طب و صحت

گنے کا رس: اگر آپ اس وقت گنے کا رس پی لیں تو آپ کو ملیں گے یہ زبردست فائدے ، بس یہ بات ذہن میں رکھیں

اس کے ساتھ یہ ہمارے جسم کو بہت سی بیماریوں سے لڑنے کی طاقت بھی دیتا ہے (گنے کا رس قوت مدافعت بڑھاتا ہے)۔ مٹھاس سے بھرپور ہونے کے باوجود گنے میں چکنائی بالکل نہیں ہوتی، اس لیے یہ آپ کی وزن کم کرنے والی غذا کا حصہ بھی بن سکتا ہے۔ گنے کا رس ہمارے گردوں کے ساتھ ساتھ دل اور معدے کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے، آئیے جانتے ہیں کہ گنے کے جوس کے فائدے (Ganne Ke Juice Ke Fayde) پینے کے کیا فوائد ہیں۔

ہندی میں گنے کا رس: گرمیوں کی آمد آمد ہے اور اب گلے اور جسم کو ٹھنڈا کرنے والے گنے کے رس کی فروخت میں بھی تیزی سے اضافہ ہورہا ہے۔ اگر ایسا نہ بھی ہو تو جسم کو گرمی سے بچانے کے لیے گنے کا رس بہت فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں

گنے کے رس کے 10 فائدے

ذیابیطس میں فائدہ مند

گنے کا رس ہمارے جسم میں گلوکوز کی مقدار کو متوازن رکھتا ہے، اس لیے یہ شوگر کے مریضوں کے لیے بھی محفوظ ہے، گنے کا رس فائبر سے بھرپور ہوتا ہے، اس لیے یہ شوگر کے مریضوں کو فائدہ پہنچاتا ہے۔

قوت مدافعت مضبوط ہے

گنے میں کیلشیم، میگنیشیم، آئرن، فاسفورس اور پوٹاشیم جیسے غذائی اجزاء ہوتے ہیں، اس لیے یہ ہماری قوت مدافعت کو بھی مضبوط کرتا ہے۔

کینسر کو روکتا ہے

گنے میں الکلائن کی مقدار زیادہ ہونے کی وجہ سے یہ جسم کو کینسر جیسی مہلک بیماری سے بھی بچاتا ہے۔ گنے کا رس پینے سے چھاتی، پیٹ اور پھیپھڑوں کے کینسر کا خطرہ کم ہوسکتا ہے۔

وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

گنے فائبر سے بھرپور ہوتا ہے، اس لیے گنے کا رس پینے سے وزن کو کنٹرول کرنا ممکن ہے۔ اس کے ساتھ یہ جوس جسم سے خراب کولیسٹرول کو کم کرتا ہے۔

جسم کو ٹھنڈک دیتا ہے۔

گرمی کے دنوں میں گنے کا رس پینا جسم کو ٹھنڈک پہنچاتا ہے۔ اگر آپ دفتر میں بہت زیادہ کام کے دباؤ کی وجہ سے تھکاوٹ محسوس کر رہے ہیں تو آپ فوری توانائی کے لیے گنے کا تازہ رس بھی پی سکتے ہیں۔

ہیموگلوبن کی کمی ہے تو…

گنے میں آئرن کی بھرپور مقدار ہوتی ہے اس لیے گنے کا رس پینے سے جسم میں ہیموگلوبن کی کمی دور ہوجاتی ہے۔

ہڈیاں مضبوط ہیں

گنے کا رس کیلشیم، میگنیشیم، آئرن، فاسفورس اور پوٹاشیم سے بھرپور ہوتا ہے جو ہماری ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں مدد کرتا ہے۔

چہرے پر چمک

گرمیوں میں تیز دھوپ اور پسینے کی وجہ سے چہرہ بھی پھیکا پڑنے لگتا ہے اور چمک کہیں کھو جاتی ہے۔ گنے کا رس باقاعدگی سے پینے سے چہرے پر تازگی واپس آتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

پیشاب میں جلن کو روکتا ہے۔

گنے کے رس کا استعمال پیشاب میں جلن کو کم کرتا ہے۔ یہ پیشاب کو صاف کرتا ہے۔

۔pimples کے مسئلہ کے لیے فائدہ مند

گنے میں سوکروز کی اچھی خاصی مقدار ہوتی ہے جو جسم کے زخموں کو تو بھرنے میں مدد دیتی ہے لیکن یہ چہرے پر نمودار ہونے والے مہاسوں کو بھی ٹھیک کرتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ چہرے کے تمام دھبوں کو بھی ختم کرتا ہے۔ گنے کا رس خون کو بھی صاف کرتا ہے، ایسے میں جلد سے متعلق مسائل سے نجات مل جاتی ہے۔

اعلان دستبرداری : یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ Qaumi Tarjuman اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا ہے۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button