سنڈے اسپیشلطب و صحت

پودینہ کے فائدے: پودینے کے پتے بس ایسے کھانا کر دیں شروع ، پھر دیکھیں Acidity اور وزن کیسے ہوتا ہے کم

موسم گرما کے لیے پودینہ | mint for summer : آم کا پنا ہو یا چٹنی، پلاؤ ہو یا کوئی بھی سبزی، ہر کھانے کا ذائقہ بڑھانے کے ساتھ ساتھ پودینہ کو بطور دوا بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ پودینہ گرمی سے بچانے کے لیے علاج کی طرح کام کرتا ہے۔ معدنیات کے ساتھ ساتھ پودینہ وٹامن سی کا بھی بہترین ذریعہ ہے۔

آیوروید کے مطابق پودینہ کو ہوا کو تباہ کرنے والی جڑی بوٹی سمجھا جاتا ہے۔ پودینہ سینے کی جلن، متلی اور تیزابیت میں بھی آرام دیتا ہے۔ پودینے کے پتے کھانے سے کئی صحت کے فائدے ہیں۔

آئیے ان کے بارے میں جانتے ہیں۔

پودینے کے پتوں سے حاصل ہوں گے یہ فائدے | health benefits of mint

یہ بھی پڑھیں

گھریلو علاج / Home Remedies : جسم پر جگہ جگہ خارش شروع ہو گئی ہے تو ان 5 گھریلو ٹوٹکوں پر کریں عمل ، آپ کو خارش کے مسئلے سے مل جائے گی نجات

نظام ہاضمہ کو مضبوط بناتا ہے۔

پودینہ اینٹی بیکٹیریل اور جراثیم کش خصوصیات رکھتا ہے اس لیے یہ ہاضمے کو بہتر بناتا ہے۔ ہاضمے کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے پودینہ بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ تیزابیت کا مسئلہ ہو تو ایک کپ نیم گرم پانی میں آدھا چائے کا چمچ پودینے کا رس ملا کر پی لیں۔

سردی میں فائدہ مند

ناک بند ہو جائے تو پودینے کے پتوں کو سونگھنے سے فائدہ ہوتا ہے۔ گلے میں خراش ہو تو پودینہ کا قہوہ پینے سے آرام ملتا ہے۔ کاڑھا بنانے کے لیے ایک کپ پانی میں 10-12 پودینے کے پتے ڈال کر اس وقت تک ابالیں جب تک کہ یہ آدھا نہ ہو جائے۔ اب اس پانی کو چھان لیں اور تھوڑا سا شہد ملا کر پی لیں۔

سر درد سے نجات

پودینہ پر مبنی بام یا پیپرمنٹ آئل لگانے سے سردرد میں آرام ملتا ہے۔

صحت کا کرے دیکھ بھال

پودینہ میں جراثیم کش خصوصیات ہیں، اس کے پتے چبانے سے سانس کی بو دور ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ یہ منہ کے جراثیم کو بھی مارتا ہے اور منہ کی مجموعی صحت کا خیال رکھتا ہے۔

وزن کم کرنے میں مددگار

پودینہ میں کیلوریز بہت کم ہوتی ہیں، اگر آپ اسے استعمال کرتے ہیں تو اضافی کیلوریز لینے سے بچ سکتے ہیں۔ تناؤ کی وجہ سے وزن کئی گنا بڑھ جاتا ہے، پودینے کے پتے آکسیڈیٹیو سٹریس کو کم کرنے کی خصوصیات رکھتے ہیں۔

پودینہ سے چمک حاصل کریں۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

پودینہ جلد کے خلیات کو نئی توانائی فراہم کرتا ہے، اس لیے پودینہ کو بیوٹی پراڈکٹس میں استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ جلد کی نمی کو بھی برقرار رکھتا ہے۔ اپنی جراثیم کش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات کی وجہ سے یہ جلد کی نجاست کو دور کرنے میں بھی مددگار ہے۔

متلی محسوس ہونے پر پودینہ کھائیں

متلی یا قے کی صورت میں پودینہ کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ اسے ماؤتھ فریشنر کے طور پر بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ اگر آپ پودینے کے پتے چبائیں تو آرام آجائے گا۔

اعلان دستبرداری :  یہ مواد بشمول مشورے صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button