Travel

چین میں بغیر ڈرائیور کے منی بس سروس شروع، لوگ کر رہے ہیں سفر

اس منی بس میں سٹیئرنگ وہیل، بریک پیڈل جیسے حصے نہیں ہیں۔


اس کی ٹاپ سپیڈ 40 کلومیٹر فی گھنٹہ ہے۔


کمپنی نے یہ سروس دو روٹس پر شروع کی ہے۔


چینی خود مختار ڈرائیونگ کمپنی ‘وی رائیڈ’ نے حال ہی میں اعلان کیا ہے کہ اس نے گوانگزو انٹرنیشنل بائیو آئی لینڈ میں بغیر پائلٹ کے منی بس ‘روبوبس’ کی سروس شروع کر دی ہے۔ الیکٹرک گاڑیوں کے برعکس اس منی بس میں سٹیئرنگ وہیل، بریک پیڈل جیسے حصے نہیں ہیں۔یہ مکمل طور پر خودکار ہے۔رپورٹس کے مطابق WeRide نے تقریباً دو سالوں سے خطے میں اپنی تجارتی سروس روبوٹیکسی کو کامیابی سے چلایا ہے۔ اب کمپنی نے بغیر پائلٹ والی منی بس ‘روبوبس’ سڑکوں پر اتار دی ہے۔

پانڈیلی کی ایک رپورٹ کے مطابق روبوبس مکمل طور پر برقی گاڑی ہے۔ اس کی ٹاپ سپیڈ 40 کلومیٹر فی گھنٹہ ہے۔ یہ شہر کی سڑکوں سے لے کر ایکسپریس وے، سرنگوں اور خراب موسم میں بھی محفوظ ڈرائیونگ سروس کا وعدہ کرتی ہے۔ اس وقت کمپنی نے یہ سروس دو روٹس پر شروع کی ہے۔ اسے مستقبل قریب میں پورے علاقے میں لانچ کیا جائے گا۔ روبوبس سروس پورے ہفتے چلتی ہے۔ پیر سے جمعہ تک یہ صبح 8:00 بجے سے رات 10:00 بجے تک چلتی ہے۔ یہ ہفتہ اور اتوار کو صبح 9:00 بجے سے شام 6:00 بجے تک چلتی ہے۔ مسافر ‘WeRide Go’ ایپ پر بسوں کی ریئل ٹائم لوکیشن اور دیگر معلومات چیک کر سکتے ہیں۔


روبوبس گاڑیوں میں رضاکاروں کو بھی تعینات کیا گیا ہے۔ یہ پہلی بار بس میں سوار ہونے والے مسافروں کو بس کے بارے میں مطلع کریں گے اور اسے سفر کے لیے دوستانہ بنائیں گے۔ منی بس کی ریئل ٹائم نگرانی WeRide سپورٹ سینٹر سے کی جائے گی۔ بس میں کسی بھی ایمرجنسی کے لیے بریک بٹن بھی ہوتا ہے۔


مکمل الیکٹرک روبوبس کا تصور واقعی دلچسپ ہے۔ چین میں پہلی بار مکمل الیکٹرک روبوٹ سڑکوں پر دوڑ رہی ہیں۔ اس نے مستقبل کے لیے چین کے منصوبوں کا خاکہ تیار کیا ہے۔ اس طرح کی سروس بھی ایک جرات مندانہ اقدام ہے کیونکہ لوگ ابھی مکمل الیکٹرک بس میں سوار نہیں ہونا چاہتے ہیں۔کمپنی اپنے رضاکاروں کی مدد سے لوگوں کا اعتماد جیت رہی ہے۔ اسے حفاظت کے اعلیٰ معیارات پر عمل کرنا ہوگا۔


قابل ذکر بات یہ ہے کہ پوری دنیا میں الیکٹرک گاڑیوں کو اپنایا جا رہا ہے۔ چین میں اس عمل میں ایک قدم آگے۔ اس ملک میں دو سال قبل روبوٹکسی شروع کی گئی ہے، جس میں کوئی ڈرائیور نہیں ہے۔ اب بغیر پائلٹ منی بس ‘روبوبس’ کی سروس متعارف کروا کر یہ ملک مکمل الیکٹرک گاڑیوں کے معاملے میں آگے نکل گیا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button