ارریہبہارپٹنہپورنیہتعلیم و روزگارمدھے پورامشرقی چمپارنمغربی چمپارننالندہویشالی

مہارت ٹیسٹ میں ناکام اساتذہ کو چھ ماہ کی دی جائے گی تربیت

پٹنہ : دکشتا / مہارت ٹیسٹ میں فیل ہونے والے اساتذہ کو چھ ماہ کی ٹریننگ ملے گی۔ اس کے لیے ڈائریکٹر پرائمری ایجوکیشن نے تمام ڈسٹرکٹ ایجوکیشن افسران کو خط لکھا ہے۔

سپریم کورٹ نئی دہلی کی طرف سے جاری کردہ حکم کی تعمیل کرنے کے لیے ریاستی کونسل آف ایجوکیشن ریسرچ اینڈ ٹریننگ پٹنہ کی طرف سے جنرل اردو اور جسمانی تعلیم کے لیے ایک تربیتی ماڈیول تیار کیا گیا ہے جس میں اساتذہ کو چھ ماہ کی تربیت دی جائے۔

انہوں نے اپنی ہدایات میں کہا ہے کہ ٹریننگ کے خوش اسلوبی سے انعقاد کے لیے اپنے ضلع کے DIET/PTEC میں تعینات ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسر، جنرل مضمون کے لیے 02، اردو مضمون کے لیے 01 اور فزیکل ایجوکیشن کے لیے 01 لیکچرار بطور ماسٹر ٹرینر نامزد کریں گے۔

تمام نامزد لیکچرر ریاستی کونسل آف ایجوکیشن ریسرچ اینڈ ٹریننگ پٹنہ میں موجود رہیں گے اور متعلقہ پرنسپل کی طرف سے وقتاً فوقتاً ضروری ٹریننگ ماڈیول اور ایک روزہ ٹریننگ حاصل کرنے میں رخصت کرنے میں مدد کریں گے ۔

چھ ماہ کی تربیت کا اہتمام

ریاستی کونسل آف ایجوکیشن ریسرچ اینڈ ٹریننگ، پٹنہ کے ذریعہ تجویز کردہ DIET/PTEC میں کیا جائے گا۔ ایک تربیتی مرکز میں زیادہ سے زیادہ 100 اساتذہ کی تربیت کا انتظام کیا جائے گا۔

متعلقہ اساتذہ کو ضلع کے لیے نامزد ماسٹر ٹرینر (لیکچرر) کے ذریعے متعلقہ ضلع میں واقع DIET/PTEC میں ہر ہفتے کے ہفتہ اور اتوار کو رابطہ کلاس کے ذریعے تربیت دی جائے گی۔

باقی دن میں اساتذہ اپنے اسکول میں کلاسز کرتے ہوئے خود آموزش کریں گے۔

حکمت اشرفیہ دواخانہ

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button