طب صحت

نزلہ زکام سے گلے کی خراش تک یہ گھریلو ٹوٹکے کارآمد ہیں


سردیوں میں بدلتے موسم کی وجہ سے نزلہ زکام اور گلے کی خراش جیسے مسائل ہونے لگتے ہیں۔ کبھی کبھی گلے میں خراش درد اور سوجن کا سبب بن سکتی ہے۔ ساتھ ہی، کورونا وبا کے اس وقت میں، یہ تمام مسائل آپ کی پریشانی کو بڑھا سکتے ہیں۔ ماہرین کے مطابق اس وقت زکام اور کھانسی کو ہلکا لینے کی غلطی نہ کریں کیونکہ یہ کورونا کی علامات بھی ہو سکتی ہیں۔ ایسی صورت حال میں آپ کو فوری طور پر قریبی ڈاکٹر کی مدد لینی چاہیے۔ اس کے علاوہ اگر آپ کو ہلکی کھانسی اور گلے میں خراش جیسے مسائل ہیں تو آپ کچھ گھریلو علاج بھی آزما سکتے ہیں۔

سردی کی علامات


بہتی ناک

ناک میں خارش

گلے میں سوزش

ناک بند ہونا

سر درد اور بھاری پن

آنکھوں میں جلن

کھانسی

بخار

چھینک



سردی کا گھریلو علاج



ایک گلاس گرم دودھ میں دو چمچ ہلدی ملا کر پی لیں۔ اس سے آپ کو بھری ہوئی ناک اور گلے کی سوزش سے نجات مل سکتی ہے۔


اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور نیم گرم نمکین پانی سے گڑاڑے کرنے سے ان مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔

اس کے لیے ایک گلاس نیم گرم پانی میں ایک چائے کا چمچ نمک ملا کر دن میں 3 سے 4 بار گڑارے کریں۔



بلغمی کھانسی میں ادرک کو دودھ میں ابال کر پینے سے جلد آرام ملتا ہے۔


کھانسی اور زکام کی صورت میں تلسی کی مدد لی جاسکتی ہے۔ اس کے لیے تلسی کے 5 سے 7 پتوں کو پیس کر پانی میں ڈال کر کاڑھی بنا لیں۔ اب اس کاڑھی کو آہستہ آہستہ پی لیں۔ آپ کو جلد ہی آرام مل سکتا ہے۔



اس کے علاوہ تلسی کی منجی کو رومال میں سونگھنے سے بند ناک میں آرام آتا ہے۔


نزلہ، زکام، کھانسی میں ادرک، دارچینی، لیکوریز کا استعمال کرکے آپ ان مسائل سے نجات حاصل کرسکتے ہیں۔اس کے لیے ایک گلاس پانی میں ادرک، دار چینی، لیکوریز کا ایک ٹکڑا 10 منٹ تک ابالیں اور پھر دن میں 3 سے 4 مرتبہ پانی پی لیں۔


ادرک کا رس شہد میں ملا کر چاٹنے سے بھی سردی میں آرام ملتا ہے۔


آپ ہلدی اور اجوائن کی مدد بھی لے سکتے ہیں۔ اس کے لیے 10 گرام ہلدی اور 10 گرام اجوائن کو ایک کپ پانی میں ابالیں۔اس پانی کو اس وقت تک ابالیں جب تک کہ یہ آدھا نہ ہو جائے۔ اگر آپ چاہیں تو اس میں تھوڑا سا گڑ بھی شامل کر سکتے ہیں۔ اس سے سردی میں فوری آرام ملتا ہے۔


ادرک کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑے دیسی گھی میں بھونیں اور دن میں 3-4 بار پیس کر کھائیں ۔ اس سے ناک بہنے کے مسئلے سے نجات ملتی ہے۔


خشک کھانسی، گلے کی سوجن اور درد کو ختم کرنے کے لیے ایک گلاس نیم گرم پانی میں ایک چائے کا چمچ شہد اور لیموں کا رس ملا کر دن میں تین بار پی لیں۔ اس سے آپ کو جلد آرام مل سکتا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button