تعلیم و روزگارراجستھانسرکاری ملازمت

جاب الرٹ : 46 ہزار 500 پوسٹوں کے لیے امتحان جولائی میں ہوگا : ستمبر میں آئے گا نتیجہ، جانیں گریڈ III کے اساتذہ کی بھرتی کا سلیبس اور پیپر پیٹرن

۔REET لیول-2 کی منسوخی کے بعد حکومت نے دوبارہ امتحان کرانے کا اعلان کیا ہے۔ 46 ہزار 500 آسامیوں کے لیے امتحان 23 سے 24 جولائی کو ہوگا۔ حکومت REET-2022 میں گریڈ III کے اساتذہ کو 62 ہزار آسامیوں پر بھرتی کرے گی۔ بھرتی کا امتحان دو مرحلوں میں منعقد کیا جائے گا۔ پہلے مرحلے کے تحت اہلیت کا امتحان لیا جائے گا۔ جبکہ دوسرے مرحلے کا امتحان اساتذہ کے انتخاب کے لیے ہوگا۔ اس میں صرف اہلیت کا امتحان پاس کرنے والے امیدوار ہی درخواست دے سکیں گے۔ آئیے، جانیں کیا ہوگا ریٹ 2022 کا پیٹرن، کتنے نمبر لانے کے بعد پاس ہوں گے؟

اپریل تک 15500 اساتذہ کی تقرری کی جائے گی، گزشتہ سال 26 ستمبر کو ہونے والے امتحان کے لیول 1 کے 15 ہزار 500 امیدواروں کو کونسلنگ ہوتے ہی اپریل کے پہلے ہفتے میں تقرری دی جائے گی۔ ایس او جی نے پیپر لیک ہونے کا انکشاف کیا ریٹ پیپر لیک کا انکشاف ایس او جی نے کیا۔ اس معاملے میں اب تک 40 سے زیادہ لوگوں کو گرفتار کیا جا چکا ہے۔

کارروائی میں اب تک ایک کروڑ روپے سے زائد کی رقم ضبط کی گئی ہے۔ اس معاملے پر اپوزیشن لیڈر نے سڑک سے ایوان تک احتجاج کیا ہے اور لیول-1 کے امتحان کو منسوخ کرتے ہوئے ریت کی سی بی آئی تحقیقات کا مطالبہ کیا ہے۔

راجستھان ہائی کورٹ نے بھی ریٹ پیپر لیک معاملے کی سی بی آئی انکوائری سے انکار کر دیا ہے۔ عدالت نے کہا کہ اس گھوٹالے میں بااثر لوگوں کا ہاتھ ہے۔ اس لیے ایس او جی کو ہائی کورٹ کی نگرانی میں تحقیقات کا حکم دیا گیا ہے

جاب الرٹ
Job vacancies

۔ چیف جسٹس عقیل قریشی اور جسٹس سدیش بنسل کی ڈویژنل بنچ نے اے بی وی پی کی عرضی پر سماعت کرتے ہوئے ایس او جی افسران سے 4 ہفتوں میں تحقیقات کی پیش رفت رپورٹ پیش کرنے کو کہا ہے۔ ساتھ ہی انتباہ دیا کہ اگر عدالت تحقیقاتی رپورٹ سے مطمئن نہیں ہوئی تو اسپیشل انویسٹی گیشن ٹیم (SIT) تشکیل دی جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button