بہارطب و صحتکشن گنج

کشن گنج : پواخالی اضافی پرائمری ہیلتھ سنٹر میں ایم بی بی ایس ڈاکٹروں کی باقاعدہ تقرری کے مطالبے کو لیکر غیر معینہ مدت کے لئے دھرنا کا آغاز

  • یوتھ آرگنائزیشن کی جانب سے ہسپتال کے احاطے میں آج سے غیر معینہ مدت تک پرامن دھرنا کا آغاز
  • برسوں سے اس ہیلتھ سینٹر میں ایک بھی ایم بی بی ایس ڈاکٹر موجود نہیں ہے۔
  • ایم بی بی ایس ڈاکٹروں کی باقاعدہ تقرری کا مطالبہ کر رہے ہیں یوتھ تنظیم کے کارکنان

پواخالی /کشن گنج ،20 جنوری (قومی ترجمان) ضلع کے اضافی صحت مرکز میں ایم بی بی ایس ڈاکٹروں کی باقاعدہ تقرری کے مطالبے کو لیکر غیر معینہ مدت کے لئے دھرنا کا آغاز کیا گیا ہے ۔ یوتھ آرگنائزیشن کی جانب سے ہسپتال کے احاطے میں آج سے غیر معینہ مدت کا پرامن دھرنا شروع کر دیا گیا ہے۔

مقامی یوتھ آرگنائزیشن کے ممبران نے آج سے ہسپتال کے احاطے میں غیر معینہ مدت کا پرامن دھرنا شروع کر دیا ہے اور ضلع کے پواخالی ایڈیشنل پرائمری ہیلتھ سنٹر میں ایم بی بی ایس ڈاکٹروں کی باقاعدہ تعیناتی کے علاوہ صحت کے بہتر نظام کا مطالبہ کیا ہے۔سرد ہواؤں کے درمیان اس سرد موسم میں کووڈ گائیڈ لائن پر عمل کرتے ہوئے دھرنا مظاہرے میں بیٹھے نوجوان تنظیم کے اہم ارکان میں انکت سنگھ، چاند صدیقی، تبریز عالم، محمد کامران، نفیس عالم، نور عالم وغیرہ شامل ہیں۔ تاہم لڑکوں کے انشن پر بیٹھتے ہی سیاسی اور سماجی کارکنوں کی سرگرمی بھی بڑھنے لگی ہے۔آر جے ڈی لیڈر مولانا آزاد قاسمی کے علاوہ بزرگ شہری صابر عالم نے بھی یوتھ تنظیم کے ممبران کی حوصلہ افزائی کی ہے۔ اور ان کو مکمل تعاون دیا ہے۔

یہاں غیر معینہ مدت کی ہڑتال پر بیٹھے نوجوان تنظیم کے ارکان نے بتایا کہ کشن گنج ضلع کے ٹھاکر گنج بلاک کے تحت پواخالی ایڈیشنل پرائمری ہیلتھ سنٹر جو کہ اس علاقے کی لاکھوں آبادی کے لیے ایک انتہائی اہم ہیلتھ سینٹر ہے جہاں بدقسمتی سے برسوں سے ایک بھی ایم بی بی ایس ڈاکٹر نہیں ہے۔یہاں ایم بی بی ایس ڈاکٹر کی باقاعدہ تعیناتی کی گئی ہے اور نہ ہی اس ہسپتال میں ایمبولینس کا کوئی نظام ہے۔یہاں کے مریضوں کی زندگی خستہ حال ایمبولینس کے سہارے چلتی ہے۔

یہاں خواہ آکسیجن کا معاملہ ہو یا سانپ کے کاٹنے کی دوا کا، یہی نہیں اینٹی ریبیز ویکسین کی عدم دستیابی کی وجہ سے علاقے کے مریضوں کو بہتر علاج کے لیے مغربی بنگال کے اسلام پور، سلی گوڑی کے علاوہ ٹھاکر گنج، کشن گنج جانا پڑتا ہے۔

یہاں روزانہ ڈیلیوری کا کام ہوتا ہے جس کی وجہ سے ایم بی بی ایس لیڈی ڈاکٹر اور ایک بہتر اے گریڈ نرس کی باقاعدہ تقرری ضروری ہے۔ اور محکمہ صحت سے بد حال نظام صحت کو ٹھیک کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے نوجوان تنظیم کے کارکنان آج سے غیر معینہ مدت کے دھرنے پر بیٹھے ہیں۔اراکین نے کہا کہ جب تک محکمہ کا کوئی اعلیٰ افسر احتجاجی مقام پر آکر ہمارے مطالبات کو پورا کرنے کی یقین دہانی نہیں کرائے گا ہم بھوک ہڑتال اور دھرنا پر امن طریقے سے جاری رکھیں گے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button