جرائم و حادثات

نابالغ بیٹے نے ماں باپ کو قتل کر کے گھر میں دفن کر دیا، پکڑے جانے پر بولا- پیار نہیں کرتے تھے

چھتیس گڑھ میں ایک نابالغ بیٹے نے اپنے والدین کو قتل کر دیا۔ قتل کے بعد اس لڑکے نے دونوں کی لاشیں اپنے ہی گھر میں دفن کر دیں۔ یہ چونکا دینے والا واقعہ سرگوجا ضلع کا ہے۔ ضلع کے ادے پور تھانے کے تحت گاؤں کھودھلا میں ایک نابالغ بیٹے پر والدین کا قتل کرنے اور لاش کو گھر میں دفن کرنے کا الزام لگایا گیا ہے۔

تقریباً 5 دن کے بعد متوفی کے بھائی نے ادے پور پولیس کو واقعہ کی اطلاع دی۔ ادے پور پولیس اور فرانزک ماہرین کی ٹیم نے موقع پر پہنچ کر مجسٹریٹ کی موجودگی میں لاشیں نکالیں۔ معاملے میں نابالغ بیٹے کو ادے پور پولس نے اپنی تحویل میں لے لیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

جیرام سنگھ (50) اپنی بیوی پھولسندری بائی (45) اور اپنے نابالغ بیٹے کے ساتھ ادے پور بلاک کی ایک گرام پنچایت، کھونڈالہ ٹکراپارہ میں رہتے تھے۔ اس کا بڑا بیٹا گھر سے باہر گیا ہوا تھا۔ تقریباً پانچ روز قبل کسی بات پر جھگڑے کے بعد نابالغ بیٹے نے اپنے والدین کو قتل کر کے دونوں کی لاشیں گھر میں دفن کر دیں۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

جوڑے کا بڑا بیٹا واپس آیا تو اس نے والدہ اور والد کے بارے میں دریافت کیا تو چھوٹے بھائی نے دونوں کو قتل کرنے کی اطلاع دی اور فرار ہو گیا۔ جب ادے پور پولیس کو واقعہ کی اطلاع ملی تو ایس آئی سمریندر سنگھ پولیس فورس کے ساتھ موقع پر پہنچ گئے۔ نائب تحصیلدار شیو نارائن راٹھیا کی موجودگی میں لاشوں کو زمین سے نکالا گیا۔

ایس آئی سمریندر سنگھ نے بتایا کہ نابالغ ملزم کو حراست میں لے لیا گیا ہے۔ پوچھ گچھ کے دوران نابالغ نے بتایا کہ گھر والے اس کا لاڈ پیار نہیں کرتے تھے جس کی وجہ سے نابالغ اپنے والدین سے بہت ناراض رہتا تھا۔ دونوں اس کی خواہش بھی پوری نہیں کر رہے تھے۔ اس وجہ سے نابالغ نے اس واردات کو انجام دیا۔ قتل عام کے بعد گاؤں کھودھالا میں کہرام مچ گیا ہے۔ فارسنک ٹیم بھی موقع پر تفتیش کر رہی ہے۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

حوالہ: ہندوستان

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button