آندھرا پردیشارریہارولاہم خبریںاورنگ آبادبانکابہارپٹنہتعلیم و روزگارمظفر پورمغربی چمپارن

اب بہار کے آنگن باڑی مراکز میں بچے کھائیں گے چکن اور ویج بریانی

بہار کے آنگن واڑی مراکز کی سیویکا کے عہدے پر روزگار کی امید سے مرکز میں آنے والی خواتین اور بچوں کے لیے اچھی خبر ہے۔ بہار حکومت آنگن باڑی مراکز کو ہائی ٹیک بنا کر بحالی کی سروس میں بڑا تبدیلی کرنے جا رہی ہے۔

ریاستی حکومت کی جانب سے مرکز میں آنے والے بچوں کی غذائیت کو مدنظر رکھتے ہوئے ان کے کھانے کے مینو میں بھی تبدیلی کی گئی ہے۔

ریاستی حکومت آنگن واڑی مراکز میں آنے والے غریب بچوں کے لیے خصوصی کھانے کا انتظام کرنے جا رہی ہے۔ جس میں چکن کے ساتھ ویج بریانی بھی شامل ہے۔ اس کے علاوہ آنگن واڑی سنٹر میں سیویکا کی بحالی کو آسان بناتے ہوئے میرٹ کی بنیاد پر میگھا انک کی فہرست پر براہ راست بحالی کی جائے گی۔

حکومت بہار کے محکمہ سماجی بہبود کے وزیر مدن ساہنی نے صحافیوں سے بات چیت میں اس کی تصدیق کی ہے۔ وزیر نے کہا ہے کہ اب مرکزی ملازم کی بحالی میں براہ راست تقرری کی جائے گی۔ میرٹ لسٹ کا خیال رکھا جائے گا اور بچوں کی پرورش کی صلاحیت رکھنے والوں کو ترجیح دی جائے گی۔

وزیر نے کہا کہ آنگن واڑی سنٹر میں سیویکا کی بحالی ایک عام میٹنگ کے ذریعہ کی جاتی تھی اس میں طرح طرح کی گڑبڑ کی شکایتیں مسلسل موصول ہورہی تھیں۔ ایسی صورت حال میں بحالی کے پورے عمل کو آسان بنانے کے لیے کئی ترامیم کی گئی ہیں۔

آنگن باڑی مرکز

انہوں نے کہا کہ اس کا مکمل خاکہ تیار کر لیا گیا ہے۔ سیویکا کی بحالی میں شفافیت کے ساتھ ساتھ اب انتخاب کا عمل میرٹ اور میرٹ لسٹ کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ اس میں کسی قسم کا کوئی امتحان نہیں ہوگا۔

قومی ترجمان

اس کے علاوہ وزیر نے کہا کہ آنگن واڑی سنٹر میں زیر تعلیم بچوں کی غذائیت میں بھی بڑی تبدیلی کی جائے گی۔ اب ویج بریانی کے ساتھ بچوں کو خاص مواقع پر چکن بریانی بھی پیش کی جائے گی۔ بچوں کو اب ہفتے کے تمام دنوں میں مختلف قسم کے پکوان دیے جائیں گے۔ بچوں کو ایک ہی قسم کا کھانا دینے سے ان کی کھانے میں دلچسپی کم ہو جاتی ہے اس لیے بچوں کو ہر روز مختلف ذائقے ملیں گے۔

حوالہ : آج تک

قومی ترجمان
Qaumi Tarjuman
قومی ترجمان
قومی ترجمان

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button