سنڈے اسپیشلطب و صحتگوشہ خواتین و اطفال

گرمیوں میں جلد کی دیکھ بھال : چہرے کے جھریاں اور سیاہ حلقوں کو ان گھریلو نسخوں سے کم کریں، جلد ہی دکھنے لگے گا اثر

سمر بیوٹی ٹپس : موسم گرما وہ موسم ہے جس میں جلد کی سب سے زیادہ خیال رکھنے کی ضرورت ہوتی ہے کیونکہ اس دوران جلد کے مسائل سب سے زیادہ ہوتے ہیں۔ جیسے چہرے پر دانے، خارش، دھوپ میں نکلنے کی وجہ سے جلن، مہاسے، جلد کا خشک ہونا، جھریاں، آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقے، سوجن وغیرہ۔

اس سے چھٹکارا پانے کے لیے لوگ بازار سے مہنگے قیمتی بیوٹی پراڈکٹس بھی خریدتے ہیں پھر بھی ان سے زیادہ فرق نہیں پڑتا۔ ایسی صورتحال میں ہم آپ کو ایک ایسا گھریلو علاج بتانے جارہے ہیں جس کے استعمال سے آپ کو کچھ ہی دنوں میں فرق نظر آنے لگے گا اور آپ خود کو تروتازہ اور خوبصورت محسوس کریں گے۔ تو آئیے جانتے ہیں۔

ایلوویرا | aloe Vera : ایک ایسا جز ہے جو آپ کو گھر کے باغیچے میں آسانی سے مل جائے گا۔ ایلو ویرا جیل ہماری جلد سے متعلق مسائل سے چھٹکارا پانے کا ایک بہترین علاج ہے۔ ہم اسے کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

ایلوویرا چہرے پر اس طرح لگائیں | گرمیوں میں ایلوویرا کا استعمال کیسے کریں؟

رات کو سونے سے پہلے : اگر آپ رات کو سونے سے پہلے اپنے چہرے پر ایلو ویرا جیل کا مساج کریں تو یہ آپ کی جلد کو ٹائٹ کرنے کے ساتھ ساتھ چہرے پر موجود باریک لکیر کو بھی کم کرے گا۔ اس کے علاوہ چہرہ نرم اور چمکدار نظر آئے گا۔ آپ اسے موئسچرائزر کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اگر آپ کسی بھی میک اپ پروڈکٹ کو استعمال کرنے سے پہلے اسے بیس کے طور پر لگائیں تو یہ آپ کی جلد کو خراب ہونے سے بچائے گا۔ ایلو ویرا جیل گرمی کے دانے اور مہاسوں سے نجات دلانے کے لیے بھی موثر ہے۔

ایلو ویرا سیاہ دائرے کو بھی کم کرتا ہے۔

اگر آپ اپنے سیاہ حلقوں پر ایلو ویرا جیل لگائیں تو چند ہی دنوں میں آپ کو اس کے فوائد نظر آنے لگیں گے۔ رات کو سونے سے پہلے اسے آنکھوں کے نیچے اچھی طرح لگاکر سوئیں، صبح آپ کو فرق ضرور نظر آئے گا۔ اس کے علاوہ یہ سوجن اور آنکھوں کے تھیلوں کو کم کرنے کا بھی کام کرتا ہے۔ یہ چہرے کے جھریاں بھی کم کرتا ہے۔

اینٹی ای-جنگ فیس ماسک

آپ اسے ماسک کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ ایلوویرا وٹامن ای اور سی سے بھرپور ہوتا ہے جو ہماری جلد میں کولیجن بنانے والے خلیات کو بڑھاتا ہے۔ ماسک بنانے کے لیے آپ 1 چائے کا چمچ ایلو ویرا جیل کو شہد میں ملا دیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس میں گلاب عرق میں بھی شامل کر سکتے ہیں۔ اب اسے چہرے سے گردن تک اچھی طرح لگائیں۔ اسے 20 منٹ تک لگا رہنے دیں اور پھر نیم گرم پانی سے دھو لیں۔

میک اپ صاف کرنے کے لئے

ایلو ویرا جیل میک اپ ریموور کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔ اس کے لیے آپ کو ایک پیالے میں ایک چمچ ایلو ویرا جیل اور ایک چمچ زیتون کا تیل مکس کرنا ہے اور پھر اسے روئی کی مدد سے چہرے پر میک اپ ریموور کے طور پر استعمال کرنا ہے۔ یہ ضدی میک اپ کو آسانی سے ہٹا دیتا ہے۔

ایلو ویرا میں ایک قدرتی روغن مرکب ہوتا ہے جو جلد کے رنگ کو ہلکا کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ آپ کو صرف ایلو ویرا جیل کو متاثر حلقہ پر لگا کر رات بھر چھوڑنا ہے۔ صبح نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ یہ عمل ہفتے میں تین بار کریں نتیجہ آپ کو ضرور نظر آئے گا۔

اعلان دستبرداری : یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھ سکتے

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button