اہم خبریںبین ریاستی خبریںدہلیمہاراشٹرا ،ممبئی

مسلم خواتین کی تضحیک کے معاملے میں دو گرفتار

بلی بائی ایپ کیس: ممبئی پولیس نے انجینئرنگ کے طالب علم کو کیا ہے گرفتار

ممبئی /5 دسمبر (قومی ترجمان) سائبر پولس نے بُلّی بائی ایپ معاملے میں انجینئرنگ کے ایک طالب علم کو گرفتار کیا ہے۔ انجینئرنگ کے طالب علم کو کل بنگلور سے ممبئی لانے کے بعد مسلسل پوچھ گچھ کی جا رہی تھی۔  یہ معاملہ ایپ پر ‘نیلام’ کے لیے مسلم خواتین کی تصاویر اپ لوڈ کرنے سے متعلق ہے۔  بتایا جا رہا ہے کہ اس معاملے میں ایک اور شخص سے پوچھ گچھ کی جا رہی ہے۔  گرفتار ملزم کا نام وشال جھا ہے۔  انجینئرنگ کا طالب علم۔

پولیس نے کہا کہ بُلّی بائی ایپ کا سکھوں سے کوئی تعلق نہیں ہے۔  ملزم نے جان بوجھ کر ایپ کو سکھ کا روپ دیا تھا۔ انہوں نے مزید بتایا کہ گرفتار نوجوان شریک ملزم ہے جو مرکزی ملزم سے رابطے میں تھا۔  ساتھ ہی اس معاملے میں ایک اور نوجوان کو بھی حراست میں لیا گیا ہے۔



بلی بائی ایپ پر ہنگامہ، مسلمان خواتین کی تصاویر ہوتی تھیں اپلوڈ 


ممبئی: پولیس نے ایک شکایت موصول ہونے کے بعد نامعلوم افراد کے خلاف ایف آئی آر درج کی تھی کہ ‘گٹ ہب’ پلیٹ فارم ایپ پر ‘نیلام’ کے لیے مسلم خواتین کی تصاویر اپ لوڈ کی گئی تھیں۔

سیکڑوں مسلم خواتین کی بغیر اجازت ان کی تصاویر کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کے بعد ‘بلی بائی’ ایپ پر ‘نیلام’ کے لیے لسٹ کیا گیا تھا۔  ایک سال سے بھی کم عرصے میں یہ دوسری بار ہوا ہے۔یہ ایپ ‘سلی ڈیلز’ کی طرح ہے، جس کی وجہ سے پچھلے سال بھی ایسا ہی تنازعہ کھڑا ہوا تھا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button