اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبہارتازہ ترینطب صحتقومی خبریں

نتیش حکومت میں کورونا کا دھماکہ: دونوں نائب وزیر اعلیٰ، دو دیگر وزرا کووڈ پازیٹیو پائے گئے

بہار میں کورونا وائرس کے معاملات میں تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے۔ بہار کے دونوں نائب وزیر اعلیٰ ترکیشور پرساد اور رینو دیوی کورونا پازیٹیو پائے گئے ہیں۔ اس کے علاوہ دو وزراء سنیل کمار اور اشوک چودھری بھی کووڈ پائے گئے ہیں۔ وہیں، کورونا کی صورتحال کو دیکھتے ہوئے وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے اپنا سماجی اصلاحات کا سفر ملتوی کر دیا ہے۔ ریاستی حکومت نے کووڈ کے معاملات میں تیزی کے پیش نظر پابندیاں عائد کی ہیں۔


بہار کے ڈپٹی سی ایم ترکیشور پرساد نے بدھ کو ایک ٹویٹ میں کہا، "میرے کووڈ ٹیسٹ کی رپورٹ مثبت آئی ہے۔ میں اس وقت اپنی پٹنہ کی رہائش گاہ پر قرنطینہ میں ہوں۔ ان کی صحت سے متعلق ہے۔ خیال رکھنا۔ آپ سب بھی اپنا خیال رکھیں۔”



حال ہی میں بہار کے سابق وزیر اعلی جیتن رام مانجھی بھی کورونا وائرس سے متاثر پائے گئے تھے۔ یہ معلومات مانجھی کی قیادت والی ہندوستانی عوام مورچہ (HUM) کے ترجمان دانش رضوان نے دی۔ رضوان نے کہا کہ مانجھی کے علاوہ جن لوگوں کی کووِڈ 19 ٹیسٹ رپورٹ مثبت آئی ہے ان میں ان کی بیوی شانتی دیوی، بیٹی پشپا مانجھی، بہو دیپا مانجھی اور پرائیویٹ سیکرٹری گنیش پنڈت شامل ہیں۔


دارالحکومت پٹنہ میں منگل کو کووڈ-19 کے 565 نئے معاملے سامنے آئے اور 24 گھنٹوں میں کیسوں کی تعداد میں تین گنا اضافہ ہوا ہے۔ بہار میں کل کورونا انفیکشن کے کل 893 معاملے سامنے آئے۔ جس کے بعد نتیش کمار حکومت نے نائٹ کرفیو اور دیگر پابندیاں نافذ کرنے کا حکم دیا، جو جمعرات سے لاگو ہوں گے۔ نوٹیفکیشن کے مطابق 21 جنوری تک رات 10 بجے سے صبح 5 بجے تک کرفیو رہے گا۔




حکومتی حکم کے مطابق اسکول آٹھویں جماعت تک بند رہیں گے اور صرف آن لائن تعلیم کی اجازت ہوگی۔ سرکاری اور نجی دفاتر میں 50 فیصد ملازمین کو حاضر ہونے کی اجازت ہوگی۔ جم، سینما ہال، سوئمنگ پول اور اسٹیڈیم بھی بند رہیں گے اور ریستوران صرف 50 فیصد گنجائش کے ساتھ کھلیں گے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button