بین ریاستی خبریںدہلی

پی پی ایف (PPF) پر %7.1 اور %6.8 سود کی شرح ہوگی، جانیں FD-RD سمیت چھوٹی بچت اسکیموں پر کتنی شرح سود


نئی دہلی 1 جنوری 2022 (قومی ترجمان) مرکزی حکومت نے لگاتار تیسری بار چھوٹی بچت اسکیموں کی شرح سود میں کوئی تبدیلی نہیں کی ہے۔ تاہم خدشہ ظاہر کیا جا رہا تھا کہ قرضوں کی شرح میں کمی کے باعث ڈپازٹس یا دیگر بچت سکیموں کی شرح سود میں کمی ہو سکتی ہے۔ کورونا وائرس کے اومیکرون ویرینٹ کے بڑھتے ہوئے کیسز اور مہنگائی کے درمیان حکومت نے چھوٹی بچت اسکیموں پر شرح سود 2021-22 کی چوتھی سہ ماہی کے لیے یکساں رکھی۔ یہ فیصلہ پانچ ریاستوں- اتر پردیش، اتراکھنڈ، پنجاب، ہماچل میں لیا گیا۔ پردیش اور گوا میں آنے والے اسمبلی انتخابات سے پہلے آیا ہے ۔

پبلک پراویڈنٹ فنڈ (PPF) اور نیشنل سیونگ سرٹیفکیٹ (NSC) چوتھی سہ ماہی میں بھی بالترتیب 7.1 فیصد اور 6.8 فیصد سالانہ شرح سود حاصل کرنا جاری رکھیں گے۔ وزارت خزانہ نے کہا ہے کہ مالی سال 2021-22 کی چوتھی سہ ماہی (یکم جنوری 2022 سے 31 مارچ 2022 تک) تیسری سہ ماہی (یکم اکتوبر 2021 سے 31 دسمبر تک) کے لیے مختلف چھوٹی سیونگ اسکیموں پر سود کی شرح حکومت نے پانچ ریاستوں میں اسمبلی انتخابات کے پیش نظر شرحیں برقرار رکھی ہیں۔ چھوٹی بچت اسکیم میں مغربی بنگال کے بعد اتر پردیش دوسرا سب سے بڑا حصہ دار ہے۔

اس سال کے شروع میں مغربی بنگال اسمبلی انتخابات کے دوران مرکز نے شرح سود کو کم کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔ لیکن وزارت خزانہ نے ڈیفالٹس کا حوالہ دیتے ہوئے پہلی سہ ماہی کے لیے 1.1 فیصد تک کی شرح سود کو منسوخ کر دیا۔ رواں مالی سال کی پہلی سہ ماہی کی شرحیں گزشتہ مالی سال کی چوتھی سہ ماہی کی سطح پر برقرار رکھی گئیں۔ اس کٹ کو کئی دہائیوں میں سب سے تیز کٹ کے طور پر دیکھا گیا۔

چھوٹی بچت اسکیموں کے لیے شرح سود سہ ماہی بنیادوں پر جاری کی جاتی ہے۔ رواں مالی سال کی دوسری سہ ماہی کے دوران ایک سالہ ایف ڈی سود کی شرح پر 5.5 فیصد کی شرح سود جاری رہے گی، جبکہ لڑکیوں کے لیے سوکنیا سمردھی یوجنا پر شرح سود 7.6 فیصد رہے گی۔

پانچ سالہ سینئر سٹیزن سیونگ سکیم پر شرح سود 7.4 فیصد پر برقرار رہے گی۔ سینئر سٹیزن سکیم پر سود سہ ماہی بنیادوں پر ادا کیا جاتا ہے۔ سیونگ ڈپازٹس پر شرح سود 4 فیصد سالانہ پر برقرار رہے گی۔ ایک سے پانچ سال کے فکسڈ ڈپازٹس پر 5.5-6.7 فیصد کی شرح سے سود ملے گا، جو سہ ماہی بنیادوں پر ادا کیا جائے گا۔ جبکہ پانچ سالہ ریکرنگ ڈپازٹ (RD) پر شرح سود 5.8 فیصد ہوگی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button