سنڈے اسپیشلطب و صحتگوشہ خواتین و اطفال

گھریلو علاج / Home Remedies : جسم پر جگہ جگہ خارش شروع ہو گئی ہے تو ان 5 گھریلو ٹوٹکوں پر کریں عمل ، آپ کو خارش کے مسئلے سے مل جائے گی نجات

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

گھریلو علاج / Home Remedies : جسم پر جگہ جگہ خارش شروع ہو گئی ہے تو ان 5 گھریلو ٹوٹکوں پر کریں عمل ، آپ کو خارش کے مسئلے سے مل جائے گی نجات

گھریلو علاج /Home Remedies : خارش کا مسئلہ ایسا ہے کہ جب آدمی کسی کے سامنے جسم کو کھرچنا شروع کردے تو اس میں پانی آجاتا ہے۔ اس شرمندگی سے بچنے کے لیے لوگ بغیر کھرچائے درد برداشت کرنے پر مجبور ہیں۔ خارش چھوٹے بیکٹیریا کی وجہ سے ہوسکتی ہے جو جسم پر خارش کے ساتھ ساتھ جلن اور پمپل جیسے خارش کا باعث بنتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

بعض اوقات خارش بھی پھیل جاتی ہے جس کی وجہ سے گھر میں کسی کو ہونے والی خارش ہر کسی میں پھیل جاتی ہے۔ خارش زیادہ تر انگلیوں، گردن، کلائیوں، پاؤں اور کمر کے نچلے حصے سے شروع ہوتی ہے۔ اس لیے اس مسئلے کو بروقت روکا جانا چاہیے۔

خارش سے نجات کے گھریلو ٹوٹکے Home Remedies To Get Rid Of Itching

نیم (Neem)

نیم کھجلی کے لیے بہت موثر سمجھا جاتا ہے۔ آپ نیم کے پتوں کو پیس کر جسم پر بھی لگا سکتے ہیں یا اس کا تیل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ نیم کی اینٹی بیکٹیریل خصوصیات خارش کو کم کرتی ہیں۔

ہلدی (Turmeric)

نیم کے تیل میں ہلدی ملا کر پیسٹ تیار کریں اور اس پیسٹ کو خارش والی جگہ پر لگائیں۔ کچھ دیر رکھنے کے بعد دھو لیں، آپ کو آرام محسوس ہوگا۔

ایلو ویرا (Aloe Vera)

خارش والی جگہ پر ایلوویرا لگانے سے آرام ملتا ہے۔ یہ خارش کو پھیلنے سے روکتا ہے۔ ایلوویرا کو تقریباً آدھے گھنٹے تک جلد پر رکھنے کے بعد دھو لیں۔ اسے صرف نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ آپ اسے روزانہ 2-3 بار لگا سکتے ہیں۔

لونگ کا تیل

لونگ میں پائے جانے والے اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات خارش کو کم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ لیکن اس کا اطلاق کرتے وقت احتیاط برتی جائے۔ آپ لونگ کے تیل کو ناریل کے تیل میں ملا کر لگا سکتے ہیں۔

دستبرداری : یہ مواد بشمول مشورے صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی انٹرٹینمنٹ ، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button