عالمی خبریںعجیب و غریبفلمی دنیا

پامیلا اینڈرسن پانچویں شوہر سے بھی طلاق لینے جا رہی ہے ، ایک سال قبل کی تھی باڈی گارڈ سے شادی

  • کہا جاتا ہے کہ پامیلا اینڈرسن کو کورونا لاک ڈاؤن کے دوران اپنے باڈی گارڈ ڈین ہرسٹ سے پیار ہو گیا تھا۔پامیلا نے کرسمس 2020 کے موقع پر ان سے شادی کی تھی ۔
  • پامیلا اینڈرسن نے اس سے قبل ہالی ووڈ پروڈیوسر جان پیٹرس سے شادی کی تھی۔ لیکن پامیلا اور جان کی شادی صرف 12 دن ہی چل سکی۔ پامیلا اینڈرسن نے اس سے قبل راکرز ٹومی لی اور کڈ راک سے شادی کی تھی۔ اس کے بعد اس نے پیشہ ور پوکر رک سالومن سے دو بار شادی کی تھی ۔

بے واچ فیم ہالی ووڈ اداکارہ پامیلا اینڈرسن نے گزشتہ سال اپنے باڈی گارڈ ڈین ہرسٹ سے شادی کی تھی ۔ لیکن اب خبریں آ رہی ہیں کہ پامل اینڈرسن اپنے پانچویں شوہر سے طلاق لینے جا رہی ہے ۔رولنگ اسٹون نے یہ جانکاری دی ہے۔اس رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ پامیلا اینڈرسن اپنے ملک کینیڈا میں طلاق کے لیے فائل کر رہی ہیں اور دونوں گزشتہ سال سے وہیں مقیم ہیں۔ اس طرح پامیلا اینڈرسن ایک بار پھر سنگل ہونے جا رہی ہے ۔

پامیلا اینڈرسن نے ڈین ہیہرسٹ سے اس پراپرٹی پر شادی کی جو اس کے دادا دادی نے 25 سال پہلے خریدی تھی۔ اس کے والدین نے بھی اسی جگہ شادی کی تھی۔ کہا جاتا ہے کہ پامیلا اینڈرسن کو کورونا لاک ڈاؤن کے دوران اپنے باڈی گارڈ ڈین ہرسٹ سے پیار ہو گیا تھا۔پامیلا نے کرسمس 2020 کے موقع پر ان سے شادی کی۔یہ شادی کینیڈا کے وینکوور جزیرے میں ہوئی تھی ۔

پامیلا اینڈرسن نے اس سے قبل ہالی ووڈ پروڈیوسر جان پیٹرس سے شادی کی تھی۔ لیکن پامیلا اور جان کی شادی صرف 12 دن ہی چل سکی۔ پامیلا اینڈرسن نے اس سے قبل راکرز ٹومی لی اور کڈ راک سے شادی کی تھی۔ اس کے بعد اس نے پیشہ ور پوکر رک سالومن سے دو بار شادی کی۔ یہی نہیں پامیلا اینڈرسن کو بگ باس کے چوتھے سیزن میں دیکھا گیا تھا۔ وہ بگ باس کی اب تک کی سب سے مہنگی مدمقابل رہی ہے ۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button