اہم خبریںسنڈے اسپیشلعجیب و غریب

کون سی چڑیا ہے جو صرف پیتی ہے بارش کا پانی ؟ 99 فیصد لوگ نہیں جانتے صحیح جواب

کہا جاتا ہے کہ اگر اس پرندے کو بہت پیاس لگی ہو اور اسے صاف پانی کی جھیل میں ڈال دیا جائے تب بھی یہ پانی پینے کے لیے اپنی چونچ نہیں کھولے گا۔

یہ پیاس سے مر جائے گا لیکن بارش کے علاوہ کسی اور ذریعہ سے پانی نہیں پیے گی۔

دنیا میں ایک ایسا پرندہ ہے جو کسی دریا یا تالاب کا پانی نہیں پیتی ۔ یہ صرف آسمان سے گرنے والی بارش کے قطروں کو پی کر اپنی پیاس بجھاتی ہے (برڈ ڈرنکس صرف بارش کا پانی)۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

دنیا کے ہر جاندار کو زندہ رہنے کے لیے خوراک اور پانی کی ضرورت ہے۔ ان دو چیزوں کی وجہ سے انسان زندہ رہتا ہے۔ یوں تو کچھ مخلوقات کم پانی پی کر زندہ رہتی ہیں جب کہ کچھ زیادہ لیکن آج ہم جس پرندے کی بات کر رہے ہیں وہ صرف بارش کا پانی پی کر زندہ رہتا ہے۔

اگر اس پرندے کو پیالے میں پانی پلایا جائے تو بھی وہ اس کا ایک قطرہ نہیں پیے گی ۔ اس کے علاوہ وہ کسی جھیل یا تالاب کا پانی نہیں پیتی۔ یہ اسی پانی سے اپنی پیاس تب بجھاتی ہے جب بارش ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

جانیں PAN کو ADAHAR CARD سے لنک کرنے کا سب سے آسان طریقہ، آن لائن (Online) اور (آف لائن) Offline دونوں

ہم بات کر رہے ہیں چاتک پرندے کی ۔ یہ پرندہ صرف بارش کا پانی پیتی ہے۔ کہا جاتا ہے کہ اگر اس پرندے کو بہت پیاس لگی ہو اور اسے صاف پانی کی جھیل میں ڈال دیا جائے تب بھی یہ پانی پینے کے لیے اپنی چونچ نہیں کھولے گا۔ یہ پیاس سے مر جائے گا لیکن بارش کے علاوہ کسی اور ذریعہ سے پانی نہیں پیے گی۔ اس پرندے کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ یہ اس معاملے میں کافی خوددار ہے۔ یہ کسی اور طریقے سے پانی نہیں لیتی ۔

اگر ہم چاتک پرندے کی بات کریں تو یہ صرف براعظم ایشیا اور افریقہ میں پایا جاتا ہے۔ ہندوستان میں یہ پرندہ بنیادی طور پر اتراکھنڈ میں پایا جاتا ہے۔ اسے اتراکھنڈ کے گڑھوال میں چولی کہا جاتا ہے۔ گڑھوال کے لوگوں کے مطابق یہ صرف آسمان کی طرف دیکھتا رہتا ہے۔ یہ پیاس سے مر جائے گا لیکن کسی اور طریقے سے پانی نہیں لے گا۔ بارش میں بھی یہ پرندہ صرف وہی پانی پیتا ہے جو سواتی نکشتر میں برستا ہے۔ چتک کو مارواڑی میں ماگھوا اور پاپیا بھی کہا جاتا ہے۔7و

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

اگر ہم پرندوں کی بات کریں تو دنیا میں پرندوں کی کئی اقسام ہیں۔ ہر ایک کی اپنی منفرد خصوصیت ہے۔ جیسے دنیا کا سب سے بڑا پرندہ شتر مرغ ہے۔ اس کا وزن 155 کلوگرام تک ہے۔ وہ 75 سال تک زندہ رہتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ دنیا میں ایک ایسا پرندہ ہے جو کبھی گھونسلہ نہیں بناتا۔ یہ سارس ہے۔ گھونسلہ بنانے کے بجائے، سارس صرف گھاس پر انڈے دے کر اسے سینکتا ہے۔ یہاں پرندوں سے متعلق کچھ دلچسپ حقائق ہیں۔ اگلی سیریز میں ہم آپ کو کچھ اور دلچسپ حقائق بتائیں گے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

سورس : نیوز 18

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button