Featuredاہم خبریںبہارپٹنہٹیکنالوجی

گوگل سے ملا سمپریتی یادو کو 1.10 کروڑ کا سالانہ پیکیج ، بہار کی بیٹی نے کیا کمال

  • گوگل میں 9 راؤنڈ تک جاری رہنے والے ایک طویل انٹرویو میں سمپریتی نے تمام سوالات کے صحیح جواب دیے۔ جس کے بعد گوگل نے سمپریتی یادو کو 1.10 کروڑ کا سالانہ پیکیج آفر کیا۔

بہار، 14 فروری (قومی ترجمان) کہا جاتا ہے کہ اگر کسی کے پاس ہنر ہے تو اسے آگے بڑھنے سے کوئی نہیں روک سکتا، سمپریتی یادو نے اسے سچ ثابت کر دیا ہے

دراصل سمپریتی یادو بہار کی رہنے والی ہیں۔ دہلی ٹیکنولوجیکل یونیورسٹی سے کمپیوٹر سائنس سے بی ٹیک کرنے والی سمپریتی یادو کو 4 کمپنیوں سے ملازمت کی پیشکشیں ملی ہیں۔ لیکن سمپریتی نے گوگل کی نوکری قبول کر لی ہے جو دنیا کی سب سے بڑی کمپنی ہے جو بہترین اور سب سے بڑا پیکیج پیش کرتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

عجیب و غریب : 19 سالہ لڑکے کو 2 فٹ 10 انچ قد والی خاتون سے ہو گیا پیار ، کہا دل سے پیار ہے قد سے نہیں!

گوگل میں 9 راؤنڈ تک جاری رہنے والے ایک طویل انٹرویو میں سمپریتی نے تمام سوالات کے صحیح جواب دیے۔ جس کے بعد گوگل نے سمپریتی یادو کو 1.10 کروڑ کا سالانہ پیکیج آفر کیا۔

سمپریتی یادو آج یعنی 14 فروری سے گوگل میں کام کرنا شروع کر دے گی۔

آپ کو بتا دیں کہ اس سے پہلے مائیکروسافٹ نے سمپریتی کو نوکری کی پیشکش بھی کی تھی۔ سلیکشن کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے سمپریتی نے کہا کہ گوگل کی ٹیم کے ذریعہ انٹرویو کے آن لائن 9 راؤنڈ کئے گئے۔ میں نے انٹرویو کے لیے بہت محنت کی۔ گوگل کے ایگزیکٹوز ہر دور میں میرے جواب سے مطمئن تھے۔ جس کے بعد مجھے اس کام کی پیشکش کی گئی ۔

یہ بھی پڑھیں

بغیر کسی چیز کو ڈیلیٹ کیے ایسے کریں فون کی سٹوریج کو خالی ؟ جانیں کیا ہے طریقہ

اپنی کامیابی کا ذکر کرتے ہوئے سمپریتی یادو کہتی ہیں کہ اگر آپ کچھ بڑا کرنا چاہتے ہیں تو پہلے اپنا ہدف طے کریں اور پھر اس کے مطابق تیاری کریں۔ اگر آپ ایسا کریں گے تو آپ کو کامیابی ضرور ملے گی۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ سمپریتی یادو بہار کی راجدھانی پٹنہ کے نہرو نگر کی رہنے والی ہیں۔ ان کے والد راماشنکر یادو ایک بینک افسر ہیں۔ سمپریتی نے نہ صرف بہار بلکہ پورے ملک کا نام روشن کیا ہے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button