی انتخابات سے پہلے پنجاب میں امن اومان خراب کرنے کے لئے ذمہ دارماناجارہا ہے
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


یوپی اسمبلی انتخابات سے پہلے اکھلیش یادو کو جھٹکا، سابق وزیر نے سماج وادی پارٹی چھوڑ کر بی جے پی میں شمولیت اختیار کی

واضح ہوکہ سماج وادی پارٹی کے قانون ساز کونسلر اور اتر پردیش کے سابق وزیر شترودرا پرکاش نے جمعہ کو اپنے حامیوں کے ساتھ بھارتیہ جنتا پارٹی میں شامل ہو گئے۔  پرکاش نے یہاں بی جے پی ہیڈکوارٹر میں سینئر لیڈروں کی موجودگی میں بی جے پی میں شمولیت اختیار کی۔  بی جے پی ہیڈکوارٹر میں پارٹی کے ریاستی صدر سواتنترا دیو سنگھ نے پرکاش کو بی جے پی کی رکنیت دلائی اور پٹاکا اور گلدستے سے ان کا استقبال کیا۔  پرکاش، جو طالب علمی کی زندگی سے سوشلسٹ نظریہ سے منسلک تھے، نے ایس پی سے تعلق توڑ لیا اور ممتاز سماجوادی رہنما راج نارائن کی برسی پر بی جے پی میں شمولیت اختیار کی۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


‘ایک اور جملا چکنا چور…’: راہل گاندھی نے کورونا ویکسینیشن پر مودی حکومت پر کیا حملہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے جمعہ کو کورونا ویکسینیشن کو لے کر مودی حکومت کو نشانہ بنایا۔  راہل گاندھی نے کہا کہ حکومت نے وعدہ کیا تھا کہ 2021 میں سب کو کورونا کی دونوں خوراکیں دی جائیں گی، لیکن اسے پورا نہیں کیا گیا۔  انہوں نے ٹویٹ کیا اور لکھا، ‘مرکزی حکومت نے وعدہ کیا تھا کہ 2021 کے آخر تک سب کو دونوں ڈوز ویکسین دی جائیں گی۔  راہل گاندھی نے یہ ٹویٹ کورونا کی تیسری لہر سے متعلق خبر کے اسکرین شاٹ کے ساتھ کیا ہے۔ آج سال کا اختتام ہے – ملک ابھی تک ویکسین سے دور ہے، ایک اور جملا چکنا چور!’  راہل گاندھی نے یہ ٹویٹ کورونا کی تیسری لہر سے متعلق خبر کے اسکرین شاٹ کے ساتھ کیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


کرناٹک:شہری بلدیاتی انتخابات میں کانگریس کی شاندار جیت، 501 سیٹیں جیت کر بنی سب سے بڑی پارٹی

واضح ہوکہ کرناٹک میں شہری بلدیاتی انتخابات میں کانگریس نے زبردست کامیابی حاصل کی ہے۔ جمعرات کو 1184 سیٹوں میں سے 501 سیٹیں جیت کر کانگریس سب سے بڑی پارٹی بن کر ابھری ہے۔  58 اربن باڈیز کے 1184 وارڈوں میں انتخابات ہو رہے تھے۔ساتھ ہی اس الیکشن میں بھارتیہ جنتا پارٹی کو 437، جنتا دل (سیکولر) کو 45 اور دیگر کو 204 سیٹیں ملی ہیں۔  تاہم سٹی میونسپل کونسل میں بی جے پی کو سب سے زیادہ سیٹیں ملی ہیں۔  نگر پالیکا پریشد کے 166 وارڈوں میں سے کانگریس کو 61 سیٹیں، بی جے پی کو 67، جے ڈی ایس کو 12 اور دیگر کو 26 سیٹیں ملی ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


کورونا: مہاراشٹر میں شادی اور سماجی تقریب میں 50 کی تعداد میں آ سکیں گے لوگ، جانیں نئی ہدایات

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بھارت میں کورونا کے بڑھتے ہوئے کیسز کو لے کر چوکسی شروع ہو گئی ہے۔  ملک کی کئی ریاستوں نے پابندیوں میں پہلے سے بھی زیادہ اضافہ کر دیا ہے۔  مہاراشٹر حکومت نے ‘کوویڈ-19’ کے پیش نظر جمعرات کو شادیوں، سماجی، سیاسی، مذہبی تقریبات اور جنازوں میں شرکت پر نئی پابندی لگانے کا اعلان کیا ہے۔  بتایا جا رہا ہے کہ اب شادی یا کسی اور سماجی، سیاسی یا مذہبی تقریبات میں صرف 50 لوگوں کو ہی اجازت ہو گی ،جنازے میں صرف 20 افراد ہی شرکت کر سکیں گے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○



نفرت انگیز تقاریر کے خلاف جمعیت نے سپریم کورٹ کا دروازہ کھٹکھٹایا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق جمعیۃ علماء ہند کے صدر مولانا سید محمود اسد مدنی نے سپریم کورٹ میں پٹیشن دائر کی ہے، جس میں ملک بھر میں مسلم مخالف نفرت انگیز تقاریر کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا گیا ہے۔درخواست میں مسلمانوں کے خلاف نفرت انگیز کا ذکر کیا گیا ہے، جن میں ایک خاص طبقہ کے خلاف تشدد کی اپیل اور پیغمبر اسلام کے خلاف توہین آمیز تبصرے شامل ہیں۔اس میں مزید کہا گیا ہے کہ 2018 کے بعد سے ایسے واقعات کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کی گئی۔ اس درخواست میں نفرت انگیز جرائم کی مختلف مثالوں کا حوالہ دیا گیا جس میں دھرم سنسد، گروگرام میں نماز جمعہ کی ادائیگی میں رخنہ ڈالنا، تریپورہ میں توہین آمیز نعرے شامل ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○



