ارریہارولاہم خبریںبہاردربھنگہکٹیہارکشن گنجمدھوبنیمظفر پور

بہار حکومت کا حکم،سرکاری دفاتر میں لگے گی بائیو میٹرک حاضری، اب دفتر دیر سے آنے والے ملازمین کی مشکلات بڑھ سکتی ہیں

پٹنہ : بہار کی ریاستی حکومت نے سرکاری ملازمین کے حوالے سے اہم فیصلہ لیا ہے۔ دراصل سیکرٹریٹ کی ہدایات کے مطابق یکم جون سے ریاست کے تمام اضلاع کے سرکاری دفاتر میں بائیو میٹرک حاضری لازمی ہو جائے گی۔ اس کے ساتھ تمام ملازمین کو بائیو میٹرک حاضری بھی دینی ہوگی۔ آپ کو بتا دیں کہ یکم جون سے ریاست کے تمام سرکاری دفاتر میں بائیو میٹرک حاضری لگانے کا حکم جاری کیا گیا ہے۔

اس کے لیے محکمہ داخلہ کی جانب سے تمام محکموں کے سیکریٹریز، ایڈیشنل چیف سیکریٹریز، تمام اضلاع کے ڈویژنل کمشنرز، پرنسپل سیکریٹریز، پولیس کے ڈائریکٹر جنرلز، تمام محکموں کے سربراہان، ڈسٹرکٹ مجسٹریٹس، رینج آئی جی کو خط لکھا گیا ہے۔ ڈی آئی جیز اور سپرنٹنڈنٹس آف پولیس۔ بائیو میٹرک حاضری کی تیاریاں شروع کر دی گئی ہیں۔ اس کے لیے آلات کی خریداری اور ان کی تنصیب کی بھی ہدایات جاری کر دی گئی ہیں۔

اس کے علاوہ جن دفاتر میں بایو میٹرک کی سہولت پہلے سے موجود ہے وہاں آدھار کارڈ کی بنیاد پر بائیو میٹرک حاضری کی سہولت فراہم کرنے کی تیاریاں کی جا رہی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی ان تمام دفاتر میں جہاں پہلی بار بائیو میٹرک کی سہولت فراہم کی جارہی ہے 19 اپریل کو ٹریننگ دی جائے گی۔

बिहार सरकार का आदेश, लागू होगी बायोमेट्रिक हाजिरी, अब ऑफिस लेट आने वाले कर्मचारियों की बढ़ सकती है मुश्किलें....

یہ بھی پڑھیں

جس میں علاقائی دفتر میں بائیو میٹرک کے نوڈل افسران، ماسٹر ٹرینرز، تمام محکموں کے آئی ٹی منیجر اور بیلٹرون کے افسران بھی شامل ہوں گے۔ معلومات کے مطابق سرکاری دفاتر میں کم از کم 40 ملازمین پر بائیو میٹرک ڈیوائس کا استعمال کیا جائے گا۔ ساتھ ہی آلات کی خریداری کی ذمہ داری علاقائی دفاتر کو سونپی گئی ہے۔

اس کے علاوہ علاقائی دفاتر کے نوڈل افسران کو ہدایت دی گئی ہے کہ وہ اپنے متعلقہ دفاتر کے تمام سرکاری افسران اور ملازمین کے 10 فنگر پرنٹس لے کر وقت پر رجسٹریشن کرا لیں ۔

یہ بھی پڑھ سکتے

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button