اتر پردیشاہم خبریںدہلی

یوپی نتیجہ Live : بی جے پی کو اکثریت، لیکن ایس پی اب بھی ریس میں، کارکنان سے کہا 100 سیٹوں پر 500 ووٹوں کا فرق، ہوشیار رہیں

اتر پردیش نے ایک بار پھر مودی-یوگی کے ڈبل انجن پر چلنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ووٹوں کی گنتی کے دو گھنٹے کے اندر رجحانات میں بی جے پی ڈھائی سو سے زیادہ سیٹوں پر آگے ہے۔ تاہم رجحانات یہ بھی ظاہر کر رہے ہیں کہ یوگی پچھلی بار کی کارکردگی کو دہرانے میں کامیاب نہیں ہو سکے ہیں۔ پچھلی بار بی جے پی کے کھاتے میں 312 سیٹیں گئی تھیں۔ بی جے پی 60 سیٹیں کھو رہی ہے اور اکھلیش اس کا فائدہ اٹھا رہے ہیں۔ ایس پی کو 80 سیٹیں مل رہی ہیں اور یہی وجہ ہے کہ وہ اب بھی مثبت سوچ برقرار رکھے ہوئے ہے۔ ایس پی نے ٹویٹ کیا کہ 100 سیٹوں پر ووٹوں کا فرق 500 ووٹوں کا ہے، اس لیے کارکنان اور لیڈر چوکنا رہیں۔

سب سے بری حالت بی ایس پی اور کانگریس کی ہے۔ یہ دونوں جماعتیں اتنی بھی سیٹیں نہیں جیت سکیں جتنی کہ 7 سے کم مرحلے میں انتخابات ہوئے تھے۔ سونیا گاندھی کے گڑھ رائے بریلی میں کانگریس تیسرے نمبر پر ہے۔ بی جے پی کی ادیتی یہاں آگے ہیں۔ یوگی گورکھپور میں آگے ہیں اور اکھلیش کرہل میں آگے ہیں، لیکن الیکشن سے پہلے اکھلیش کا ہاتھ ملانے والے سوامی پرساد موریہ فضل نگر میں 10 ہزار ووٹوں سے پیچھے ہیں۔ یوگی کے ڈپٹی سی ایم کیشو پرساد موریہ بھی سیراتھو میں پیچھے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

اتر پردیش کے انتخابی نتائج / ٹرینڈ اپڈیٹس…

ایس پی + بی ایس پی کانگریس دیگر | 135 102 101 102 | بی جے پی + 263

• بی جے پی کی ادیتی سنگھ کانگریس کے گڑھ رائے بریلی میں آگے ہیں۔

کانگریس امیدوار منیش چوہان تیسرے نمبر پر ہیں۔

• سوامی پرساد موریہ، جو بی جے پی چھوڑ کر ایس پی میں شامل ہوئے، فاضل نگر میں 10 ہزار ووٹوں سے پیچھے ہیں۔ بی جے پی کے سریندر کشواہا وہاں آگے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

یوپی کی سب سے گرم سیٹ کیرانہ پر جیل سے الیکشن لڑنے والی ایس پی کی ناہید حسن پیچھے چل رہی ہیں اور بی جے پی کی مریگانکا سنگھ آگے ہیں۔

• اکھلیش یادو نے ٹویٹ شیئر کیا- روحوں کا امتحان باقی ہے، فیصلوں کا وقت آگیا ہے۔ انہوں نے لکھا کہ جمہوریت کے سپاہی صرف فتح کا سرٹیفکیٹ لے کر لوٹیں۔

• جسونت نگر سے شیو پال یادو، غازی پور کے ظہور آباد سے اوم پرکاش راج بھر آگے ہیں۔ نوئیڈا سے راجناتھ سنگھ کے بیٹے پنکج سنگھ، کنڈا سے راجہ بھیا آگے ہیں۔ , ایودھیا سے بی جے پی امیدوار وید پرکاش اور متھرا سیٹ سے شری کانت شرما آگے ہیں۔ اعظم خان رام پور سے آگے ہیں اور ان کے بیٹے عبداللہ سوار سیٹ سے آگے ہیں۔

• بی جے پی امیدوار راجیشور سنگھ نے لکھنؤ کے سروجنی نگر سے بڑی جیت کا دعویٰ کیا۔ انہوں نے کہا کہ یوپی میں بی جے پی کی حکومت بنے گی اور وہ ایک لاکھ ووٹوں سے جیتیں گے، لیکن اب وہ ایس پی امیدوار سے پیچھے ہیں۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی انٹرٹینمنٹ ، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button