Featuredاہم خبریںدہلی

ٹرین میں سفر کرتے وقت ضرور یاد رکھیں ریلوے کا یہ نمبر، کسی بھی طرح کی پریشانی ہونے پر فراہم کی جائے گی مدد

  • یہ ہیلپ لائن نمبر آپ کو سفر سے متعلق مسائل سے نجات دلانے میں مدد کرے گا۔

وزارت ریلوے نے ٹویٹ کے ذریعے یہ اطلاع دی ہے ۔

ملک میں روزانہ کروڑوں لوگ ٹرینوں میں سفر کرتے ہیں اور یہی وجہ ہے کہ ریلوے کو لائف لائن بھی کہا جاتا ہے۔ کئی بار ٹرین میں سفر کے دوران مسافروں کو طرح طرح کی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ٹرین کے سفر کو آسان بنانے کے لیے ہیلپ لائن نمبر 139 کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔

بتا دیں کہ پہلے 139 پر کال کرکے مسافر اپنے سفر سے متعلق معلومات حاصل کرتے تھے۔ ساتھ ہی آپ ہیلپ لائن پر سفر سے متعلق مسائل کو بھی رجسٹر کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

یہ ہیلپ لائن نمبر آپ کو سفر سے متعلق مسائل سے نجات دلانے میں مدد کرے گا۔ خاص طور پر رات کے سفر میں مسافروں کے لیے۔ کسی بھی قسم کی پریشانی کا سامنا کرنے والے مسافر ہیلپ لائن 139 پر کال کر کے اپنی شکایت درج کرا سکتے ہیں جس پر فوری کارروائی کی جائے گی۔

وزارت ریلوے نے ٹویٹ کے ذریعے یہ اطلاع دی ہے ۔

وزارت ریلوے نے اپنے آفیشل ٹویٹر اکاؤنٹ پر مسافروں سے اپیل کی ہے کہ وہ ہندوستانی ریلوے سے متعلق کسی بھی معلومات یا شکایت کے لیے ہیلپ لائن نمبر-139 ڈائل کریں۔

وزارت ریلوے نے یہ بھی لکھا ہے کہ یہ ہیلپ لائن نمبر ایک ہے لیکن اس سے بہت سی معلومات ملتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

آپ ہیلپ لائن نمبر پر طبی مدد حاصل کر سکتے ہیں۔

ٹرین میں سفر کرنے والے مسافر ہیلپ لائن 139 پر ہر قسم کی معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ مسافروں کو یہ سہولت ملے گی کہ اس نمبر پر کال کرکے وہ حادثے کی معلومات، ٹرین سے متعلق شکایت، اسٹیشن سے متعلق شکایت، شکایت کی کارروائی کی صورتحال، چوکسی کی معلومات، مال برداری یا پارسل سے متعلق سوالات جیسی معلومات بھی حاصل کر سکتے ہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ آپ ہیلپ لائن نمبر پر بھی طبی مدد لے سکتے ہیں۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

سورس : نیوز نیشن

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button