اہم خبریںبہار

50 کے دولہے اور 30 کی دلہن کی شادی ، بہار کے اورنگ آباد میں عجیب محبت کی کہانی، دیکھنے کے لیے جمع ہوا لوگوں کا ہجوم

اورنگ آباد میں ایک شادی ان دنوں کافی بحث میں ہے۔اس شادی میں دولہا کی عمر 50 سال اور دلہن کی عمر 30 سال ہے۔ دونوں نے محبت کی شادی کی ہے۔ یہ شادی ہاس پورہ بلاک کے سورج مندر میں ہوئی۔ دلہا اور دلہن کو دیکھنے کے لیے لوگوں کا ہجوم جمع ہوگیا۔ دونوں کی الگ الگ ذات ہے۔لیکن لوگوں کو منانے کے بعد دونوں نے شادی کر لی۔ اس دوران دولہا جوش و خروش کے ساتھ بارات لے کر مندر پہنچا۔

یہ محبت کی شادی کی کہانی ہے، گوہ بلاک کے روکنڈی گاؤں کے رہنے والے ادھیڑ عمر کے شیو برت پاسوان (50) اور گیا ضلع کے شیرگھاٹی کی رہنے والی رمنی دیوی (30)۔ شیو برت پاسوان کی بیوی کا انتقال ہو گیا ہے۔جبکہ عورت کا شوہر بھی اس دنیا میں نہیں ہے۔کام کرتے کرتے دونوں میں دوستی ہوگئی اور دوستی محبت میں بدل گئی۔ دونوں نے چپکے سے ایک دوسرے کو دیکھنا شروع کر دیا اور پھر شادی کرنے کا فیصلہ کر لیا۔

دونوں نے اپنے مالک اوپیندر سنگھ عرف پاو اور تیتراہی کے رہنے والے گووردھن پاسوان کو ساری حقیقت بتا دی۔پہلے تو ان کی ذات مختلف ہونے کی وجہ سے مسئلہ ہوا لیکن پھر لوگ مان گئے۔

جہاں ہس پورہ کے لوگ باراتی بن کر آئے، تو وہیں تیتراہی گاؤں کے لوگ لڑکی کی طرف سے آگے آئے اور دونوں کی شادی ہس پورہ چھٹی آہار میں واقع سورج مندر میں دھوم دھام سے کی گئی۔شادی کے بعد خاتون رام منی دیوی نے کہا کہ وہ اس شادی سے خوش ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button