سنڈے اسپیشلطب و صحتگوشہ خواتین و اطفال

ٹانگوں میں درد / Leg Pain : اگر آپ کو بھی رات کے وقت ٹانگوں میں شدید درد ہوتا ہے تو یہ گھریلو ٹوٹکا اپنائیں، سکون کی نیند آئے گی

گھریلو علاج /Home Remedies : آج کے دور میں ہر عمر کے لوگوں میں ٹانگوں کا درد ایک عام شکایت بن گیا ہے۔ چاہے یہ درد کسی طبی علاقے کی وجہ سے ہو رہا ہو یا آپ کی تھکاوٹ کی وجہ سے۔ ٹانگوں کا یہ درد آپ کے روزمرہ کے معمولات کو متاثر کر سکتا ہے۔ ٹانگوں کا درد لوگوں میں خاص طور پر رات کے وقت زیادہ بڑھ جاتا ہے۔ کچھ معاملات میں، یہ زندگی بھر کے مسئلے میں بدل جاتا ہے۔

اگر آپ بھی پیروں کے درد سے پریشان ہیں تو آج ہم آپ کو چند انتہائی آسان اور کارآمد گھریلو ٹوٹکے بتانے جارہے ہیں جن پر عمل کرکے آپ پیروں کے درد سے نجات حاصل کرسکتے ہیں۔

یہ گھریلو ٹوٹکے رات کو سوتے وقت ٹانگوں کے درد سے نجات دلائیں گے۔

ٹانگوں کے درد کا گھریلو علاج | Home remedies for leg pain

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

گرم اور سرد کمپریس | hot and cold compress

ٹانگوں کے درد سے (leg pain) نجات دلانے میں گرمی اور سرد دونوں طرح کا کمپریس فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ لیکن آپ جو علاج منتخب کرتے ہیں اس کا انحصار درد کی وجہ پر ہوتا ہے۔ اگر خون کی گردش میں کمی کی کوئی وجہ ہے تو آپ گرم کمپریسس یا آئس پیک لگا سکتے ہیں۔ متاثرہ جگہ پر چند منٹ کے لیے گرم یا ٹھنڈا کمپریس رکھیں۔ بہترین نتائج کے لیے اسے دن میں تین بار دہرائیں۔

ایپل سائڈر سرکہ | apple cider vinegar

اگر آپ کے پیروں میں بہت زیادہ درد ہے تو سیب کا سرکہ آپ کو اس درد سے نجات دلا سکتا ہے۔ ایپل سائڈر سرکہ ینالجیسک خصوصیات سے بھرا ہوا ہے جو پیروں میں سوجن اور درد کو دور کرسکتا ہے (ٹانگوں کے درد کے فوری علاج)۔ ایک کپ میں 2 چمچ سیب کا سرکہ آدھا چائے کا چمچ شہد کے ساتھ ملا کر روزانہ خالی پیٹ کھائیں۔ آپ اسے پانی میں ملا کر اس پانی سے نہا بھی سکتے ہیں۔

میتھی | Fenugreek

میتھی میں اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں جو درد کو دور کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ اس جادوئی آمیزے کو بنانے کے لیے ایک کھانے کا چمچ میتھی کے دانے دو گلاس پانی میں بھگو کر رات بھر چھوڑ دیں۔ اس کاڑھی کو خالی پیٹ پی لیں۔ آپ ایک چمچ میتھی کے دانے بھی دن میں دو بار چبا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو پیروں کے درد میں کافی آرام ملے گا۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

ورزش ضروری ہے۔ Exercise is essential

اگر آپ خون کی گردش کو بڑھانا، درد کو کم کرنا اور درد سے نجات حاصل کرنا چاہتے ہیں تو ورزش کو اپنے معمولات میں ضرور شامل کریں۔ یہ ہمارے جسم کو زہر آلود کرنے اور شفا یابی کے عمل کو تیز کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لہذا، اگلی بار جب آپ کو ٹانگوں میں درد ہو تو، کوبرا، ڈالفن، باؤنڈ اینگل، ایگل یا توسیعی سائڈ اینگل پوز کرنا شروع کریں۔

سرسوں کے تیل سے مالش کریں | Massage with mustard oil

پیروں کی مالش کرنے سے درد کے مسئلے سے نجات مل سکتی ہے۔ اس لیے اگر آپ کے پیروں میں درد ہے تو آپ سرسوں کا تیل لیں اور اس سے اپنے پیروں کی اچھی طرح مساج کریں۔ ایسا کرنے سے مسلز کی اکڑن کم ہوتی ہے اور ٹانگوں کے درد میں فوری آرام بھی ہے۔

دستبرداری : یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا ہے۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button