اہم خبریںبین ریاستی خبریںدہلی

نئے سال کی تقریب کے لیے بکرے چرانے پر AIS معطل

بکریوں کے مالک سنکیرتن گرو نے الزام لگایا کہ جب اس نے معاوضے کا مطالبہ کرتے ہوئے شکایت درج کرانے کی کوشش کی تو پولیس نے ایسا نہیں کیا اور اس کے بجائے اسے دھمکی دی۔ اس واقعہ کے بعد مشتعل مقامی لوگ سندھکیلا پولیس اسٹیشن پر جمع ہوگئے۔ اس کے بعد بالانگیر کے ایس پی کسالکر نتن ڈگڈو نے ملک سنکیرتن کو معطل کر دیا۔



بھونیشور: اڈیشہ پولیس کے ایک اسسٹنٹ سب انسپکٹر کو نئے سال کی شام کی دعوت کے لیے دو بکرے چرانے کے الزام میں معطل کر دیا گیا ہے۔ بلانگیر ضلع کے سندھ کیلا پی ایس کے اے ایس آئی سمن ملک کو بکری چوری میں ملوث ہونے پر ڈیوٹی سے معطل کر دیا گیا ہے۔



بکریوں کے مالک سنکرتن گرو نے الزام لگایا کہ جب ان کی دو بکریاں تھانے کے احاطے میں گھوم رہی تھیں۔ اسے اے ایس آئی نے اٹھایا اور ذبح کر دیا۔ انہوں نے دعویٰ کیا کہ ان کی بیٹی نے پولیس اہلکاروں کو بکرے ذبح کرتے ہوئے دیکھا۔



سنکرتن گرو نے الزام لگایا کہ جب اس نے معاوضے کا مطالبہ کرتے ہوئے شکایت درج کرانے کی کوشش کی تو پولیس نے ایسا نہیں کیا اور اس کے بجائے اسے دھمکی دی۔ اس واقعہ کے بعد جمعہ کو مشتعل مقامی لوگ سندھکیلا پولیس اسٹیشن پر جمع ہوگئے۔اس کے بعد بالانگیر کے ایس پی کسالکر نتن ڈگڈو نے AIS ملک سنکیرتن کو معطل کر دیا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button