اہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںبین الاقوامی خبریںتازہ تریندہلیسائنس و ٹیکنالوجی و کلائمیٹقومی خبریں

موبائل صارفین دھیان دیں، آج سے بدل گئے یہ 3 اصول ، جان لیں ورنہ ہوگا نقصان

نئی دہلی 2 /جنوری (ٹیک ڈیسک) نیا سال شروع ہو چکا ہے۔ نیا سال اپنے ساتھ بہت سی تبدیلیاں لے کر آیا ہے جس کا براہ راست اثر آن لائن صارفین پر پڑے گا۔ گوگل نے یکم جنوری 2022 سے قوانین کو تبدیل کر دیا ہے۔ اس کے علاوہ کھانا آن لائن آرڈر کرنا آج سے مہنگا ہو گیا ہے۔ علاوہ ازیں نئے سال سے سم کارڈ کی تصدیق ضروری ہو گئی ہے۔

آئیے اس کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں :

آن لائن ادائیگی (Pement)

گوگل نے ریزرو بینک آف انڈیا (آر بی آئی) کے رہنما خطوط پر قواعد میں تبدیلی کی ہے۔ جس کا براہ راست اثر آن لائن ادائیگی کرنے والوں پر پڑے گا۔ یہ نیا اصول گوگل کی تمام سروسز جیسے گوگل اشتہارات، یوٹیوب، گوگل پلے اسٹور اور دیگر ادائیگی کی خدمات پر لاگو ہوگا۔

یکم جنوری کے بعد صارفین کو مینول آن لائن ادائیگی کرنے کے لیے کارڈ نمبر کے ساتھ ایکسپائری کی تاریخ بھی یاد رکھنی ہوگی۔ RuPay، American Express، Discover یا Diners کارڈ کے صارفین کو 1 جنوری 2022 سے ہر مینول ادائیگی کے لیے کارڈ کی تفصیلات درج کرنی ہوں گی۔

سم کارڈ کی تصدیق

محکمہ ٹیلی کمیونیکیشن کے نئے قوانین کے مطابق 9 سے زائد سم رکھنے والے صارف کے لیے سم کارڈ کی تصدیق کرنا لازمی ہو گیا ہے۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو آپ کا سم کارڈ غیر فعال ہو جائے گا۔ DoT کا نیا اصول 7 دسمبر 2021 سے پورے ملک میں نافذ ہو گیا ہے۔ تصدیق نہ ہونے کی صورت میں نئے سال سے سم بند کرنے کا عمل شروع ہو جائے گا۔

9 سے زیادہ سم کارڈز کی آؤٹ گوئنگ کالز 30 دنوں کے اندر ختم کر دی جائیں گی۔ جبکہ 45 دن کے اندر اندر آنے والی کال بند کرنے کا حکم ہے۔اگر سبسکرائبر بین الاقوامی رومنگ پر ہے تو بیمار اور معذور افراد کو اضافی 30 دن دیے جائیں گے۔

آن لائن کھانے کا آرڈر مہنگا ہو گیا ہے۔

فوڈ ڈیلیوری ایپس جیسے Zomato اور Swiggy پر مرکزی حکومت نے 5 فیصد ٹیکس لگایا ہے۔ ہو جائے گا. یہ نیا اصول یکم جنوری 2022 سے نافذ العمل ہے۔ ایسے میں یکم جنوری سے آن لائن کھانا آرڈر کرنا مہنگا پڑ سکتا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ اب تک ریستوراں کو ایپ سے کھانا آرڈر کرنے پر 5 فیصد ٹیکس ادا کرنا پڑتا تھا جسے ہٹا کر ایپ پر لاگو کر دیا گیا ہے۔ یہ ٹیکس جی ایس ٹی کے تحت رجسٹرڈ اور غیر رجسٹرڈ ریستوراں سے کھانا آرڈر کرنے والی ایپس پر لاگو ہوگا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button