ارریہارولاہم خبریںاورنگ آبادبانکابکسربھاگلپوربھوجپوربہاربیگوسراےپٹنہپورنیہتعلیم و روزگارجموئیجہان آباددربھنگہروہتاسسارنسپولسمستی پورسہرسہسیتامڑھیسیوانشیخوپورہشیوہرکٹیہارکھگڑیاکیمورگوپال گنجگیالکھی سرائےمدھوبنیمدھے پورامشرقی چمپارنمظفر پورمغربی چمپارنمونگیرنالندہنواداویشالی

بریکنگ نیوز : اساتذہ میدواروں کو 25 فروری سے پہلے مل جائے گا تقرری نامہ ، کیونکہ بجٹ اجلاس میں بہار حکومت نہیں چاہتی ہنگامہ

  • 25 سے پہلے تقرری نامہ موصول نہ ہونے پر ہنگامہ طے
  • 398 پلاننگ یونٹس کی کونسلنگ 14 سے 16 مارچ تک

پٹنہ، 13 فروری( قومی ترجمان) حکومت بہار کا محکمہ تعلیم 25 فروری سے پہلے پرائمری اساتذہ امیدواروں کو تقرری نامہ دینے کی تیاری کر رہی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ حکومت چاہتی ہے کہ 25 فروری سے شروع ہونے والے بجٹ اجلاس میں اس سے متعلق کوئی سوال نہ اٹھے۔

اس سلسلے میں محکمہ تعلیم کے چیف ایڈیشنل سکریٹری سنجے کمار پیر کو ایک جائزہ میٹنگ کریں گے۔ آپ کو بتا دیں حکومت نے چھٹے مرحلے کے پرائمری ٹیچر پلاننگ کے تحت منتخب ہونے والے 43 ہزار امیدواروں کو 25 فروری کو تقرری نامہ دینے کا اعلان کیا ہے۔ محکمہ تعلیم کے ذرائع نے بتایا ہے کہ اب مقررہ تاریخ سے پہلے تقرری نامہ دے دی جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

25 سے پہلے تقرری نامہ موصول نہ ہونے پر ہنگامہ طے

ملازمت کے سوال پر اپوزیشن حکومت کو مسلسل گھیر رہی ہے۔ اگر حکومت نے 25 فروری سے پہلے تقرری لیٹر نہیں دیا تو سیشن میں ہنگامہ برپا ہو جائے گا۔ یہ حکومت بھی سمجھ رہی ہے۔

حکومت کا کہنا ہے کہ TET-STET سرٹیفکیٹ کی جانچ پڑتال کر لی گئی ہے اور سرٹیفکیٹ کی بنیاد پر تقرری نامہ دیا جانا ہے۔باقی سرٹیفکیٹ کی جانچ میں تاخیر ہوگی تو پھر 25 فروری کی تاریخ کے انتظار کرنے کا کوئی فائدہ نہیں ہے ۔اس لیے حکومت نے اپنا ذہن بنا لیا ہے کہ تقرری نامہ 25 سے پہلے دے دیا جائے۔

12 فروری تک سرٹیفکیٹ کی جانچ پڑتال کی جانی تھی اور اس کی رپورٹ محکمہ کے ایڈیشنل چیف سکریٹری سنجے کمار کو تمام تعلیمی افسران اور ضلع پروگرام افسران کو بھیجی جانی تھی تاکہ منتخب افراد کے TET-STET سرٹیفکیٹ کی جانچ کی جا سکے۔ امیدوار 12 فروری تک رپورٹ بھیجی جانی تھی ۔ اب اس کی رپورٹ بھی آچکی ہے۔ 14 فروری کو اس کا جائزہ لیا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں

پین کارڈ کی تصحیح: PAN میں غلط ہے نام اور تاریخ پیدائش، تو گھر بیٹھے کریں تصحیح، جانیں E-Pan کارڈ حاصل کرنے کا طریقہ

398 پلاننگ یونٹس کی کونسلنگ 14 سے 16 مارچ تک

چھٹے مرحلے میں 365 پنچایت پلاننگ یونٹس اور 33 بلاک پلاننگ یونٹس کی مختلف وجوہات کی وجہ سے ایک بار بھی کونسلنگ نہیں ہو سکی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ چھٹے مرحلے کے تحت محکمہ تعلیم نے امیدواروں کو ان پلاننگ یونٹس میں 14 سے 16 مارچ کے درمیان کونسلنگ کا موقع دیا ہے۔ اس کا شیڈول جاری کر دیا گیا ہے ۔

تقریباً 400 ایسے نیوجن یونٹس کو یکم مارچ تک این آئی سی پورٹل پر میرٹ لسٹ اپ لوڈ کرنی ہوگی۔

محکمہ تعلیم کے ایڈیشنل چیف سکریٹری سنجے کمار نے اس سلسلے میں ہدایات جاری کی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

مختلف وجوہات کی بنا پر 365 پنچایت پلاننگ یونٹ اور 33 بلاک پلاننگ یونٹ میں عارضی میرٹ لسٹ شائع نہیں کی گئی۔ اب انہیں یکم مارچ تک این آئی سی پورٹل پر میرٹ لسٹ اپ لوڈ کرنی ہوگی۔

میرٹ لسٹ پر اعتراضات وصول کرنے اور حل کرنے کے بعد حتمی میرٹ لسٹ 8 مارچ تک این آئی سی کی ویب سائٹ پر شائع کی جانی ہے۔

محکمہ تعلیم کی جانب سے جاری کردہ شیڈول کے مطابق کونسلنگ 14 اور 15 مارچ کو بلاک پلاننگ یونٹ میں منعقد کی جائے گی جو کہ ضلعی ہیڈ کوارٹر میں منعقد ہوگی۔ جبکہ پنچایت پلاننگ یونٹ کی کونسلنگ 16 مارچ کو ہوگی۔ یہ بلاک ہیڈ کوارٹر میں ہوگا۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button