رام للا کا مندر بن رہا ہے، روک سکو تو روک لو ایودھیا سے امت شاہ نے کسے دیا چیلنج؟



واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اترپردیش میں ہونے والے اسمبلی انتخابات کے لئے بی جے پی کی کمان سنبھال چکے مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے بھگوان سری رام کی جنم بھومی ایودھیا  کی سرزمین سے سماجوادی پارٹی  کو للکارا۔ امت شاہ  نے رام مندر تعمیر کو لے کر بغیر کسی کا نام لئے چیلنج دیا کہ رام للا کا مندر اسی مقام پر بن رہا ہے، روک سکو تو روک لو۔ کسی میں روکنے کی ہمت ہے تو روک لو۔ ایودھیا میں عوامی جلسے کو خطاب کرتے ہوئے امت شاہ نے بھیڑ سے پوچھا کہ کارسیوکوں پر گولی چلوائی تھی، یاد ہے نا؟جن وشواس یاترا کے تحت عوامی جلسے میں امت شاہ نے کہا کہ ہم سب کو سوچنا ہوگا کہ اتنے سال رام للا کو ٹینٹ میں کیوں رہنا پڑا۔ مندر کی تعمیر اتنے سال کس نے روکی، رام بھکتوں پر ڈنڈا کس نے چلایا تھا۔ یہ سب ہونے کے باوجود آج اپنے بی جے پی کی حکومت بنائی اور آج رام للا کا مندر اسی مقام پر بن رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ کچھ دن پہلے وزیر اعظم مودی نے بابا وشو ناتھ کا کاریڈور بناکر بھکتوں کو وقف کیا۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○



مہاراشٹر میں کورونا کے 8 ہزار کیسز، ممبئی میں بھی کووڈ کیس میں بڑا اضافہ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ممبئی سمیت پورے مہاراشٹر میں کورونا کے معاملات میں بڑا اضافہ ہوا ہے۔ میٹروپولیٹن ممبئی میں کورونا کے نئے کیسز کی تعداد پانچ ہزار سے تجاوز کر گئی ہے۔ جمعہ کو ممبئی میں کوویڈ 19 کے 5,428 نئے کیسز درج ہوئے، جو جمعرات کو رپورٹ کیے گئے کیسز سے تقریباً 47 فیصد زیادہ ہے۔ ممبئی کے ساتھ ساتھ پورے مہاراشٹر میں کیسز کی تعداد میں خطرناک حد تک اضافہ ہوا ہے۔ جمعہ کو ریاست میں 8 ہزار کیس درج ہوئے ہیں۔ مہاراشٹر میں آج کووڈ کے 8067 معاملے سامنے آئے ہیں جبکہ 8 لوگوں کی موت کورونا انفیکشن کی وجہ سے ہوئی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


دہلی میں 24 گھنٹوں میں کورونا کے 1796 نئے معاملے، 22 مئی کے بعد ایک دن میں سب سے زیادہ کیسز



واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ملک کی راجدھانی دہلی میں کورونا کے نئے کیسز کی تعداد مسلسل بڑھ رہی ہے۔ دہلی میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں کورونا کے 1796 نئے معاملے سامنے آئے ہیں۔ 22 مئی کے بعد ایک دن میں سب سے زیادہ نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔ دہلی میں مثبتیت کی شرح 2.44٪ ہے، جو 24 مئی کے بعد سب سے زیادہ مثبت شرح ہے۔ فی الحال، دہلی میں کوویڈ کے فعال کیسوں کی تعداد 4410 ہے، جب کہ 25107 لوگ کورونا انفیکشن کی وجہ سے اپنی جان گنوا چکے ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○



جنوبی ہندوستان میں بھی کووڈ کیسز میں زبردست اضافہ، کیرالہ میں 2676 نئے کیسز اور کرناٹک میں 832 نئے کیسز



واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ملک بھر میں کووڈ-19 کے معاملات میں زبردست چھلانگ آئی ہے اور جنوبی ہندوستان بھی اس سے مستثنیٰ نہیں ہے۔ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کیرالہ میں کورونا کے 2,676، کرناٹک میں 832 اور آندھرا پردیش میں 166 نئے کیسز سامنے آئے ہیں۔ اس مدت کے دوران کیرالہ میں 353 اور آندھرا میں دو مریضوں کی کورونا انفیکشن کی وجہ سے موت ہوئی۔ کیرالہ کے محکمہ صحت نے کہا کہ جمعہ کو کووڈ-19 کے 2,676 نئے کیسز سامنے آنے سے ریاست میں متاثرہ افراد کی کل تعداد بڑھ کر 52,35,348 ہو گئی ہے۔ اس کے ساتھ ہی انفیکشن سے مزید 353 اموات کے بعد مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 47,794 ہو گئی ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button