Featuredاہم خبریںموبائل ،لیپ ٹاپ، فیچرس

پے ٹی ایم، Paytm کے پیمنٹ بینک کو RBI نے دیا جھٹکا، نئے کھاتے کھولنے سے روکا

یہ بھی پڑھیں

درجہ وسطانیہ امتحان / ایولیوشن کا پروگرام جاری، یہاں دیکھیں کب اور کس دن ہے امتحان؟

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

ریزرو بینک آف انڈیا (RBI ) نے ‘مواد کی نگرانی کے خدشات’ کے درمیان ڈیجیٹل ادائیگیوں کے پلیٹ فارم پے ٹی ایم پیمنٹس بینک کو نئے اکاؤنٹس کھولنے سے روک دیا ہے۔ مرکزی بینک نے جمعہ کو ایک بیان میں کہا۔ نئے اکاؤنٹ کھولنے سے روکنے کا حکم جاری کیا۔ اس میں کہا گیا ہے، "RBI نے Paytm Payments Bank Ltd. کو بینکنگ ریگولیشن ایکٹ 1949 کے سیکشن 35A کے ساتھ ساتھ اس کے دائرہ اختیار کے تحت دیگر قوانین کے ساتھ، نئے صارفین کے بینک کھاتوں کو فوری روک لگانے کی ہدایت دی ہے۔”

آر بی آئی نے پیمنٹ بینک کو اپنے انفارمیشن ٹیکنالوجی (آئی ٹی) سسٹم کا جامع جائزہ لینے کے لیے ایک آئی ٹی آڈٹ کمپنی کو مقرر کرنے کی بھی ہدایت کی۔

پے ٹی ایم "Paytm Payments Bank IT اکاؤنٹس کے نئے صارفین کے اکاؤنٹس کھولنا،”

یہ بھی پڑھیں

یوپی میں مشہور ہوا یوگی کا ‘بلڈوزر’، بھگوا لہرانے والے ‘مہاراج جی’ کو مل گیا ‘نیا نام’

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

ریزرو بینک نے اپنے بیان میں کہا۔ ممتحن کی رپورٹ کا جائزہ RBI کی طرف سے دی گئی مخصوص اجازت سے مشروط ہو گا۔” یہ کارروائی بینک میں مشاہدہ کی گئی بعض مادی نگرانی کے خدشات پر مبنی ہے۔ قابل ذکر ہے کہ Paytm Payments Bank کا قیام اگست 2016 میں ہوا تھا اور اس نے مئی 2017 میں باقاعدہ طور پر اپنا کام شروع کیا تھا۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی انٹرٹینمنٹ ، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button