اسپورٹستازہ خبر

۔T20 ورلڈ کپ 2022 : پاکستان کو چھوٹے ہدف کے لیے بھی پسینہ بہانا پڑا، نیدرلینڈز کو ہرا کر پہلی جیت درج کی

۔T20 ورلڈ کپ 2022 : پاکستان کو چھوٹے ہدف کے لیے بھی پسینہ بہانا پڑا، نیدرلینڈز کو ہرا کر پہلی جیت درج کی

اتوار کو پاکستان نے ہالینڈ کے خلاف جیت کے ساتھ ٹورنامنٹ میں پوائنٹس کا کھاتہ کھولا۔ پہلے بیٹنگ کرنے آئی نیدرلینڈ کی ٹیم 9 وکٹوں پر 91 رنز ہی بنا سکی۔ چھوٹے ہدف کے تعاقب میں پاکستان کی ٹیم نے 13.5 اوورز میں 4 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کر لیا۔

نئی دہلی: پاکستان کرکٹ ٹیم کو آخر کار آئی سی سی ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں پہلی کامیابی مل گئی۔ اتوار کو ہالینڈ کے خلاف ٹیم نے 6 وکٹوں سے جیت کے ساتھ ٹورنامنٹ میں پوائنٹس کا کھاتہ کھولا۔ پہلے بیٹنگ کرنے آئی نیدرلینڈ کی ٹیم 9 وکٹوں پر 91 رنز ہی بنا سکی۔ چھوٹے ہدف کے تعاقب میں پاکستان کی ٹیم نے 13.5 اوورز میں 4 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کر لیا۔

بابر فلاپ، رضوان چمکے

صرف 92 رنز کے ہدف کے تعاقب میں میدان میں اترنے والی پاکستانی ٹیم کے کپتان بابر اعظم ایک بار پھر ناکام رہے۔ 5 گیندوں پر 4 رنز بنانے کے بعد کپتان رن آؤٹ ہو کر واپس لوٹ گئے۔ محمد رضوان نے فخر زمان کے ساتھ پاکستانی ٹیم کی کمان سنبھالی۔ فخر 16 گیندوں پر 20 رنز بنانے کے بعد اپنی وکٹ گنوا بیٹھے، رضوان 39 گیندوں پر 49 رنز بنانے کے بعد آؤٹ ہوئے۔ افتخار احمد نے ٹیم کو فتح سے ہمکنار کیا۔ ہالینڈ کی جانب سے برینڈن گلوور نے 22 رنز کے عوض 2 وکٹیں حاصل کیں۔ پال وان کو بریک تھرو ملا

بولرز کی شاندار کارکردگی

پاکستان کے باؤلرز نے ہالینڈ کے خلاف شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور ٹیم کو 100 رنز سے کم کرنے میں کامیاب رہے۔ شاداب خان نے 4 اوورز میں 22 رنز دے کر 3 جبکہ محمد وسیم نے 2 وکٹیں حاصل کیں۔ شاہین آفریدی، نسیم شاہ اور حاسیر رؤف کو 1-1 کامیابی ملی۔ ہالینڈ کی جانب سے کالنگ آکمین نے سب سے زیادہ 27 رنز بنائے جبکہ کپتان اسکاٹ ایڈورڈ نے 15 رنز بنائے۔

جیت کے بعد پاکستان کو ریلیف ملا

پاکستان ٹیم کو پہلے میچ میں بھارت کے ہاتھوں شکست ہوئی تھی۔ اس کے بعد زمبابوے کی ٹیم نے بھی قریبی میچ میں شکست کے بعد اپ سیٹ کیا۔ ہالینڈ کے خلاف ٹیم کی جیت نے اسے پہلا پوائنٹ دیا۔ سیمی فائنل میں پہنچنے کے لیے ٹیم کو ہندوستان کی جیت کے لیے دعا کرنی ہوگی جبکہ اس سے آگے باقی تمام میچ جیتنا ہوں گے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button