اہم خبریںبین ریاستی خبریںپنجاب

6 سالہ بچہ 300 فٹ گہرے بورویل میں گر گیا، 8 گھنٹے میں باہر نکالا گیا، جاں بحق

پنجاب : پنجاب میں ہوشیار پور کے علاقے گدری والا میں بورویل میں گرنے والے 6 سالہ ہریتک کو بچایا نہیں جا سکا۔ فوج اور این ڈی آر ایف کی ٹیم نے تقریباً 8 گھنٹے کے ریسکیو آپریشن کے بعد معصوم کو بورویل سے باہر نکالا۔ بچے کو فوری طور پر ہسپتال لے جایا گیا جہاں ڈاکٹروں نے اسے مردہ قرار دے دیا۔

حادثہ آوارہ کتوں کی وجہ سے پیش آیا

آج تک سے وابستہ منجیت سہگل کے مطابق یہ واقعہ ہوشیار پور ضلع ہیڈکوارٹر سے 25 کلومیٹر دور گدری والا علاقے کا ہے۔ بورویل میں گرنے والے ریتک کے والدین یوپی کے بجنور کے رہنے والے ہیں اور گدری والا میں کھیتوں میں کام کرتے ہیں۔ اتوار 22 مئی کو بھی یہ لوگ کھیتوں میں کام کر رہے تھے۔

ریتک ان میدانوں میں کچھ فاصلے پر کھیل رہے تھے۔ کہا جاتا ہے کہ پھر کچھ آوارہ کتے اس پر دوڑ پڑے۔ خود کو کتوں سے بچانے کے لیے ریتک بھاگا اور قریبی کھیت میں واقع بورویل کے قریب ڈھائی فٹ اونچے پائپ پر چڑھ گیا۔ عینی شاہدین کے مطابق وہ غیر متوازن ہونے کے بعد 300 فٹ گہرے بورویل میں گر گیا۔

فوج اور این ڈی آر ایف نے 8 گھنٹے بعد 6 سالہ بچے کو بورویل سے نکالا۔

کتے سے بچنے کے لیے ریتک بھاگتے ہوئے کھیتوں میں واقع بورویل کے ڈھائی فٹ اونچے پائپ پر چڑھ گیا ۔

فوج فوراً آئی لیکن اس کے باوجود بھی ریتک کو نہیں بچایا جا سکا

یہ واقعہ صبح 9 بجے کے قریب پیش آیا۔ واقعہ کی اطلاع مقامی پولیس اسٹیشن کو دی گئی، پولیس نے فوج اور این ڈی آر ایف کی ٹیم کو اطلاع دی۔ منجیت سہگل کے مطابق اس کے بعد این ڈی آر ایف اور فوج کے جوانوں نے ریسکیو آپریشن شروع کیا۔ ریسکیو کے دوران بچے کو آکسیجن پہنچا دی گئی۔

بورویل کے برابر سرنگ بنانے کے لیے جے سی بی مشینوں سے کھدائی شروع کی گئی، پتہ چلا کہ بچہ تقریباً 95 فٹ تک جا کر پھنس گیا ہے۔ بچے کو باہر نکالنے کے لیے کلپ لگے ہوئے پائپ کا استعمال کیا گیا۔ تقریباً 8 گھنٹے کی محنت کے بعد ریتک کو باہر نکالا گیا۔ جب ریتک کو باہر نکالا گیا تو وہ بے ہوشی کی حالت میں تھا ۔ اسے فوری طور پر علاج کے لیے اسپتال لے جایا گیا، جہاں ڈاکٹروں نے اسے مردہ قرار دے دیا۔

پنجاب کے وزیر اعلی بھگونت مان نے ضلعی انتظامیہ کو متاثرہ خاندان کو فوری طور پر 2 لاکھ روپے کی امداد فراہم کرنے کی ہدایت دی ہے۔ سی ایم بھگونت مان نے ٹویٹ کرکے متاثرہ خاندان کے ساتھ تعزیت کا اظہار کیا۔ انہوں نے لکھا کہ خدا متاثرہ خاندان کو دکھ کی اس گھڑی کو برداشت کرنے کی طاقت دے۔

قومی ترجمان
قومی ترجمان
Qaumi Tarjuman
قومی ترجمان

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button