اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبہارپٹنہتازہ ترینقومی خبریں

پٹنہ جنکشن پر مسافروں کے لیے خصوصی انتظامات، لگژری صوفہ اور بیڈ، ساتھ ہی وی آئی پی لاؤنج کے ساتھ ہوگا کیفے ٹیریا


ریلوے کی جانب سے مسافروں کو بہتر سہولیات فراہم کرنے کے لیے مسلسل کوششیں جاری ہیں۔ پٹنہ جنکشن پر مسافروں کی سہولت کو مدنظر رکھتے ہوئے ریلوے ایک ہی عمارت میں ایک ڈیلکس ٹوائلٹ، وی آئی پی لاؤنج کے ساتھ ساتھ ایک کیفے ٹیریا بھی بنا رہا ہے۔ اس VIP لاؤنج میں بیٹھنے کے لیے ایک لگژری صوفہ کے ساتھ ساتھ آرام کرنے کے لیے ایک لگژری بیڈ بھی دستیاب ہوگا۔ اس کی بکنگ کم از کم 3 اور زیادہ سے زیادہ 6 گھنٹے کے لیے قبول کی جائے گی۔معلومات کے مطابق اس عمارت کے گراؤنڈ فلور میں ایک ڈیلکس ٹوائلٹ بنایا جائے گا۔ نیز اس میں نہانے کا بھی انتظام ہوگا۔ پہلی منزل پر کیفے ٹیریا اور دوسری منزل پر وی آئی پی لاؤنج بنایا جا رہا ہے۔ اور گراؤنڈ فلور پر ہی کلوک روم بنایا جا رہا ہے۔ ایسی صورتحال میں کوئی بھی مسافر بیت الخلا میں نہانے اور اپنا سامان کلوک روم میں رکھ کر باہر کہیں بھی جا سکتا ہے۔



اگر ٹرین کا انتظار کرنے والے مسافر ویٹنگ ہال میں نہیں رہنا چاہتے تو وہ بستر لے کر فیملی کے ساتھ آرام کر سکیں گے ۔ یہاں بہت ہی بہتر انتظامات کئے جائیں گے ۔ اگر آپ کو 2 سے 3 گھنٹے انتظار کرنا پڑتا ہے، تو لگژری صوفے کے ساتھ وی آئی پی لاؤنج ہے۔ وی آئی پی لاؤنج کی بکنگ صرف 3 سے 6 گھنٹے کے لیے کی جائے گی۔ وی آئی پی لاؤنج میں اے سی کے ساتھ مسافروں کو مفت انٹرنیٹ اور وائی فائی کی سہولت ملے گی۔مسافروں کے کھانے پینے کے لیے کیفے ٹیریا کا انتظام کیا گیا ہے۔ اس میں چائے پانی سے لے کر ناشتے اور کھانے کا انتظام کیا جائے گا۔اس کی تعمیر رواں ماہ کے پہلے ہفتے کے آخر تک مکمل ہونے کی امید ہے۔


پٹنہ جنکشن پر مسافروں کے بیٹھنے کے لیے 8 ویٹنگ ہال بنائے گئے ہیں۔ ان میں سے 1 ویٹنگ ہال ملک کا سب سے بڑا ہے جس میں 500 سے زائد مسافروں کے بیٹھنے کی گنجائش ہے۔ 8 ویٹنگ ہالز میں 1600 سے زائد مسافروں کے بیٹھنے کا انتظام ہے۔ زیر تعمیر وی آئی پی لاؤنج میں 50 سے زائد مسافروں کے بیٹھنے کا انتظام کیا گیا ہے۔ پٹنہ جنکشن پر روزانہ 1.40 لاکھ سے زیادہ مسافر آتے ہیں۔ صرف لمبی دوری کی ٹرینوں سے روزانہ 70 ہزار سے زیادہ مسافر آتے اور جاتے ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button