Featuredموبائل ،لیپ ٹاپ، فیچرس

۔BSNL کی JIO کے کھیل کو ختم کرنے کی تیاری، جلد ہی لانچ ہوگی 4G سروس

سرکاری ٹیلی کام کمپنی BSNL نے آخر کار 4G سروس شروع کرنے کا اعلان کر دیا ہے۔ بی ایس این ایل کی 4 جی سروس کے آغاز کے ساتھ ہی ٹیلی کام انڈسٹری پر جیو کا راج ختم ہونے والا ہے۔ پچھلے سال دسمبر کے مہینے میں BSNL نے 11 لاکھ صارفین کو جوڑ کر Jio کو بڑا جھٹکا دیا ہے۔

معلومات کے مطابق BSNL 4G سروس فراہم کرنے کے لیے ملک بھر میں 1 لاکھ ٹیلی کام ٹاور لگانے جا رہا ہے جن میں سے 4 ہزار ٹاور صرف بہار میں لگائے جائیں گے۔ TOI کی خبر کے مطابق BSNL اس سال یوم آزادی کے موقع پر یعنی 15 اگست کو 4G سروس شروع کرنے کا باضابطہ اعلان کرے گا۔ تاہم اس دوران نجی ٹیلی کام کمپنیوں جیسے Airtel، Vi اور Jio نے 2023 میں 5G لانے کی تیاری کی ہے۔

۔BSNL کنزیومر موبلٹی ڈائریکٹر سشیل کمار مشرا نے ٹائمز آف انڈیا کو بتایا، "BSNL اپنے ٹیکنالوجی پارٹنر کے طور پر Tata Consultancy Services (TCS) کے ساتھ 4G خدمات پیش کرے گا۔ یہ پہلا موقع ہوگا جب 4G خدمات کے لیے ہندوستانی ٹیکنالوجی کا استعمال کیا جائے گا۔

اس کے علاوہ انہوں نے یہ بھی کہا "BSNL پورے ملک میں 1 لاکھ ٹاور لگانے کا ارادہ رکھتا ہے بشمول کم از کم 4000 بہار میں۔ یہ دہلی اور ممبئی میں بھی اپنی 4G خدمات فراہم کرے گا۔ یہ دہلی اور ممبئی میں بھی اپنی 4G خدمات فراہم کرے گا۔

یہ بھی پڑھیں

پین کارڈ کے لیے آن لائن اپلائی کیسے کریں؟ درخواست فارم کیسے بھریں؟ How to Apply for PAN Card Online

مشرا نے کہا کہ بی ایس این ایل سمارٹ ٹاورز کے بجائے اجارہ داروں کا استعمال کرے گا جو سستے ہونے کے ساتھ ساتھ زیادہ موثر بھی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button