اسپورٹساہم خبریں

میدان میں اترتے ہی دھون کا تہلکہ ، روٹ، میتھیو ہیڈن اور ولیمسن کا ریکارڈ توڑ دیا

  • دھون نے کل کے میچ میں ٹیم کے لیے 84 گیندوں میں 79 رنز کی قیمتی نصف سنچری اننگز کھیلی۔
  • ہندوستانی کھلاڑی نے اب تک ملک کے لئے 146 ون ڈے کھیلے ہیں۔
  • دھون کے نام نصف سنچری اننگز کے بعد ون ڈے کرکٹ میں 6184 رنز بن چکے ہیں۔

نئی دہلی، 20 جنوری (قومی ترجمان /ایجنسیاں) بھارت اور جنوبی افریقہ کے درمیان تین ون ڈے میچوں کی سیریز کا آغاز ہو گیا ہے۔ ٹیم انڈیا نے اس سیریز میں کچھ خاص آغاز نہیں کیا ہے۔ درحقیقت کل پارل کے بولانڈ پارک میں کھیلے گئے پہلے ون ڈے میچ میں ہندوستانی ٹیم کو میزبان ٹیم کے سامنے 31 رنز کی عبرتناک شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ اس دوران ٹیم انڈیا کے لیے سب سے خوشگوار خبر یہ تھی کہ 36 سالہ تجربہ کار اوپنر شیکھر دھون جو طویل عرصے کے بعد پلیئنگ الیون میں واپس آئے اچھی تال میں نظر آئے اور ٹیم کے لیے سب سے زیادہ اسکور کرنے والے کھلاڑی تھے۔


دھون نے کل کے میچ میں ٹیم کے لیے 84 گیندوں میں 79 رنز کی قیمتی نصف سنچری اننگز کھیلی۔ اس دوران انہوں نے 10 شاندار چوکے بھی لگائے۔ میچ کے دوران تجربہ کار اوپنر نے بین الاقوامی کرکٹ میں سب سے زیادہ رنز بنانے کے معاملے میں کئی لیجنڈز کو بھی پیچھے چھوڑ دیا۔ دھون نے اس معاملے میں جن کرکٹرز کو پیچھے چھوڑا ہے ان میں انگلینڈ کے تجربہ کار بلے باز جو روٹ، آسٹریلیا کے سابق اوپنر میتھیو ہیڈن اور موجودہ کیوی کپتان کین ولیمسن کے نام شامل ہیں۔


درحقیقت روٹ نے انگلینڈ کے لیے ون ڈے کرکٹ میں 152 میچز کھیلے 142 اننگز میں 51.3 کی اوسط سے 6109 رنز بنائے۔ جہاں ہیڈن نے آسٹریلیا کے لیے 161 ون ڈے کھیلے، انھوں نے 155 اننگز میں 43.8 کی اوسط سے 6133 رنز بنائے اور کیوی کپتان کین ولیمسن نے نیوزی لینڈ کے لیے 151 میچ کھیلے اور 144 اننگز میں 47.5 کی اوسط سے 6173 رنز بنائے۔


اس کے ساتھ ہی دھون کے نام نصف سنچری اننگز کے بعد ون ڈے کرکٹ میں 6184 رنز بن چکے ہیں۔ ہندوستانی کھلاڑی نے اب تک ملک کے لئے 146 ون ڈے کھیلے ہیں۔ اس دوران انہیں 143 اننگز میں بلے بازی کا موقع ملا۔ ون ڈے فارمیٹ میں دھون کے نام 17 سنچریاں اور 34 نصف سنچریاں ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button